Compensarie Vertraging KLM vlucht 2 uur 54 minuten?
Het boarden van de vlucht verliep allemaal mooi op tijd. We moesten echter wel al lang wachten op een aantal passagiers (tot na de vertrektijd). Wij werden hier prima over geïnformeerd.
Topantwoord
Klik * hier * voor nadere uitleg.
Beste Hutch,
Bedankt voor je snelle antwoord. Ik kwam. Die website ook snel tegen na wat google werk. Mijn vader gaf dus echter aan dat hij bij een recente kassa aflevering had gezien dat mensen met hetzelfde probleem als ik (net geen 3uur doordat de vlucht korter duurde dan van te voren ingepland bij boeken ticket) toch recht hadden op vergoeding. Spijtig alleen dat de bewuste aflevering niet kan vinden
Lekker kort verhaal... Uw vlucht is niet vertrokken vanuit een EU-land, maar ging wel naar een EU-land en werd uitgevoerd door een in de EU gevestigde maatschappij. Bij deze uitspraak (klik) werd compensatie toegewezen. Misschien kunt u er wat mee, ik heb 'm niet helemaal doorgelezen.
Bedankt.
Het laat in elk geval zien dat het probleem aan de motor onder hun verantwoordelijkheid valt.
Wat was de geplande aankomsttijd? Het verschil tussen de werkelijke aankomsttijd en de geplande aankomsttijd is de officiële vertraging. Hoeveel een vliegtuig later vertrekt is niet relevant.
U heeft een itinary waarop staat vertrektijd en aankomsttijd. Dat heeft u bij de boeking gekregen en daaruit volgt de vluchttijd.
wat op het monent van vertrek door de captain aangegeven wordt telt niet, dat is slechts een inschatt8ng en niet wat u bij aanschaf van ee vlucht aangeboden is.
Geplande Vertrek en aankomsttijd op ticket is bindende factor. Wat er besproken wordt in vliegtuig maakt niet uit. Wordt ook altijd gezegt "geschatte" aankomsttijd juist omdat dingen als weer kunnen veranderen. Dat is een verwachte moment opname
Dat is inderdaad niet echt lang geleden op tv behandeld. Maar aan het begin van elk programna wordt aangekondigd waar het over gaat, dus misschien even systematisch naar elk begin kijken?
Of u kunt contact opnemen met de redactie. Kijk onderaan bij contact.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Oude stroom meter verplicht vervangen ?
Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel
...
Lees meer
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer