D-reizen weekknaller
hallo ,
vandaag 5-3-2012 had d-reizen een weekknaller vanaf 13 uur boekbaar alleen in de d-reizen reiswinkels naar hotel presa di finica 5* in turkije voor 199 p.p o.b.v 2 personen deze was boekbaar voor de data 13,14,15 april en 6 mei ik ben vandaag om 12 uur naar het d-reizen kantoor op het wagnerplein in tilburg gegaan en heb gezegd dat ik voor de weekknaller kwam ik heb hier tot 12.50 uur gewacht en vervolgens heeft de medewerkster de gegevens alvast voorbereid zodat ze meteen om 13 uur kon boeken via hun online reserverings syssteem van corendon klokslag 13 uur typte de medewerkster de actiecode in en kreeg een fout melding dat de code niet werkte , en dus de reis niet boekbaar zou zijn . meteen pakte ze de telefoon en belde intern met d-reizen deze vertelde dat er een storing was en het corendon systeem eruit lag door de overbelasting van de centrale. ze bleef proberen maar elke keer dezelfde melding , ook telefonisch liet ze horen steeds de in gesprek toon , meerdere filialen uit de regio zuid belde op naar tilburg wagnerplein en vertelde over hetzelfde probleem , ineens verscheen er een intern bericht van d-reizen aan de medewerkers dat ze niet meer via de pc konden reserveren omdat de code's niet werkte maar enkel telefonisch terwijl volgens de medewerkster de afspraak was dat de aanbieding alleen via de pc gereserveerd kon worden en niet telefonisch . opnieuw gebelt geen gehoor om 13.45 kreeg ze opnieuw een telefoontje en plots waren alle 320 beschikbare reizen uitverkocht zonder dat de regio brabant / limburg hier gebruik van heeft kunnen maken ik heb na thuis komst omstreeks 15. uur gebeld met het hoofdkantoor en kreeg als antwoord sorry we zijn ervan op de hoogte volgende week hebben we weer een nieuwe aanbieding , helemaal geen compensatie of alternatief niks , ik vindt dit schandalig ik voel me echt bedrogen , en stel me de vraag was deze actie er eigenlijk wel of is dit gewoon een lokkertje , wat kan je hier mee doen en wat zou d-reizen moeten doen als ze een goede reis organisatie was wie kan me hier mee helpen? . ben tenslotte ook een rug patient van 24 jaar al 2 maal geopereerd aan een dreigende dwars laesie dus ook het vervoer naar de reis winkel was al niet gemakkelijk en dan wordt je zo te kijken gezet .
Als de server van Corendon plat ging door overbelasting dan kan D-reizen
hier verder ook niets aan doen natuurlijk.
En als het volgeboekt is kun je er verder weinig mee, ook niet te bewijzen dat het niet geboekt zou zijn door anderen...
Is zo`n weekknaller niet door jou zelf thuis te boeken op de pc dan ?
hallo ,
nee deze actie was enkel en alleen in de reis winkels van d-reizen te boeken ook niet telefonisch of iets dergelijks vandaar dat ik vind dat d-reizen zich er erg makkelijk vanaf maakt nu .
Zoals ik al zei is D-reizen niet verantwoordelijk voor het niet bereikbaar zijn
van de werkelijke aanbieder - Corendon........
Daar kan D-reizen dan zelf weinig aan veranderen en daar gaan ze dus ook niet(s) voor compenseren.
Zou de site van Corendon zelf eens in de gaten houden,
ze hebben wel regelmatig zelf ook goede aanbiedingen volgens mij.
Dus D Reizen moet u compenseren met een goedkope vakantie, omdat u zo moeilijk bij de winkel kan komen en door omstandigheden waar zij geen invloed op hebben niet konden boeken? Beetje erg kort door de bocht of niet? Bij acties geldt nu eenmaal op=op en u heeft nu pech. Dat is vervelend, maar compensatie omdat u een aanbieding misloopt......erg overdreven.
Beste lezer,
De weekknaller van D-reizen was een enorm succes. Het aanbod was helaas kleiner dan de vraag naar deze prachtige aanbieding. Gelukkig heeft deze klant de reis toch nog kunnen bemachtigen! Wij wensen hem alvast een prettige vakantie toe in Turkije.
Met vriendelijke groet,
Ineke D-reizen Webcare
@d-reizenwebcare,
Dat is dan erg aardig van jullie geregeld!
En dat alleen maar omdat er op deze site - m.i. ten onrechte - gereageerd is?
@@@,
Het zou natuurlijk wel zo netjes van TS zijn om hier zelf te vermelden dat D-reizen hem tegemoet gekomen is.
@ Edrick: gek, he, dat ik nu al weet dat dat niet meer gaat gebeuren! Ik zal niet zo flauw zijn om TS zijn laatste zin te herhalen, maar het jeukt wel....
ook ik was de pineut bij d reizen
weekknaller 5 sterren hotel presa di finika in fineke turkije voor 199 euro op 6 mei vertrek voor 8 dagen,
vanaf 5 maart om 13:00 te boeken bij het d reizen reisbureau,
was er om half 1 alles opgeschreven kon er dus niet ingelogd worden
om 13;18 melding op de pc weekknaller doet het niet opbellen naar corendon
gebeld en ja hoor uitverkocht datum 6 mei
WIE HEEFT ER WEL GELUK OM DIT TE BOEKEN
slechte beurt corendon
heb gelijk een mail gestuurd naar corendon zelf 5 mei mooi geen antwoord
nu las ik op het radar forum dat de aanbieding ook vanaf eindhoven geboekt kon worden op 6 mei
dat hadden ze bij mij niet gezegd toen ik zat te wachten 5 maart daar
snap ook niet dat ze niet meer vliegvelden doen voor die prijs zoals rotterdam etc niet alleen 1 vliegtuig
OokiIk heb hetzelfde probleem met D-reizen, en heb vandaag een mail ontvangen met de excuses van de afd. web-care, van D-reizen.
Naar mijn mening is dit een probleem dat bij D-reizen moet worden weggelegd, daar deze reis niet rechtstreeks bij Corendon te boeken was maar alleen via de winkels van D-reizen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Mag albert heijn de prijs van een bestelling zomaar verhogen?
Onlangs heb ik iets besteld bij albert heijn. Het ging om een voorraad bier voor een festival. De totale prijs was €294,30. Dit bedrag heb ik geaccepteerd.
toen kwamen er nog bezorg kosten bij(logisch natuurlijk) deze bezorgkosten waren €5,70, wat het totaal bracht op €300,-
Na bevestiging stond er in de app dat het te betalen bedrag bij bezorging €300,- was. En dat bleef er
...
Lees meer
Liander wil mijn meter vervangen
Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .
Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ?
Lees meer
BKR gegevens, moeten die gewaarmerkt zijn?
Wij willen een nieuwe woning bezichtigen en de cooperatie vraagt om de BKR gegevens. Het gaat om een vrije sector woning. Maar die gevens kosten gewaarmerkt 15 euro pp.
Is dat nodig of mag ik het ook, aangezien ik het gratis mag inzien, screenshotten en in een document zetten, denkt u?
Dat mag wel met de BRP gegevens, staat er. Daar staat het namelijk gewoon bij vermeld, in de info voora
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer