murf19
door murf19 Mar 5, 2012 om 18:21
Vakantie & reizen

D-reizen weekknaller

hallo ,
vandaag 5-3-2012 had d-reizen een weekknaller vanaf 13 uur boekbaar alleen in de d-reizen reiswinkels naar hotel presa di finica 5* in turkije voor 199 p.p o.b.v 2 personen deze was boekbaar voor de data 13,14,15 april en 6 mei ik ben vandaag om 12 uur naar het d-reizen kantoor op het wagnerplein in tilburg gegaan en heb gezegd dat ik voor de weekknaller kwam ik heb hier tot 12.50 uur gewacht en vervolgens heeft de medewerkster de gegevens alvast voorbereid zodat ze meteen om 13 uur kon boeken via hun online reserverings syssteem van corendon klokslag 13 uur typte de medewerkster de actiecode in en kreeg een fout melding dat de code niet werkte , en dus de reis niet boekbaar zou zijn . meteen pakte ze de telefoon en belde intern met d-reizen deze vertelde dat er een storing was en het corendon systeem eruit lag door de overbelasting van de centrale. ze bleef proberen maar elke keer dezelfde melding , ook telefonisch liet ze horen steeds de in gesprek toon , meerdere filialen uit de regio zuid belde op naar tilburg wagnerplein en vertelde over hetzelfde probleem , ineens verscheen er een intern bericht van d-reizen aan de medewerkers dat ze niet meer via de pc konden reserveren omdat de code's niet werkte maar enkel telefonisch terwijl volgens de medewerkster de afspraak was dat de aanbieding alleen via de pc gereserveerd kon worden en niet telefonisch . opnieuw gebelt geen gehoor om 13.45 kreeg ze opnieuw een telefoontje en plots waren alle 320 beschikbare reizen uitverkocht zonder dat de regio brabant / limburg hier gebruik van heeft kunnen maken ik heb na thuis komst omstreeks 15. uur gebeld met het hoofdkantoor en kreeg als antwoord sorry we zijn ervan op de hoogte volgende week hebben we weer een nieuwe aanbieding , helemaal geen compensatie of alternatief niks , ik vindt dit schandalig ik voel me echt bedrogen , en stel me de vraag was deze actie er eigenlijk wel of is dit gewoon een lokkertje , wat kan je hier mee doen en wat zou d-reizen moeten doen als ze een goede reis organisatie was wie kan me hier mee helpen? . ben tenslotte ook een rug patient van 24 jaar al 2 maal geopereerd aan een dreigende dwars laesie dus ook het vervoer naar de reis winkel was al niet gemakkelijk en dan wordt je zo te kijken gezet .

3393 16 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

stacey
door stacey - Mar 5, 2012 om 18:28
10352 Antwoorden / 12 Vragen
0

Als de server van Corendon plat ging door overbelasting dan kan D-reizen
hier verder ook niets aan doen natuurlijk.
En als het volgeboekt is kun je er verder weinig mee, ook niet te bewijzen dat het niet geboekt zou zijn door anderen...
Is zo`n weekknaller niet door jou zelf thuis te boeken op de pc dan ?

murf19
door murf19 - Mar 5, 2012 om 18:30
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

hallo ,
nee deze actie was enkel en alleen in de reis winkels van d-reizen te boeken ook niet telefonisch of iets dergelijks vandaar dat ik vind dat d-reizen zich er erg makkelijk vanaf maakt nu .

stacey
door stacey - Mar 5, 2012 om 19:15
10352 Antwoorden / 12 Vragen
0

Zoals ik al zei is D-reizen niet verantwoordelijk voor het niet bereikbaar zijn
van de werkelijke aanbieder - Corendon........
Daar kan D-reizen dan zelf weinig aan veranderen en daar gaan ze dus ook niet(s) voor compenseren.
Zou de site van Corendon zelf eens in de gaten houden,
ze hebben wel regelmatig zelf ook goede aanbiedingen volgens mij.

loreleigil
door loreleigil - Mar 6, 2012 om 11:22
678 Antwoorden / 3 Vragen
0

Dus D Reizen moet u compenseren met een goedkope vakantie, omdat u zo moeilijk bij de winkel kan komen en door omstandigheden waar zij geen invloed op hebben niet konden boeken? Beetje erg kort door de bocht of niet? Bij acties geldt nu eenmaal op=op en u heeft nu pech. Dat is vervelend, maar compensatie omdat u een aanbieding misloopt......erg overdreven.

d-reizenwebcare
door d-reizenwebcare - Mar 6, 2012 om 15:41
16 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste lezer,
De weekknaller van D-reizen was een enorm succes. Het aanbod was helaas kleiner dan de vraag naar deze prachtige aanbieding. Gelukkig heeft deze klant de reis toch nog kunnen bemachtigen! Wij wensen hem alvast een prettige vakantie toe in Turkije.
Met vriendelijke groet,
Ineke D-reizen Webcare

edrick3
door edrick3 - Mar 6, 2012 om 15:46
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@d-reizenwebcare,

Dat is dan erg aardig van jullie geregeld!
En dat alleen maar omdat er op deze site - m.i. ten onrechte - gereageerd is?

edrick3
door edrick3 - Mar 6, 2012 om 17:31
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@@@,

Het zou natuurlijk wel zo netjes van TS zijn om hier zelf te vermelden dat D-reizen hem tegemoet gekomen is.

OpTijdNaarBed
door OpTijdNaarBed - Mar 6, 2012 om 17:50
1163 Antwoorden / 60 Vragen
0

@ Edrick: gek, he, dat ik nu al weet dat dat niet meer gaat gebeuren! Ik zal niet zo flauw zijn om TS zijn laatste zin te herhalen, maar het jeukt wel....

iv
door ivanvliet - Mar 6, 2012 om 18:18
32 Antwoorden / 3 Vragen
0

ook ik was de pineut bij d reizen
weekknaller 5 sterren hotel presa di finika in fineke turkije voor 199 euro op 6 mei vertrek voor 8 dagen,
vanaf 5 maart om 13:00 te boeken bij het d reizen reisbureau,
was er om half 1 alles opgeschreven kon er dus niet ingelogd worden
om 13;18 melding op de pc weekknaller doet het niet opbellen naar corendon
gebeld en ja hoor uitverkocht datum 6 mei
WIE HEEFT ER WEL GELUK OM DIT TE BOEKEN
slechte beurt corendon
heb gelijk een mail gestuurd naar corendon zelf 5 mei mooi geen antwoord
nu las ik op het radar forum dat de aanbieding ook vanaf eindhoven geboekt kon worden op 6 mei
dat hadden ze bij mij niet gezegd toen ik zat te wachten 5 maart daar
snap ook niet dat ze niet meer vliegvelden doen voor die prijs zoals rotterdam etc niet alleen 1 vliegtuig

fe
door felix01 - Mar 7, 2012 om 13:47
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

OokiIk heb hetzelfde probleem met D-reizen, en heb vandaag een mail ontvangen met de excuses van de afd. web-care, van D-reizen.
Naar mijn mening is dit een probleem dat bij D-reizen moet worden weggelegd, daar deze reis niet rechtstreeks bij Corendon te boeken was maar alleen via de winkels van D-reizen.

stacey
door stacey - Mar 7, 2012 om 13:51
10352 Antwoorden / 12 Vragen
0

[quote=felix01 schreef op woensdag 7 mrt 2012, 13:47]Naar mijn mening is dit een probleem dat bij D-reizen moet worden weggelegd, daar deze reis niet rechtstreeks bij Corendon te boeken was maar alleen via de winkels van D-reizen.



Toch daardoor Niet hun schuld dat de Corendon server plat ligt ?!

fe
door felix01 - Mar 7, 2012 om 15:57
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

[quote=stacey schreef op woensdag 7 mrt 2012, 13:51][quote=felix01 schreef op woensdag 7 mrt 2012, 13:47]Naar mijn mening is dit een probleem dat bij D-reizen moet worden weggelegd, daar deze reis niet rechtstreeks bij Corendon te boeken was maar alleen via de winkels van D-reizen.



Toch daardoor Niet hun schuld dat de Corendon server plat ligt ?!


Op het beeldscherm was te lezen dat de inlogcode niet was geactieveerd.Dit geeft niet aan dat de server plat ligt, kan ook een fout zijn.

stacey
door stacey - Mar 7, 2012 om 16:02
10352 Antwoorden / 12 Vragen
0

[quote=felix01 schreef op woensdag 7 mrt 2012, 15:57][Op het beeldscherm was te lezen dat de inlogcode niet was geactieveerd.Dit geeft niet aan dat de server plat ligt, kan ook een fout zijn.

Maar dan wel een fout bij Corendon lijkt me als daar die de code niet geactiveert kan worden en volgens vraagsteller krijgen ze toen bericht dat het daarom dan telefonisch moest maar bleek Corendon telefonisch niet bereikbaar.......
Heel vervelend allemaal maar mi heeft D-reizen zijn best gedaan en hieraan geen schuld.

fe
door felix01 - Mar 9, 2012 om 11:12
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

D-reizen heeft deze aktie onder hun eigen naam bekend gemaakt en zelf de voorwaarden gesteld. Als klant was niet te lezen dat dit een aanbieding was van Corendon,
Wat er achter de balie gebeurt is in mijn ogen hun verantwoording,
Daarbij lees ik dat er voor een aantal mensen alsnog deze reis is geboekt,
De overige mogen genoegen nemen met een voorrangs-boeking op de volgende weekknaller.
Vindt je dit eerlijk????







edrick3
door edrick3 - Mar 9, 2012 om 12:14
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@felix01,

......Daarbij lees ik dat er voor een aantal mensen alsnog deze reis is geboekt,
De overige mogen genoegen nemen met een voorrangs-boeking op de volgende weekknaller.
Vindt je dit eerlijk????
.....

Nee!!

rapil
door rapil - Mar 9, 2012 om 12:35
433 Antwoorden / 0 Vragen
0
Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

DS
DS1992 - May 12, 2024 om 00:34
Winkels & webshops

Mag albert heijn de prijs van een bestelling zomaar verhogen?

Onlangs heb ik iets besteld bij albert heijn. Het ging om een voorraad bier voor een festival. De totale prijs was €294,30. Dit bedrag heb ik geaccepteerd.  toen kwamen er nog bezorg kosten bij(logisch natuurlijk) deze bezorgkosten waren €5,70, wat het totaal bracht op €300,-

Na bevestiging stond er in de app dat het te betalen bedrag bij bezorging €300,- was. En dat bleef er ... Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer

Vp
Vpk75 - May 12, 2024 om 14:33
Geldzaken & recht

BKR gegevens, moeten die gewaarmerkt zijn?

Wij willen een nieuwe woning bezichtigen en de cooperatie vraagt om de BKR gegevens. Het gaat om een vrije sector woning. Maar die gevens kosten gewaarmerkt 15 euro pp.
Is dat nodig of mag ik het ook, aangezien ik het gratis mag inzien, screenshotten en in een document zetten, denkt u?
Dat mag wel met de BRP gegevens, staat er. Daar staat het namelijk gewoon bij vermeld, in de info voora ... Lees meer