ar
door arno willems Apr 3, 2012 om 08:29
Vakantie & reizen

Ervaringen casamundo

graag wil ik ervaringen horen over casamundo vakantiehuizen. Is het betrouwbaar om een huis via casamundo te boeken.

1599 3 Rapporteer

tu
door tukkertje - Apr 3, 2012 om 09:06
176 Antwoorden / 159 Vragen

Dag Arno,
ik heb twee jaar geleden huis in Italie geboekt via Casamundo. Uitstekend bevallen. Correcte afwikkeling per mail. Zijn huizen van particulieren. Dus wat mij betreft: gewoon doen.

li
door lizacoomans - Jun 15, 2012 om 16:34
4 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Arno,

Ik ben Liza Coomans en ik werk voor Casamundo.nl. Je kunt bij Casamundo met een gerust hart je vakantie boeken. Ik wil je graag uitleggen waarom.

Casamundo is niet aangesloten bij ANVR en SGR, omdat wij op onze website geen eigen vakantieaccommodaties aanbieden, maar die van onze gerenommeerde partners en streng geselecteerde privé-aanbieders. Wanneer je boekt via Casamundo, zijn wij jouw tussenpersoon. Wij bieden jou de garantie van hoge kwaliteit vakantiehuizen en van een correct afhandeling van je boeking en betaling. Als tussenpersoon zijn wij aangesloten bij de TÜV Saarland. De TÜV biedt vergelijkbare zekerheden als de Nederlandse Thuiswinkel organisatie. Dit betekent dat onze werkwijze jaarlijks door een externe organisatie op de juiste toepassing van relevante wet- en regelgeving en de Gedragsregels van de TÜV wordt gecontroleerd. Casamundo is ook aangesloten bij Ecommerce Europe. Je gegevens zijn op Casamundo.nl dus optimaal beschermd en je boekt altijd veilig.

Mocht je nog vragen hebben over veilig boeken op Casamundo.nl, dan kun je ons natuurlijk altijd bellen via 0800- 444 40 22 (gratis) of een mail sturen naar info@casamundo.nl.

Groet,
Liza Coomans
Casamundo.nl

Tp
door Tp - Jun 15, 2012 om 17:15
8 Antwoorden / 3 Vragen

vorig jaar kregen we RARA/SLECHTE info bij casamundo en
vond het heeeeeeeeeel vreemd dat je pas 2a3 weken van voor je vakantie de adres gegevens krijgt.

Zie andere bericht over casamundo/Atreveo

torn