Geen reactie
Ik heb een klacht (9 uur vertraging) ingediend bij Martinair met het online klachtenformulier (2x) en per brief maar ik krijg geen reactie. Wat is mijn volgende stap?
hallo vertraging,
Hier kun je alles lezen over wat te doen bij vertraagde vluchten, inclusief voorbeeldbrieven:
Consuwijzer.
Suc6
Ik heb de standaard brief van consuwijzer opgestuurd met daarin mijn klacht (9 uur vertraging) deze heb ik 30 mei verzonden, tot op heden geen reactie, ik verwacht niet dat mijn klacht al afgehandeld zou zijn maar een bevestiging van mijn klacht zou toch wel fijn zijn...
@vertraging,
Ontvangt u binnen vier weken na het indienen van uw klacht geen reactie van de luchtvaartmaatschappij? Dan kunt u uw klacht binnen drie maanden na het indienen van uw klacht aan de Geschillencommissie Luchtvaart voorleggen.
Dus nog even afwachten.
Met vr.gr.
[quote=edrick3 schreef op vrijdag 25 jun 2010, 21:27]@vertraging,
Ontvangt u binnen vier weken na het indienen van uw klacht geen reactie van de luchtvaartmaatschappij? Dan kunt u uw klacht binnen drie maanden na het indienen van uw klacht aan de Geschillencommissie Luchtvaart voorleggen.
Dus nog even afwachten.
Met vr.gr.
Ok dan kan ik volgende week naar de Geschillencommissie Luchtvaart. De eerste brief is van 30 mei geweest.
Misschien een tip: zulke brieven kan je het best aangetekend versturen. Dat kost geloof ik 4,50 euro, maar dan heb je in ieder geval een bewijs dat je een brief gestuurd hebt.
Ik heb hetzelfde met een 26 uur vertraging met KLM.
KLM zegt gewoon :
Vlucht KL0878 was vertraagd. Wij stellen ons op het standpunt dat er bij vertragingen volgens de verordening 261/2004 zorg en assistentie moet worden aangeboden, maar geen compensatie hoeft te worden betaald. Dat volgt uit de tekst en de totstandkomings-geschiedenis.
Vanzelfsprekend zijn wij bekend met het Sturgeon-arrest van de Vierde Kamer van het Hof van Justitie. Op basis van advies van internationaal gerenommeerde deskundigen stellen wij ons op het standpunt dat dat arrest niet kan worden gevolgd, omdat het ondermeer in strijd is met een eerdere uitspraak van het Hof van Justitie, het Verdrag van Montreal en het rechtszekerheidsbeginsel.
Dus, volgens KLM hebben de "internationaal gerenommeerde deskundigen" meer macht dan uitspraak van de rechters. Bij geschillencommissie luchtvaart staan maar 2 zaken die ooit behandeld zijn, niet laagdrempelig denk ik dus
Ik heb nu in ieder geval een mail gekregen met daarin de bevestiging dat mijn klacht is ontvangen. Ze verwachten binnen 6 tot 8 weken een antwoord te geven.
Nu maar hopen dat het een positief resultaat oplevert. En in de gaten houden dat ik binnen 3 maanden blijf voor de geschillencommissie luchtvaart.
Blijven zeuren helpt dus blijkbaar.
@vertraging.
Zeuren help inderdaad, het lijkt er verdacht veel op dat ze continue een zoeker in werking hebben, die bellen doet rinkelen.
Bij klanten services een, m.i. geliefde bezigheid.
Dus, zeuren maar..!
Ga naar EU-Claim ( http://www.euclaim.nl/AboutUs.aspx )
Zij weten precies wat er met uw vlucht is gebeurd en werken volgens het principe : No cure - no pay .
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Mag een werkgever jou laten betalen voor het tekort aan contract uren
Onze zoon heeft onlangs voor een groot en bekende dierenwinkel keten in Ede gewerkt, hij is daar min of meer 1,5 maand aan het lijntje gehouden met de belofte op een hoger salaris maar uiteindelijk toch weer ingetrokken is, en daarna is weg gepest door zijn leidinggevende, (schelden en speciaal dieet eten weggooien (glutenvrij)), zijn leidinggevende heeft hem steeds eerder laten vertreken en heeft ... Lees meer
Filmbox bij kpn
Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald
Lees meer
AirBNB
Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.
Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer