duif2
door duif2 Feb 26, 2021 om 13:00
Vakantie & reizen

Geld terug van ElAl

In februari 2020 tickets gekocht voor een vlucht in oktober met ElAl naar Tel Aviv.

Door Corona is de vlucht gecanceld. In december 2020 kon ik eindelijk via hun website het geld retour vragen.

alles ingevuld, bevestiging gekregen en dat was het.

Geld heb ik nog steeds niet op mijn rekening. En ik kan bellen en mailen wat ik wil maar geen of slechte reactie.

Ik moet wachten tot de lockdown in Israel voorbij is en dan wordt het geld gestort. Een ander beweert dat het in volgorde dat er gevlogen zou worden uitbetaald wordt. Een derde vertelt dat het afgehandeld wordt wanneer ElAl weer vliegt.

Kortom, niet duidelijk.

Heeft iemand een idee hoe ik toch mijn geld terug zou kunnen krijgen?