elenay
door elenay Dec 31, 2010 om 22:10
Vakantie & reizen

Gelukkig nieuwjaar

GELUKKIG NIEUWJAAR:

Hierbij wil ik gebruik maken van deze gelegenheid om al mijn collegae hartelijk te bedanken voor hun inzet. Ik wens jullie een heel voorspoedig, gezond en super gelukkig 2011 toe en hoop jullie hier weer in 2011 te mogen treffen.

Hartelijke groetjes Elenay

832 25 Rapporteer

ve
door verwijderd - Dec 31, 2010 om 23:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bedankt en ik wens je het zelfde

ve
door verwijderd - Dec 31, 2010 om 23:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

@elenay,

Hartelijk bedankt.
Ik zal in 2011 zeker weer van de partij zijn.

Ook voor alle andere "collegae" de beste wensen voor 2011.

Poltol

ve
door verwijderd - Dec 31, 2010 om 23:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

@
Bedankt en voor allen die de site bezoeken een gezond en voorspoedig 2011.

ve
door verwijderd - Jan 1, 2011 om 01:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

En ook vanuit een lawaaig Nieuwendam de allerbeste wensen voor jullie en de redactie van dit forum, waarbij ik de wens uitspreek dat de huidige layout in de naaste toekomst zonder duimen en met een correctiemogelijkheid er komt.

De Vrije Vogel

ve
door verwijderd - Jan 1, 2011 om 02:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ opa:

Wat je wensen betreft: we zijn op de eerste dag van dit nieuwe jaar het met elkaar eens!
Als dát geen gelukkig nieuwjaar waard is!
Alsof we samen met korte manchester broek, blauwe kiel en rode halsdoek met niet te vergeten de geitenwollen sokken en Amsterdamse Swartjes sandalen aan, in het Rode Valkennest zitten.....

opa vol vol jeugdherinneringen.

P.s. Anderen natuurlijk ook een gelukkig en gezond 2011.

ve
door verwijderd - Jan 1, 2011 om 02:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

grootvader schreef op zaterdag 1 jan 2011, 01:47: En ook vanuit een lawaaig Nieuwendam de allerbeste wensen voor jullie en de redactie van dit forum, waarbij ik de wens uitspreek dat de huidige layout in de naaste toekomst zonder duimen en met een correctiemogelijkheid er komt.

De Vrije Vogel

"De Hongaarse 'Magyar' media(censuur)raad heeft zijn intrede gedaan, van wie hebben ze het overgenomen ...?"

[edit][edit][edit]!!!

ve
door verwijderd - Jan 1, 2011 om 07:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gelukkig Nieuwjaar voor iedereen die dit leest en een goede gezondheid!

ve
door verwijderd - Jan 1, 2011 om 08:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook uit Nijmegen voor jullie allemaal een heel gelukkig 2011!

ve
door verwijderd - Jan 1, 2011 om 10:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Voor alle collega experts een heel gelukkig, gezond en goed NIEUWJAAR.
Alles wat wenselijk is.

Vriendelijke Groeten,

De Motormuis.

ve
door verwijderd - Jan 1, 2011 om 10:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook alles wat wenselijk is en vooral gezondheid in 2011 voor alle lezers.

ve
door verwijderd - Jan 1, 2011 om 11:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

iedereen de beste wensen voor 2011
en een goede gezondheid gewenst

ve
door verwijderd - Jan 1, 2011 om 11:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo elenay,

Ik sluit me graag bij je wensen aan.
Voor jou en alle anderen (zelfs voor die rode duimendrukker!): alles wat wenselijk is en dat er maar veel 'problemen' opgelost mogen worden.

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Jan 1, 2011 om 12:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Voor Iedereen een gelukkig, gezond, fantastisch en DUIMENVRIJ 2011 !

ve
door verwijderd - Jan 1, 2011 om 12:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag lieve Stacey, ik heb ondanks je oproep je toch een positieve duim gegegeven net als ik de rest ALLEEN een positieve duim heb gegeven, want die rode duimen mogen van mij ook achterwege blijven. De reden waarom ik jullie wel een positieve duim heb gegeven is ten eerste om te laten weten dat ik jullie reacties heb gelezen en ten tweede uit een blijk van waardering, want tenslotte besteden jullie je tijd om anderen te helpen en ondanks dat ik zelf ook mee doe, leer ik uiteraard ook iedere keer weer van anderen hun antwoorden. En mijn wens voor 2011 voor hier op het forum is dan ook, dat de rode duimen mogen verdwijnen en dat we respectvol met elkaar blijven omgaan.

Nogmaals bedankt dat jullie je kennis willen delen en op naar een
voorspoedig nieuwjaar van vraag en antwoord.

Hartelijke groetjes, Elenay

ve
door verwijderd - Jan 1, 2011 om 13:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

elenay schreef op zaterdag 1 jan 2011, 12:29: Dag lieve Stacey, ik heb ondanks je oproep je toch een positieve duim gegegeven

Dat is nu precies de reden dat die duimen onzin er vanaf mag wat mij betreft,
dat is Mijn Mening en het is Mijn nieuwjaarswens en daar hoeft een ander het niet mee eens te zijn
Maar een ander hoeft een ander zijn woorden en/of mening niet te be-of veroordelen met een duim,
ongeacht wat voor kleur die dan ook moge hebben......

ve
door verwijderd - Jan 1, 2011 om 16:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook van mij iedereen de beste wensen voor 2011.
Ook wens ik Brecht van Hulten veel succes met het overnemen van het stokje van Felix Meurders

ve
door verwijderd - Jan 1, 2011 om 16:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo elenay,

Ook voor jou natuurlijk de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar en ik ben het helemaal met je eens wat die duimen betreft. Neem nu alleen die rooie duimen die er in dit 'topic' weer geplaatst worden. Hoe ziek moet je niet in je hoofd zijn om in een topic als dit met rooie duimen te gaan strooien....
In het topic met kerstwensen was er ook al zo'n ziek persoon (misschien wel dezelfde) bezig.

m.vr.gr. Freya

ve
door verwijderd - Jan 1, 2011 om 16:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik wens iedereen een gezond en gelukkig 2011.

ve
door verwijderd - Jan 1, 2011 om 17:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ freya:

Maak je niet kwaad in dit "nog vrij maagdelijke" nieuwe jaar. Dat is het niet waard. Sta er boven. Zieke personen zullen er altijd blijven.

H.

ve
door verwijderd - Jan 1, 2011 om 18:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ hrdwerrorman:

Ik begrijp de frustratie van freya heel goed, ik snap die duimen(en dan vooral de rode) niet. Ik ben benieuwd of degene die er zoveel van rondstrooit, de reden hiervan hier durft neer te zetten.

ve
door verwijderd - Jan 1, 2011 om 22:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik wens alle Kassa-leden, en uiteraard ook de redactie, een heel voorspoedig, maar vooral ook een gezond 2011.

Met een zonnige groet,
Hutch

ve
door verwijderd - Jan 2, 2011 om 20:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Elenay,

Op jouw voorstel ga ik graag in, dank voor jouw goede wensen.

Ik hoop dat iedereen die meedoet op het forum van Kassa, en hen die om hulp of advies vragen dat ook in 2011 in goede harmonie kan doen.

En natuurlijk wens ik alle mensen, geluk, warmte en een zo gezond als mogelijk Nieuw Jaar.

Met een warme groet,
Ineke L

ve
door verwijderd - Jan 2, 2011 om 21:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nou nog mijnerzijds je 'De beste wensen voor een goed en gezond 2011 toegewenst'.

ve
door verwijderd - Jan 2, 2011 om 22:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

.....zal ik dan ook maar meedoen? Goed 2011!

ve
door verwijderd - Jan 2, 2011 om 23:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik wens iedereen een goed, gelukkig en gezond 2011 toe.

Dirck