li
door littlegettog Oct 3, 2007 om 02:21
Vakantie & reizen

Goedkoop op kamp

Hallo allemaal,

Ik ben op dit moment met andere studenten bezig het organiseren van een kamp. Maar de kampen die ik op internet ben tegen gekomen zijn vrij duur. Overal komen er extra kosten bij(administratie kosten,btw,toeristenbelasting,lakens,schoonmaakkosten enzovoorts).
Misschien dat jullie een plaats kennen die goedkoop is?

Alvast bedankt

1166 7 Rapporteer

stacey
door stacey - Oct 3, 2007 om 09:01
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Misschien wel handig om te vermelden wat precies de bedoeling is,

hoeveel personen, welke plaats/regio.

Heb je al gekeken bij jeugdherbergen ? Of naar mogelijkheden bij boeren op het erf/land/schuur ?

Groetjes,

stacey
door stacey - Oct 3, 2007 om 09:05
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Je kunt overigens altijd proberen een mooie groepsprijs (totaal pakket) te bedingen als je ergens informeert.

ph
door phinder - Oct 3, 2007 om 09:08
433 Antwoorden / 4 Vragen

Zoek eens naar een mooie lokale padvinderij.

Zij hebben alle faciliteiten ( clubgebouw, vuurplaats, ruimte ) om alle dingen te doen die je op een kamp zou willen doen. Vaak wil men tegen betaling ook nog wel een deel van de organisatie overnemen.

Afhankelijk van wat je wil kan je heel goedkoop uit zijn ( alleen huur van gebouw en ruimte en je organiseert de activiteiten zelf ) of wat duurder ( en dan wordt alles voor je geregeld ). Informeer eens rond ! Veel padvinderijen doen dit en verdienen zo iets bij !

Gr. Phinder

li
door littlegettog - Oct 3, 2007 om 23:07
24 Antwoorden / 13 Vragen

We willen met ongeveer 60 jongeren op kamp gaan.
Maar veel plaatsen vragen een nogal hoog bedrag.
Ik heb ook boerderijen bekeken maar ik heb geen goeie gevonden Met goeie voorzieningen en een mooie prijs.
Vvandaar dat ik me afvroeg of iemand hier een leuke plaats kent.

stacey
door stacey - Oct 5, 2007 om 09:25
10352 Antwoorden / 12 Vragen
pi
door pietvv - Oct 5, 2007 om 21:48
98 Antwoorden / 2 Vragen

Kijk eens bij de schanse hoeve in Alphen aan de maas

do
door donco - Oct 6, 2007 om 15:50
4 Antwoorden / 3 Vragen

je zou ook eens kunnen informeren bij het cjv is de nederlandse tak van ymca. deze zijn te vinden op internet en zijn goed met jeugdkampen. misschien heb je er wat aan

remco