Ik heb een klacht tegen Anwb reizen
Wat een horrorvakantie moet dat geweest zijn. Tja, wat u thuis gewend bent wil niet zeggen dat u dat overal krijgt.
De ANWB kan niets doen als een hotel verouderd is of dat alle restaurants in de omgeving van een hotel dicht zijn. Net zo min dat ze rekening moeten houden met uw dieetwensen.
Wat wel hoort is dat u krijgt dat er geboekt is. Helaas zegt u daar niets over. Dus wat alle vragen inhielden en de foutieve antwoorden blijft voor ons hier een raadsel.
De volgende keer dus inderdaad via een reisbureau, of zelf rechtstreeks gaan boeken. Dit laatste alleen als uw gezondheid goed genoeg is. Als u namelijk na een aantal belletjes naar de ANWB al aan het eind van uw latijn bent, wil ik niet weten hoe moe u was na zo'n reis.
Wat een toestanden allemaal. Zoals @tijger al suggereert: blijft u voortaan van online boekingen af en ga naar het reisbureau (het bestaat gelukkig nog steeds). Ik ben nog van het oude stempel: in mijn geval TUI, prima meedenken en advies.
U schrijft meer een recentie over de reis dan over de klacht dat u geen specifieke informatie hotel/treinverbinding heeft ontvangen en niet de juiste hotelkamer heeft kunnen boeken. Als het de treinreis betreft die ik op de website van de ANWB heb gevonden word het verloop van de reis duidelijk beschreven met daarbij de tijden van aankomst en vertrek. De info van de hotels is wat summier maar zijn op loopafstand van het station gesitueert dus vaak in het centrum van de stad waar het normale leven niet wordt stilgelegd om u de nachtrust te gunnen waar u zo op gehoopt had. U had bij de boeking aangegeven een tweepersoons kamer te willen boeken voor u alleen maar dat bleek later niet te kunnen omdat de info verkeerd op de site was vermeld. Na veel gesteggel is het voor een deel gelukt en bent u aan de reis begonnen. Zo te lezen ging u al niet optimistisch op reis en dan kan zelfs het beste hotel uw gevoel niet positief bijstellen omdat er op ieder hotel wel iets aan te merken valt.
Dien schriftelijk een klacht in bij de ANWB:
https://www.anwb.nl/contact-en-service/contactformulier
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kapotte energiemeter
Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Zeer hoge servicekosten
Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer