Ik wil ruimbagage annuleren bij Transavia en krijg geen geld terug, mag dat?
Begin mei vliegen wij met Transavia van Eindhoven naar Faro en hebben extra ruimbagage geboekt, o.a. twee golftassen. Dit wil ik annuleren, dat kan, volgens Transavia, maar ik krijg geen geld terug. Mag dat?
met vriendelijke groet,
WGM
Het kan inderdaad zijn dat Transavia kosten berekend voor deze aanpassing. En als die kosten net zo hoog zijn als wat er voor betaald is, dan krijgt u inderdaad niets terug.
Vraag het waar u geboekt heeft. Wat staat er in de voorwaarden? Die zult u vast en zeker hebben/dan wel kunnen lezen. Daarbij alle veranderingen kosten geld.
Heeft u de voorwaarden al doirgenomen. Ik weet voor 99% zeker dat het antwoord op uw vraag daar te vinden is.
Eeen eerdere klacht, neergelegd bij klachtenkompas lijkt nooit te zijn opgelost https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/transavia/klachten/reservering-ruimbagage-annuleren-/details?complaintId=a5aaefc8-6269-44eb-ac7a-9d89ee72e917 Op het i-net vind ik niets omtrent voorwaarden m.b.t. annuleren ruimbage en als het ook niet in de voorwaarden staat van uw boekingsovereenkomst zou het onjuist kunnen zijn. Men zal bij Transavia dan toch de reden moeten geven waarom men weigert.
Mijn advies ia: leg dit probleem (ook) voor bij https://www.maxmeldpunt.nl/meld-uw-klacht/ waar men veel aandacht geeft aan dit soort vragen/problemen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Onaangekondige prijsverhoging sportschool
Goedendag,
vanmiddag een onaangename verassing tijdens het nalopen van de financiele administratie. SInds 1 november 2023 heb ik een abonnement bij een sportschool. Deze sportschool heeft, zonder het aan mij bekend te maken, de abonnementsprijs verhoogd. Ik ben niets te beroerd om te betalen, laten we dat voorop stellen. Ik wil echter wel graag op tijd weten dat er een prijsverhoging aa
...
Lees meer
Afvoer verstopt
Hoi,
Momenteel hebben wij thuis erg veel last van terugkomende verstoppingen in onze afvoer. Ik probeer het telkens zelf op te lossen, maar zonder succes. Nu ben ik op zoek gegaan naar een loodgieter alleen vind ik de prijs echt belachelijk duur.
Is er ergens een redder in nood met de gouden tip? Of weet er iemand een loodgieter die goedkoper is en netjes te werk gaat??
...
Lees meer
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding
Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer