zonnebloem_4844332
door zonnebloem_4844332 Oct 29, 2013 om 12:13
Vakantie & reizen

Jiba laat niets meer van zich horen

Wij zijn in september via een boeking bij Jiba naar Corfu geweest.
Er blijken op het eiland Corfu twee appartementencomplexen te zijn met dezelfde naam.
Een in Dassia en een in Agios Gordios.
Wij hadden Dassia geboekt maar eindigden in het dorp Agios Gordios aan de andere kant van het eiland.
Wij zijn zelf ook fout geweest dat we de bevestiging van de reservering half gecontroleerd hebben, wij zagen de naam van de appartementen staan en hebben verder niet op de plaats gelet.
Wij dachten, Agios Gordios zal een klein plaatsje bij Dassia zijn, het zal wel goed zijn.
Wij wisten dus niet dat er twee complexen met dezelfde naam waren. Jiba weet dit wel.
Eenmaal thuis wilden wij graag een reactie van Jiba.
Ze beloofden ons binnen 1 week terug te mailen.
Na 2 weken nog steeds geen antwoord wat er nu precies fout was gegaan.
Weer naar Jiba gebeld, zij zouden informeren bij de persoon die onze vakantie had geboekt en bevestigd, binnen 4 weken zou Jiba met een verklaring komen.
Gisteren waren die 4 weken voorbij en Jiba laat dus weer niets van zich horen.
Wat kunnen wij nu doen?
We hoeven geen compensatie, geen geld terug.
We willen alleen van Jiba weten wat er nu fout gegaan is en waarom zij voor onze vakantie een verkeerd appartement hadden gereserveerd.
Hebben meer mensen dit meegemaakt?

563 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Oct 30, 2013 om 11:16
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb dit jaar iets soortgelijks meegemaakt.
Jiba erkent echter niet dat zij een fout gemaakt hebben terwijl ik alles op papier heb.
Ik boek niet meer bij jiba.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ekiem
ekiem - Jun 14, 2024 om 21:25
Vakantie & reizen

Annuleren vacantie

Goedenavond
Het verhaal gaat als volgt.
Mijn dochter heeft vol enthousiasme begin dit jaar een vakantie geboekt bij Allcamps.
Niet wetende dat zij op de 2de Paasdag de diagnose uitgezaaide eierstokkanker zou krijgen. Wat volgde was een hele emotionele toestand.
Nu krijgt zij over een week een zware operatie en heeft deze vakantie geannuleerd. Ze heeft bij de boeking een annuler ... Lees meer

het rooie draakje
het rooie draakje - Jun 14, 2024 om 14:52
Geldzaken & recht

Aflossing lening bij Vesting Finance van NN

Onlangs hebben wij een aflosnota bij Vesting Finance opgevraagd om onze lening ( die ze ovegekocht hebben van Nationale Nederlanden ) vervroegd te kunnen aflossen.
Deze is netjes opgestuurd en door ons betaald. We hebben hier verder geen bewijs van gekregen.
Na gebeld te hebben was hun antwoord : Kijk maar op BKR... ( en daar staat hij een maand na inlossen nog steeds op "lopend")
... Lees meer

mathijs_b
mathijs_b - Jun 14, 2024 om 14:47
Geldzaken & recht
Vlak voor bezorgmoment verandert PostNL het tijdstip naar 'zelf afhalen'.

Vlak voor bezorgmoment verandert PostNL het tijdstip naar 'zelf afhalen'.

Vlak voor afgesproken bezorgmoment verandert postNL van bezorgtijd 14:10-16:10 naar 'zelf afhalen' bij afhaalpunt. Bij het afhaalpunt vertelden ze dat dit héél veel gebeurt. PostNL doet er niets aan.   Mogelijk is het luceratief voor de bezorger die alles op afhaalpunt dumpt en zo dubbel zoveel pakjes kan "afhandelen".   De verzender kan er niets aan doen en voor post NL wil er n.m.m. nie ... Lees meer