He
door Henk Philippus Apr 22, 2016 om 10:02
Vakantie & reizen

Kan het zo maar dat een reisorganisatie een gegarandeerde vertrekreis annuleert

Ik heb een gegarandeerd vertrekreis geboekt,en ruim twee weken voor vertrek annuleert de reisorganisatie de reis.Wat moet ik doen ?

1719 4 Rapporteer

zoekster1
door zoekster1 - Apr 22, 2016 om 10:15
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Ik zie dat u dezelfde persoon bent van de vorige vraag.

Is deze reisorganisatie aangesloten bij de ANVR? Twee weken voor vertrek is ook nog eens belachelijk laat. Kunt u iets meer vertelen over waar de reis naartoe ging, en bij welke reisorganisatie u deze reis heeft geboekt?

Als u wilt reageren dan kan dat in het witte vlak onder uw vraag.

ja
door jackyh - Apr 22, 2016 om 10:15
953 Antwoorden / 4 Vragen

Hoezo een gegarandeerde reis. Ik neem aan dat een lijnvlucht niet zomaar wordt geannuleerd maar een boeking van een Hotel kan natuurlijk door overmacht geannuleerd  worden. Is er geen andere reis te boeken?

zoekster1
door zoekster1 - Apr 22, 2016 om 10:44
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Lastig als op de vraag 2 keer wordt gesteld. Oké, dit gaat om Dejongintra. Deze organisatie is bij de ANVR aangesloten. Mocht u het niet eens zijn met de annulering, dan kunt u naar de Geschillencommissie reizen. Heeft u bij de annulering ook een reden voor annulering gekregen? Want in principe moet deze reis doorgaan. Waar ging de reis naartoe?

Alg. voorwaarden

        Gegarandeerd vertrek groepsreizen
Op onze website kunt u te allen tijde zien of een reisdatum gegarandeerd vertrek kent. Uw reisadviseur beschikt ook over de laatste informatie. Alleen in het geval van uitzonderlijke calamiteiten, zoals bijvoorbeeld politieke onrust, natuurrampen of brand of als u echt de enige deelnemers op de betreffende reis bent, behouden wij ons het recht voor om u een alternatieve reis aan te bieden voor de reisdata welke gegarandeerd vertrek hebben.