Kan het zo maar dat een reisorganisatie een gegarandeerde vertrekreis annuleert
Ik heb een gegarandeerd vertrekreis geboekt,en ruim twee weken voor vertrek annuleert de reisorganisatie de reis.Wat moet ik doen ?
Waarom dezelfde vraag 2x gesteld? https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vakantie-reizen/wat-moet-ik-doen-mijn-gegarandeerd-vertrek-reis-is-door-het-reisburo-geannuleer?id=583805
Ik zie dat u dezelfde persoon bent van de vorige vraag.
Is deze reisorganisatie aangesloten bij de ANVR? Twee weken voor vertrek is ook nog eens belachelijk laat. Kunt u iets meer vertelen over waar de reis naartoe ging, en bij welke reisorganisatie u deze reis heeft geboekt?
Als u wilt reageren dan kan dat in het witte vlak onder uw vraag.
Hoezo een gegarandeerde reis. Ik neem aan dat een lijnvlucht niet zomaar wordt geannuleerd maar een boeking van een Hotel kan natuurlijk door overmacht geannuleerd worden. Is er geen andere reis te boeken?
Lastig als op de vraag 2 keer wordt gesteld. Oké, dit gaat om Dejongintra. Deze organisatie is bij de ANVR aangesloten. Mocht u het niet eens zijn met de annulering, dan kunt u naar de Geschillencommissie reizen. Heeft u bij de annulering ook een reden voor annulering gekregen? Want in principe moet deze reis doorgaan. Waar ging de reis naartoe?
Alg. voorwaarden
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Annuleren vacantie
Goedenavond
Het verhaal gaat als volgt.
Mijn dochter heeft vol enthousiasme begin dit jaar een vakantie geboekt bij Allcamps.
Niet wetende dat zij op de 2de Paasdag de diagnose uitgezaaide eierstokkanker zou krijgen. Wat volgde was een hele emotionele toestand.
Nu krijgt zij over een week een zware operatie en heeft deze vakantie geannuleerd. Ze heeft bij de boeking een annuler
...
Lees meer
Brugman legt de voorwaarden anders uit dan op papier.
Een samenvatting van mijn verhaal is onderaan dit stuk tekst te lezen.
Binnenkort gaan mijn vriendin en ik verhuizen en trekken wij onze eerste koopwoning in. De woning is in prima staat en we zijn er daarom reuze blij mee, maar heeft wel een aardig verouderde keuken en badkamer. Omdat dit onze eerste woning is en alles wat hier bij komt kijken hierdoor nieuw is voor ons, zijn wij ons g
...
Lees meer
Behandelen jullie nog klachten mbt Ryan air?
onterechte fee gevraagd bij incheck balie eindhoven, door fout in systeem van Ryan air.
Om in te checken moet je land van uitgifte van je paspoort opgeven .
Onze paspoorten zijn uitgegeven in Curacao, maar het systeem van Ryan air geeft die optie niet.
Dus konden we niet online inchecken
Nadat we onze bagage hadden afgegeven bij de drop off balie, zijn we naar andere bali
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer