Kras 'ster??????' vakanties??????
Heeft u ook een negatieve ervaring met Kras "ster???????" vakanties? Ik boekte via hen het Hilton en Berlijn en moest voor het zwembad (dat normaliter gratis tot de standaardvoorzieningen behoort) maar liefst € 22,- per persoon per keer betalen. Op mijn correspondentie (ook een brief gericht aan de commercieel directeur) krijg ik telkens van dezelfde 'type-miep' ene Mevrouw O. Schrauwers afwimpelende antwoorden. Graag uw ervaringen met deze club.
omdat je bij een goedkoop aanbieder heb geboekt met korting(waarschijnlijk)op de overnachtingen kan het hotel om een toegangsprijs vragen voor extra`s als je echter op de executive floor overnacht moeten ze het gratis ter beschikking stellen.
het is bij alle hotelketens zo, want daar ben ik door mijn werk als touroperator voor een grote reisorganisatie achter gekomen daar ik veel in hotels verblijf om gasten te ontvangen en te adviseren
Ik heb goede ervaringen met Kras zowel in het verre oosten als in europa, vaak verkopen hotels hun kamers te goedkoop het hotel probeert dan op andere wijze aan wat winst te komen dit is iets wat je kras niet kan verwijten maar alleen de hotelbaas.Sterk staaltje: hotel in parijs, ontbijt inclusief, de thee was gratis de koffie moest je betalen á nfl 3.50 per kop.
Wat jammer dat je z'n negatieve reiservaring hebt gehad. 22 euro voor een zwembad.. daar kan je 'm bijna zelf voor aanleggen. Ik ben een aantal keren met Kras op reis geweest en ik heb toch alleen maar postieve ervaringen. Nauurlijk is er altijd wel een klein smetje (eten in Moskou brrrr...) maar de oorzaak is meestal buiten de organisatie gelegen en Kras loste de zaak altijd prima op.
mijn schoonzus is deze zomer naar rome geweest met kras en er kwam nog veel geld bij door excursies en dingen, terwijl je toch gelokt wordt door een supermooie prijs, maar als je alle extra's erbij optelt het lang niet meer zo'n superaanbieding is, dus eerst navragen hoeveel de extra kosten zijn als dit niet genoemd wordt.
Ik ken Kras als onderdeel van TUI, normaal gesproken een gerenommeerde reisorganisatie, die weliswaar een prijsvechter is, maar wel volgens ANVR voorwaarden levert. Klachten over uw reis en de geleverde diensten dient u ter plekke bij de reisleiding in te dienen. Indien u hier niet toe in de gelegenheid bent gesteld, dient u dit zo snel mogelijk na afloop van uw reis te doen. Ik denk dat u daarbij met de brochure en-of reisbeschrijving in de hand een goede kans zou maken om Kras ervan te overtuigen dat u ten onrechte de 22 euro hebt betaald. Mits daar natuurlijk in vermeld staat dat het zwembadbezoek bij de voorzieningen is inbegrepen. Omdat Kras aangesloten is bij de ANVR, dient u uw klacht echter wel volgens de ANVR Reisvoorwaarden in te dienen. Als u aan alle bepalingen hebt voldaan en u kunt aantonen dat u ter plekke (met bonnetjes) ten onrechte die 22 euro hebt betaald, kunt u ten finale nog besluiten de klacht in te dienen bij de Geschillencommissie Reizen. Maar of het u dat waard is?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Oxxio: Verbruik gas = Eindstand - Beginstand + factor?
Op mijn jaarnota staat een verbruik van 431 m3 gas. Nu hou ik zelf de meterstanden bij, en kom uit op een verbruik van 422 m3 gas. (Meterstanden kloppen). Dit heb ik teruggekoppeld met Oxxio. Hun reactie: Wat vervelend dat dit gebeurd is op de jaarnota. Ik heb het voor je nagekeken en dat heeft te maken met de factor waarmee het gas wordt berekend. Dit gebeurd altijd op de jaarnota en de fac ... Lees meer
Kwantum vloer
Hallo,
Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde
...
Lees meer
Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?
Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",
Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.
Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer