Micazu review
Via Micazu kun je vakantiebungalows van particulieren boeken. Daar staan allemaal fantastische reviews. Naar nu blijkt, bepaalt de eigenaar of een review wordt geplaatst, of niet. In mijn geval was dat best een goede beoordeling van gemiddeld 8,4 maar deze is niet geplaatst. Je ziet dus alleen cijfers van 9 of meer.
Heeft iemand anders ook deze ervaring met Micazu?
Het is bekend dat reviews op de eigen website alleen goede beoordelingen toelaat, als er er alleen beoordelingen staan die boven de 9 uitkomen geeft dat te denken.
Het zou geloofwaardiger zijn als de eigenaar ook reviews toe liet die iets lager uitvallen.
De review is nu toch geplaatst door Micazu.
Fijn om te zien dat de review toch geplaatst is, dank voor het melden.
op Trustpilot komen ze ook goed over.
https://nl.trustpilot.com/review/micazu.nl
Hoe lang zat er tussen het opstellen van de review en het plaatsen?
Niets mis mee met Micazu, bovendien zijn zij alleen een platform. Je boekt rechtstreeks bij de eigenaar van de woning en je betaalt ook rechtstreeks aan hem.
Er staan wel degelijk negatieve reviews tussen, maar als je alle te verhuren woningen bij elkaar optelt, is het merendeel van de reageerders positief.
Klachten en/of negativiteit hebben altijd 2 kanten, maar je hoort doorgaans maar 1 kant van het verhaal, en dat is het verhaal van de klager, dat zien we dagelijks op dit forum voorbij komen, iedereen wordt dan uitgemaakt voor oplichter of er is sprake van discriminatie, etc. etc.
De antwoorden van Micazu aan de klagende partij zijn naar mening buitengewoon correct, maar je kunt uit de tekst opmaken dat het verhaal van de klager niet geheel klopt met de werkelijkheid.
Nee. Inmiddels via Micazu 3 keer tot grote tevredenheid een huis gehuurd. Micazu is daarbij alleen de bemiddelaar. Alle verdere correspondentie ging via de eigenaren.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE
na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau.
Lees meer
Bol heeft mijn koffie apparaat zoek gemaakt. had volgens bol naar philips, gemoeten, en wil het niet vergoeden
Aan Bol.com Pakketweg 2 5145NG Waalwijk Mijn Koffiemachine lekte van onderen . Philips Saeco Grand Aroma sm 6585/00. Gekocht 3 Januari 2024 met 2 j garantie. Volgens u had het naar Philips reparateur gemoeten !, maar van hun nooit geen label met adresgegevens gekregen. De antwoorden van jullie service en contact staan hieronder Volgens hun wordt het als verloren beschouwd. Wat h ... Lees meer
Koken op gas of inductie
Dear forum members,
A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible).
Intellectually I should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer