NH-Group hotels / Barcelona Les Corts
Mijn man en ik hebben van de kinderen een weekendje Barcelona gekregen voor onze zilveren bruilof van 3-5 november 2017. We wilden dit graag annuleren of verzetten naar een later tijdstip bv mei 2018 vanwegen de toestand met Catalonië. We hebben nu al 2 x gebeld en zeker 5 mailtjes gestuurd naar Hotel Barcelona Les Corts en NH-Group hotels. Helaas hebben we tot nu toe nog maar 1 reaktie gehad, kan niet geannuleerd worden en kan ook niet verzet worden. NH-Group zelf doet ook niets om te kijken naar een passende oplossing. Erg jammer, slechte service!!!!. Het boeken is door mijn zoon gedaan , goedbedoeld , en het is ook door de kinderen betaald, ze hebben hier lang voor moeten sparen. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Jammer , met boeken en geld ontvangen zijn ze SUPERSNEL , maar dan kunnen ze niets meer voor je doen, het geld is toch al binnen!!!.
Jammer NH-Group en NH-Group hotel dat het zo moet. Geen goede reviews van deze kant op geen enkele site
Zo lang er geen negatief reisadvies is, is er ook geen geldige reden om te annuleren of te verzetten. Annuleren is geen recht, maar een gunst. Dit is dus niet verplicht.
Er is zonder dwang een overeenkomst tot stand gekomen, er is dus geen geldige reden om te annuleren.
Een geldige reden? Moet natuurlijk zijn g e e n
Je bent scherp, heb het aangepast.
En, .... wat is uw vraag?
Of BuZa Barcelona als gevaarlijke reisbestemming aangeduid heeft?
Overdreven veel uitroeptekens gebruiken is niet netjes en bereikt u helemaal niets mee.
Wijs NHhotels eens op de algemene voorwaarden: https://www.nh-hotels.nl/general-terms-and-conditions
of was het misschien een speciale aanbieding waarbij geen annulering of omboeking mogelijk is?
Vooral alle schuld bij NH-Group leggen en niet de hand in eigen boezem steken. Vermoedelijk houden zij zich keurig aan de voorwaarden.
Als je een hotelkamer boekt zonder de mogelijkheid tot annuleren, dan ben je je geld kwijt als je niet gaat.
Dat is goedkoper, maar ja je neemt een risico. Dat heeft niets te maken met slechte service. Daar kies je voor.
Er is geen negatief reisadvies voor Barcelona,
"We wilden dit graag annuleren of verzetten naar een later tijdstip bv mei 2018 vanwegen de toestand met Catalonië. "
Er is geen toestand in Catalonie die dit zelfs maar een beetje zou kunnen verklaren, onzin dus en het hotel reageert daar terecht niet op. We kunnen allemaal wel om elke scheet een boeking annuleren.
Ik ben afgelopen zaterdag met mijn gezin uit Barcelona vertrokken na 8 dagen mooi weer. De Catalanen zijn vriendelijk en zich heel bewust van de situatie, ze zijn echter ook heel relaxed. Totaal geen opstandig gedrag of agressie.
U kunt rustig gaan en genieten van uw jubileum, ze zullen u echt niets aandoen hoor.
Mijd in het geval u zich niet op uw gemak voelt Placards Jaume want daar vinden eventuele demonstraties plaats.
Veel plezier gewenst.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet
Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.
De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug
...
Lees meer
Kapotte energiemeter
Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer