NH-Group hotels / Barcelona Les Corts
Mijn man en ik hebben van de kinderen een weekendje Barcelona gekregen voor onze zilveren bruilof van 3-5 november 2017. We wilden dit graag annuleren of verzetten naar een later tijdstip bv mei 2018 vanwegen de toestand met Catalonië. We hebben nu al 2 x gebeld en zeker 5 mailtjes gestuurd naar Hotel Barcelona Les Corts en NH-Group hotels. Helaas hebben we tot nu toe nog maar 1 reaktie gehad, kan niet geannuleerd worden en kan ook niet verzet worden. NH-Group zelf doet ook niets om te kijken naar een passende oplossing. Erg jammer, slechte service!!!!. Het boeken is door mijn zoon gedaan , goedbedoeld , en het is ook door de kinderen betaald, ze hebben hier lang voor moeten sparen. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Jammer , met boeken en geld ontvangen zijn ze SUPERSNEL , maar dan kunnen ze niets meer voor je doen, het geld is toch al binnen!!!.
Jammer NH-Group en NH-Group hotel dat het zo moet. Geen goede reviews van deze kant op geen enkele site
Zo lang er geen negatief reisadvies is, is er ook geen geldige reden om te annuleren of te verzetten. Annuleren is geen recht, maar een gunst. Dit is dus niet verplicht.
Er is zonder dwang een overeenkomst tot stand gekomen, er is dus geen geldige reden om te annuleren.
![R81](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/215832779a84ee33b1d5faaab865de475e59a8173e6d3d3bb4bd4f429360e1ed.png)
Een geldige reden? Moet natuurlijk zijn g e e n
Je bent scherp, heb het aangepast.
![aurora1](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/f9fdb95e117708232994692838161b581d5be23e41bf03c85a48ab69c158ad8d.png)
En, .... wat is uw vraag?
Of BuZa Barcelona als gevaarlijke reisbestemming aangeduid heeft?
Overdreven veel uitroeptekens gebruiken is niet netjes en bereikt u helemaal niets mee.
![boppe1943](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/26a5e2db512ff3d2dafb14cf9efcd1b64970b06b315276232d5f2f6ad2c4ca39.png)
Wijs NHhotels eens op de algemene voorwaarden: https://www.nh-hotels.nl/general-terms-and-conditions
of was het misschien een speciale aanbieding waarbij geen annulering of omboeking mogelijk is?
![diumenge](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/ad66969967119d6e81fba82b5e51fd1172e8e2ffb301555c2357f37f50319d52.png)
Vooral alle schuld bij NH-Group leggen en niet de hand in eigen boezem steken. Vermoedelijk houden zij zich keurig aan de voorwaarden.
![panter22](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/f33d6a492f29ae96cec86158870062c2e9179953b9d6d7000f7256b86edf19e3.png)
Als je een hotelkamer boekt zonder de mogelijkheid tot annuleren, dan ben je je geld kwijt als je niet gaat.
Dat is goedkoper, maar ja je neemt een risico. Dat heeft niets te maken met slechte service. Daar kies je voor.
Er is geen negatief reisadvies voor Barcelona,
![newmikey](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/a47f342b0933a8aca68fd60ff6c8515e41145076534290e2ab1e7a1fa5b12381.png)
"We wilden dit graag annuleren of verzetten naar een later tijdstip bv mei 2018 vanwegen de toestand met Catalonië. "
Er is geen toestand in Catalonie die dit zelfs maar een beetje zou kunnen verklaren, onzin dus en het hotel reageert daar terecht niet op. We kunnen allemaal wel om elke scheet een boeking annuleren.
Ik ben afgelopen zaterdag met mijn gezin uit Barcelona vertrokken na 8 dagen mooi weer. De Catalanen zijn vriendelijk en zich heel bewust van de situatie, ze zijn echter ook heel relaxed. Totaal geen opstandig gedrag of agressie.
U kunt rustig gaan en genieten van uw jubileum, ze zullen u echt niets aandoen hoor.
Mijd in het geval u zich niet op uw gemak voelt Placards Jaume want daar vinden eventuele demonstraties plaats.
Veel plezier gewenst.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
2e hands auto kapot met grote kosten
Maand geleden auto gekocht die binnen 24 uur mankementen vertoonde.
Garage heeft hem 'gemaakt', probleem was er echter nog steeds.
Auto heeft vervolgens een week daar gestaan was helemaal uit elkaar geweest en niets aan de hand (u kan veilig rijden mevrouwtje).
Omdat het onveilig voelde naar de officiële dealer geweest o.a differentieel kapot totale kosten 11.000,-.
Nu moet
...
Lees meer
![Dynafix](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/question/0c9381df3ddcca8c605ba8f592bee53718eba38c.jpg)
Dynafix
Hoi.
Mijn zoon heeft in januari een nieuwe Samsung telefoon gekocht. Hij heeft hem 1 keer laten vallen in het begin helaas. Er zit een klein barstje bovenin de hoek. Hij doet het hier om enorm goed!!
Tot ongeveer 4 weken geleden wil hij niet meer opladen. Dus waarschijnlijk ligt dit aan het oplaadpunt, hebben al heel wat laders getest.
Dynafix heeft de telefoon gehaald en wij hebb
...
Lees meer
Verzekeraar wil schade kapotte waterleiding niet dekken
Goedemiddag,
Vorige week heb ik een lekkage ontdekt nadat ik waterschade aan de muur zag. Die avond heb ik direct de hoofdkraan dichtgedraaid en de volgende ochtend een loodgieter gebeld. Hij vertelde dat de lekkage in de kruipruimte zit en dat dit ook zonder twijfel vergoed zal worden door de verzekeraar. Ik heb een schadeclaim ingedient bij de verzekeraar met de melding dat de lekka
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer