Ri
door Rianne_2 Oct 30, 2017 om 14:46
Vakantie & reizen

NH-Group hotels / Barcelona Les Corts

Mijn man en ik hebben van de kinderen een weekendje Barcelona gekregen voor onze zilveren bruilof van 3-5 november 2017. We wilden dit graag annuleren of verzetten naar een later tijdstip bv mei 2018 vanwegen de toestand met Catalonië. We hebben nu al 2 x gebeld en zeker 5 mailtjes gestuurd naar Hotel Barcelona Les Corts en NH-Group hotels. Helaas hebben we tot nu toe nog maar 1 reaktie gehad, kan niet geannuleerd worden en kan ook niet verzet worden. NH-Group zelf doet ook niets om te kijken naar een passende oplossing. Erg jammer, slechte service!!!!. Het boeken is door mijn zoon gedaan , goedbedoeld , en het is ook door de kinderen betaald, ze hebben hier lang voor moeten sparen. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Jammer , met boeken en geld ontvangen zijn ze SUPERSNEL , maar dan kunnen ze niets meer voor je doen, het geld is toch al binnen!!!.

Jammer NH-Group en NH-Group hotel dat het zo moet. Geen goede reviews van deze kant op geen enkele site

2365 8 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Oct 30, 2017 om 14:54
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar waarom zou u niet gaan? Of denkt u dat in mei 2018 het gedoe over is? Misschien is er dan wel een burgeroorlog.

ne
door neodutchio - Oct 30, 2017 om 14:59
5152 Antwoorden / 12 Vragen

Zo lang er geen negatief reisadvies is, is er ook geen geldige reden om te annuleren of te verzetten. Annuleren is geen recht, maar een gunst. Dit is dus niet verplicht.

Er is zonder dwang een overeenkomst tot stand gekomen, er is dus geen geldige reden om te annuleren.

R81
door R81 Oct 30, 2017 om 15:04
25 Antwoorden / 4 Vragen

Een geldige reden? Moet natuurlijk zijn  g e e n

ne
door neodutchio Oct 30, 2017 om 15:13
5152 Antwoorden / 12 Vragen

Je bent scherp, heb het aangepast.

aurora1
door aurora1 - Oct 30, 2017 om 16:01
15645 Antwoorden / 6 Vragen

En, .... wat is uw vraag?
Of BuZa Barcelona als gevaarlijke reisbestemming aangeduid heeft?
Overdreven veel uitroeptekens gebruiken is niet netjes en bereikt u helemaal niets mee.

boppe1943
door boppe1943 - Oct 30, 2017 om 17:50
1129 Antwoorden / 98 Vragen

Wijs NHhotels eens op de algemene voorwaarden: https://www.nh-hotels.nl/general-terms-and-conditions

o
f was het misschien een speciale aanbieding waarbij geen annulering of omboeking mogelijk is?

diumenge
door diumenge - Oct 30, 2017 om 18:19
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Vooral alle schuld bij NH-Group leggen en niet de hand in eigen boezem steken. Vermoedelijk houden zij zich keurig aan de voorwaarden.

panter22
door panter22 - Oct 30, 2017 om 18:37
6599 Antwoorden / Vragen

Als je een hotelkamer boekt zonder de mogelijkheid tot annuleren, dan ben je je geld kwijt als je niet gaat.
Dat is goedkoper, maar ja je neemt een risico. Dat heeft niets te maken met slechte service. Daar kies je voor.
Er is geen negatief reisadvies voor Barcelona,

newmikey
door newmikey - Oct 30, 2017 om 18:44
830 Antwoorden / 0 Vragen

"We wilden dit graag annuleren of verzetten naar een later tijdstip bv mei 2018 vanwegen de toestand met Catalonië. "

Er is geen toestand in Catalonie die dit zelfs maar een beetje zou kunnen verklaren, onzin dus en het hotel reageert daar terecht niet op. We kunnen allemaal wel om elke scheet een boeking annuleren.

Gerry1969
door Gerry1969 - Oct 30, 2017 om 20:58
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Ik ben afgelopen  zaterdag met mijn gezin uit Barcelona vertrokken na 8 dagen mooi weer. De Catalanen zijn vriendelijk en zich heel bewust van de situatie, ze zijn echter ook heel relaxed. Totaal geen opstandig gedrag of agressie.
U kunt rustig gaan en genieten van uw jubileum, ze zullen u echt niets aandoen hoor.
Mijd in het geval u zich niet op uw gemak voelt Placards Jaume want daar vinden eventuele demonstraties plaats.
Veel plezier gewenst.