pa
door patrick mak Aug 4, 2013 om 17:01
Vakantie & reizen

Nike sites

beste kassa ,ik wilde nike schoenen bestellen en ben gaan zoeken maar kom ik hele goedkope sites tegen ,maar durf er niks te bestellen ,want ik kan geen adres vinden of kvk nr enz enz ,hier een paar voorbeelden :http://www.schoenen-kamer.nl/nike-air-max-c-167
http://www.goedkopeairmaxschoenen.com/nike-air-max-180-c-1.html
http://www.nikeschoenenwinkels.com/goedkope-nike-air-max-90049-p-16.html
ik wacht uw antwoord af en ben zeer benieuwd mzvg patrick mak

20183 19 Rapporteer

worst
door worst - Aug 4, 2013 om 17:03
109 Antwoorden / 0 Vragen

Om een antwoord te krijgen moet je wel een vraag stellen.

jolijn nr.2
door jolijn nr.2 - Aug 4, 2013 om 17:05
355 Antwoorden / 1 Vragen

maar durf er niks te bestellen ,want ik kan geen adres vinden of kvk nr enz enz ,

Dan bestel je er toch gewoon niks?

Waar ben je benieuwd naar?

dearagain
door dearagain - Aug 4, 2013 om 17:08
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*een goed uitgangspunt blijft: bij twijfel GEEN bestelling plaatsen!

hutch
door hutch - Aug 4, 2013 om 17:15
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Als u via deze site wat besteld, doet u zaken met iemand uit China (ondanks dat dit een in NL geregistreerde website is).

De douane kan nog extra kosten (BTW) opleggen, die u (!) dient te betalen..... als het al om echte merkartikelen gaat. Mocht het om nepartikelen gaan, bestaat de kans dat de douane het in beslag neemt en u helemaal niets krijgt... en het geld kwijt bent.

Bij reclamatie kunt (...) u ook problemen krijgen. Dat is het nadeel indien u zaken doet met iemand uit het buitenland.

diumenge
door diumenge - Aug 4, 2013 om 17:26
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Je kan dan nog beter bij een onlineshop als bijvoorbeeld AliExpress bestellen. Dan bestel je ook in China, maar ben je een stuk beter beschermd.

aurora1
door aurora1 - Aug 4, 2013 om 18:41
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Plak de urls eens in het vakje van de site Scamadviser...
De 2e die je weergeeft zit ergens in Pakistan met high risk enz., de andere heb ik niet naar gekeken. En zoals al uit andere reacties blijkt, niet aan beginnen.
Je zou eens bij goedkopere winkels kunnen kijken zoals bijv. de Schoenenreus of Scapino e.d. dan kun je ze ook passen.

vr.gr.

pa
door patrick mak - Aug 4, 2013 om 20:41
2 Antwoorden / 1 Vragen

Oke dank je , en worst jij doet je naam echt een eer aan , en de andere bedankt voor het uitzoeken en jullie reacties , ik had al m,n vermoedens maar wou toch iets meer weten groetjes pat

mi
door miepje58 - Aug 5, 2013 om 08:45
208 Antwoorden / 6 Vragen

Waarom ga je niet gewoon naar de winkel? Schoenen moet je altijd passen.

pa
door patrick mak - Aug 5, 2013 om 09:38
2 Antwoorden / 1 Vragen

Miepje het scheelt aanzienelijk veel geld met de winkel , en als je weet welke schoen je wilt ,of al vaker hebt gehad weet je de maat he , maar dat was mijn vraag niet , ik ga ze niet bestellen en als het kan mag deze topic op slot

aurora1
door aurora1 - Aug 5, 2013 om 13:28
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Heb je al gekeken op de websites van bijv. Bristol, de Schoenenreus en Scapino? Ze verkopen Nike Airmax, mogelijk staat het door jou gewenste model er tussen. Soms hebben ze in de winkel zelf nog meer keuze en eventueel ook nog afgeprijsd.

ba
door barvanhar - Sep 1, 2014 om 14:15
4 Antwoorden / 0 Vragen

Hai
ik heb Nike's besteld op www.tibmek.nl en ik vrees nu dat ik de sjaak ben en deze site van oplichters is. Is iemand bekend met deze site?
ik hoor het graag,
dank alvast.

tijger1
door tijger1 - Sep 1, 2014 om 14:29
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=barvanhar schreef op maandag 1 sep 2014, 14:15]Hai
ik heb Nike's besteld op www.tibmek.nl en ik vrees nu dat ik de sjaak ben en deze site van oplichters is. Is iemand bekend met deze site?
ik hoor het graag,
dank alvast.

En waarom denkt u dat u de sjaak bent? Er staat alleen maar een mail-adres op een site die in beroerd Nederlands vertaald is.

Dus die spullen komen uit het buitenland, waardoor u invoerrechten en btw moet betalen. Als u al iets krijgt.

Hoe komt u er op daar iets te bestellen?

mahadma
door mahadma - Sep 1, 2014 om 14:32
11541 Antwoorden / 51 Vragen

En als je wat krijgt heb je nog een beste kans op èchte namaak ................ wat nog door de douane in beslag kan worden genomen.........

ba
door barvanhar - Sep 1, 2014 om 14:34
4 Antwoorden / 0 Vragen

Tja, heel stom, ik heb veel te snel besteld zonder goed de site te bekijken.
Ik zag op mijn creditcard overzicht een ander bedrag dan ik in de bevestiging stond met een rare benaming en een bedrijf uit Bejing China,
Toen ben ik pas goed gaan kijken en kan nergens iets over Tibmek vinden en inderdaad, veel te goedkoop, te mooi om waar te zijn. Stom dus, maar nu meld ik het, voordat iemand anders ook de sjaak is...

mahadma
door mahadma - Sep 1, 2014 om 14:37
11541 Antwoorden / 51 Vragen

Stom dus, maar nu meld ik het, voordat iemand anders ook de sjaak is...

Je wil niet iedereen die na jou er in stapt op de koffie krijgen vandaag. Je komt geheid koffie en kopjes tekort.

tijger1
door tijger1 - Sep 1, 2014 om 14:42
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Volgens mij is het met een creditcard zo, dat als u niets krijgt, u het geld van de credicardmij kunt terugkrijgen.

ba
door barvanhar - Sep 1, 2014 om 15:09
4 Antwoorden / 0 Vragen

Als ik mijn geld terug kan krijgen dan is dat mooi, dat probeer ik wel. Ik let in ieder geval de volgende keer beter op en check een website bij Thuiswinkel.org o.i.d

tijger1
door tijger1 - Sep 1, 2014 om 15:20
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Heel verstandig.

ba
door barvanhar - Oct 13, 2014 om 12:14
4 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb de "Nikes" uiteindelijk wel ontvangen, na anderhalve week ongeveer, maar het zijn neppers. Ze zien er nog redelijk ok uit, maar ze zitten echt niet zo lekker als echte.
Dus alsnog NIET BESTELLEN op deze website. www.tibmek.nl
Deze website heeft momenteel www.maxtheaidbuzz.nl