na
door naataalie Jun 7, 2011 om 15:53
Vakantie & reizen

Teenslippers

ik heb nieuwe teenslippers gekocht. het stukje dat tussen de tenen zit, zit een doorzichtig rubbertje omheen. ik zeg 'dat moet ik er even afknippen' mijn man zegt 'nee dat moet je niet doen, want dan gaat het schuren tussen je tenen'. wie weet het? ik vind het geen gezicht om dat buisje te zien zitten tussen mijn tenen.

8624 7 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jun 7, 2011 om 16:01
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo naataalie,

Als je het geen gezicht vindt, dan knip je het er toch gewoon af.
Dat schuren zal wel meevallen.
Bij de meeste teenslippers zit zo'n 'bescherming' er ook niet omheen.

Met vr.gr.

marieke79
door marieke79 - Jun 7, 2011 om 16:06
94 Antwoorden / 0 Vragen

Laten zitten, die zit er niet voor niks. Hoewel alle slippers ih begin schuren, met of zonder.

na
door naataalie - Jun 7, 2011 om 16:26
129 Antwoorden / 20 Vragen

ik loop in de zomer altijd op slippers, maar nooit met zo'n buisje. denk dus ook niet dat ik last zal gaan krijgen van schuren of blaren als ik het eraf zou knippen. ik dacht echt dat dat buisje er afgeknipt moet worden en er alleen opzit om de slipper mooier te laten 'staan' in de winkel, anders zakt het natuurlijk in.

edrick3
door edrick3 - Jun 7, 2011 om 16:30
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@naataalie,

Inderdaad!

es
door essie02 - Jun 7, 2011 om 18:24
26 Antwoorden / 6 Vragen

Ik heb ze er ook al regelmatig afgeknipt.. Geen last van schuren, zit wel fijner, want het is een stuk "minder dik" tussen je tenen..

empyria
door empyria - Jun 7, 2011 om 18:59
504 Antwoorden / 3 Vragen

Het kwam zo maar in me op dat die "buisjes" wellicht als bescherming bedoeld is vanuit een hygienisch oogpunt?
Zoals je ook wel plakplastic terug vindt in de kruisjes van bikini's en badpakken.

Mogelijk worden de slippers een paar keer door verschillende potentiele eigenaren gepast en blijven ze zo schoon voor gegene die ze daadwerkelijk koopt en gaat dragen.

Ik zou ze weghalen.

ma
door mardien - Jun 8, 2011 om 02:56
26 Antwoorden / 1 Vragen

Volgens mij heeft Empyria gelijk en is dat voor de hygiene bij het passen in de winkel. Maar waarom vraag je het niet aan die winkel zelf?
Mardien