Teenslippers
ik heb nieuwe teenslippers gekocht. het stukje dat tussen de tenen zit, zit een doorzichtig rubbertje omheen. ik zeg 'dat moet ik er even afknippen' mijn man zegt 'nee dat moet je niet doen, want dan gaat het schuren tussen je tenen'. wie weet het? ik vind het geen gezicht om dat buisje te zien zitten tussen mijn tenen.
![edrick3](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/fecd2954af608f0a043819104f50ba8cd58cab5fdf29a11bc1ca17f960401bc9.png)
Hallo naataalie,
Als je het geen gezicht vindt, dan knip je het er toch gewoon af.
Dat schuren zal wel meevallen.
Bij de meeste teenslippers zit zo'n 'bescherming' er ook niet omheen.
Met vr.gr.
ik loop in de zomer altijd op slippers, maar nooit met zo'n buisje. denk dus ook niet dat ik last zal gaan krijgen van schuren of blaren als ik het eraf zou knippen. ik dacht echt dat dat buisje er afgeknipt moet worden en er alleen opzit om de slipper mooier te laten 'staan' in de winkel, anders zakt het natuurlijk in.
Ik heb ze er ook al regelmatig afgeknipt.. Geen last van schuren, zit wel fijner, want het is een stuk "minder dik" tussen je tenen..
![empyria](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/profile/3759674.vampire2.jpg)
Het kwam zo maar in me op dat die "buisjes" wellicht als bescherming bedoeld is vanuit een hygienisch oogpunt?
Zoals je ook wel plakplastic terug vindt in de kruisjes van bikini's en badpakken.
Mogelijk worden de slippers een paar keer door verschillende potentiele eigenaren gepast en blijven ze zo schoon voor gegene die ze daadwerkelijk koopt en gaat dragen.
Ik zou ze weghalen.
Volgens mij heeft Empyria gelijk en is dat voor de hygiene bij het passen in de winkel. Maar waarom vraag je het niet aan die winkel zelf?
Mardien
Nieuw op Vraag & Beantwoord
2e hands auto kapot met grote kosten
Maand geleden auto gekocht die binnen 24 uur mankementen vertoonde.
Garage heeft hem 'gemaakt', probleem was er echter nog steeds.
Auto heeft vervolgens een week daar gestaan was helemaal uit elkaar geweest en niets aan de hand (u kan veilig rijden mevrouwtje).
Omdat het onveilig voelde naar de officiële dealer geweest o.a differentieel kapot totale kosten 11.000,-.
Nu moet
...
Lees meer
![Dynafix](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/question/0c9381df3ddcca8c605ba8f592bee53718eba38c.jpg)
Dynafix
Hoi.
Mijn zoon heeft in januari een nieuwe Samsung telefoon gekocht. Hij heeft hem 1 keer laten vallen in het begin helaas. Er zit een klein barstje bovenin de hoek. Hij doet het hier om enorm goed!!
Tot ongeveer 4 weken geleden wil hij niet meer opladen. Dus waarschijnlijk ligt dit aan het oplaadpunt, hebben al heel wat laders getest.
Dynafix heeft de telefoon gehaald en wij hebb
...
Lees meer
Verzekeraar wil schade kapotte waterleiding niet dekken
Goedemiddag,
Vorige week heb ik een lekkage ontdekt nadat ik waterschade aan de muur zag. Die avond heb ik direct de hoofdkraan dichtgedraaid en de volgende ochtend een loodgieter gebeld. Hij vertelde dat de lekkage in de kruipruimte zit en dat dit ook zonder twijfel vergoed zal worden door de verzekeraar. Ik heb een schadeclaim ingedient bij de verzekeraar met de melding dat de lekka
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer