ga
door gansje Jun 12, 2006 om 21:06
Vakantie & reizen

Timeshare

Hallo.

wij bezitten een timeshare week op Gran canaria en wij  willen het verkopen.

Wij zijn benaderd door een tussenpersoon in nederland van REPA b.v.international met het hoofdkantoor op Tenerife,kunnen er een goede prijs voor krijgen.

Maar omdat je op dit moment veel negatieve verhalen hoort over diverse maatschappijen wil ik graag weten of iemand ervaring met REPA heeft.

Hopen op een goede reactie

En heeft iemand ervaring met deze firma????

861 3 Rapporteer

yo
door yo-willy - Sep 21, 2006 om 13:48
3 Antwoorden / 3 Vragen

Antwoord op de vraag!

Ook ik ben benaderd,voor de verkoop van mijn timeshare door Repa International een tussenpersoon van het hoofdkantoor op Tenerife.Ik ben nog steeds in onderhandeling met deze firma!!!Ik heb kontakt opgenomen met div.instanties zelfs met mijn resort.Ik weet wat voor afspraken er voor jullie gelden?Ik werd gewezen op jullie bericht vandaar,dat ik nu pas reageer.Ik hoor gaarne de ervaring met deze firma!!!Vele beloften worden gedaan!!

Veel succes

ga
door gansje - Sep 21, 2006 om 13:52
38 Antwoorden / 33 Vragen

hallo:

Wij hebben verder geen afspraken gemaakt met die firma.

En omdat ik twijfels heb over een firma die mij benaderd , heb ik afgesproken dat ze in oktober contact met ons op zullen nemen.

Ben alleen benieuwd wat voor aanbieding ze aan u hebben gedaan en hoe uw resort over deze firma denkt.

va
door vanfriesland - Dec 3, 2006 om 17:44
1 Antwoorden / 1 Vragen

Helaas kan ik uw vraag niet beantwoorden. Ik mail u om het volgende:

Momenteel ben ik bezig met mijn afstudeerscriptie die over de wederverkoop van timesharerechten gaat. Ik wil onderzoeken tegen welke problemen de wederverkopers, zoals u, precies aanlopen en of het mogelijk is dat het recht zonder tussenpersoon kan worden verkocht.

U schrijft dat een bedrijf voor u wil bemiddelen om uw timeshare te verkopen. Wat bieden zij precies aan om te doen en tegen welke prijs? Heeft u er al eens aan gedacht uw timeshare zonder tussenpersoon te gaan verkopen? En zo ja, loopt u dan tegen problemen op?

Indien u bovenstaande vragen wilt en kunt beantwoorden kunt u mailen naar vanfriesland@hotmail.com.

Bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet,

Brigitte