Timeshare
Hallo.
wij bezitten een timeshare week op Gran canaria en wij willen het verkopen.
Wij zijn benaderd door een tussenpersoon in nederland van REPA b.v.international met het hoofdkantoor op Tenerife,kunnen er een goede prijs voor krijgen.
Maar omdat je op dit moment veel negatieve verhalen hoort over diverse maatschappijen wil ik graag weten of iemand ervaring met REPA heeft.
Hopen op een goede reactie
En heeft iemand ervaring met deze firma????
Antwoord op de vraag!
Ook ik ben benaderd,voor de verkoop van mijn timeshare door Repa International een tussenpersoon van het hoofdkantoor op Tenerife.Ik ben nog steeds in onderhandeling met deze firma!!!Ik heb kontakt opgenomen met div.instanties zelfs met mijn resort.Ik weet wat voor afspraken er voor jullie gelden?Ik werd gewezen op jullie bericht vandaar,dat ik nu pas reageer.Ik hoor gaarne de ervaring met deze firma!!!Vele beloften worden gedaan!!
Veel succes
hallo:
Wij hebben verder geen afspraken gemaakt met die firma.
En omdat ik twijfels heb over een firma die mij benaderd , heb ik afgesproken dat ze in oktober contact met ons op zullen nemen.
Ben alleen benieuwd wat voor aanbieding ze aan u hebben gedaan en hoe uw resort over deze firma denkt.
Helaas kan ik uw vraag niet beantwoorden. Ik mail u om het volgende:
Momenteel ben ik bezig met mijn afstudeerscriptie die over de wederverkoop van timesharerechten gaat. Ik wil onderzoeken tegen welke problemen de wederverkopers, zoals u, precies aanlopen en of het mogelijk is dat het recht zonder tussenpersoon kan worden verkocht.
U schrijft dat een bedrijf voor u wil bemiddelen om uw timeshare te verkopen. Wat bieden zij precies aan om te doen en tegen welke prijs? Heeft u er al eens aan gedacht uw timeshare zonder tussenpersoon te gaan verkopen? En zo ja, loopt u dan tegen problemen op?
Indien u bovenstaande vragen wilt en kunt beantwoorden kunt u mailen naar vanfriesland@hotmail.com.
Bij voorbaat dank!
Met vriendelijke groet,
Brigitte
Nieuw op Vraag & Beantwoord
(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten
Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma
...
Lees meer
Verkeerde Lounge bank geleverd
Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik
...
Lees meer
Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?
Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",
Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.
Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer