Transavia bagageverlies
Ervaring Ik ben onlangs met Transavia naar Griekenland gevlogen voor een vakantie. Bij aankomst op de luchthaven bleek dat mijn koffer niet was meegekomen. Ik heb meteen een PIR-formulier ingevuld bij de bagageafhandeling en mijn contactgegevens achtergelaten. Ze zeiden dat ze me zouden bellen als ze mijn koffer gevonden hadden. Dat is nu al drie dagen geleden en ik heb nog steeds niets gehoord. Ik heb al meerdere keren gebeld en gemaild naar Transavia, maar ik krijg geen duidelijk antwoord.
Ze zeggen dat ze mijn koffer nog aan het zoeken zijn, maar dat ze niet weten waar hij is. Ik zit nu zonder kleren, toiletspullen en andere spullen die ik nodig heb voor mijn vakantie. Ik heb al wat spullen moeten kopen, maar dat kost me veel geld. Ik vind dit echt schandalig. Hoe kan Transavia zo onzorgvuldig omgaan met de bagage van hun klanten? Wat kan ik doen om mijn koffer terug te krijgen? En heb ik recht op een vergoeding voor de geleden schade? Wie heeft hier ervaring mee? Graag jullie tips en advies.
Hallo Bookere1 ,
Lees deze informatie eens door , klik op de rode regels .
https://www.transavia.com/service/nl-be/contact-klachten/vermiste-bagage
https://www.consuwijzer.nl/reizen-en-accommodaties/klacht/bagage-te-laat-kapot-kwijt-na-een-vlucht-wat-moet-ik-doen
https://www.juridischloket.nl/aankopen-en-garantie/garantie/vergoeding-bagage/
Nieuw op Vraag & Beantwoord
2e hands auto kapot met grote kosten
Maand geleden auto gekocht die binnen 24 uur mankementen vertoonde.
Garage heeft hem 'gemaakt', probleem was er echter nog steeds.
Auto heeft vervolgens een week daar gestaan was helemaal uit elkaar geweest en niets aan de hand (u kan veilig rijden mevrouwtje).
Omdat het onveilig voelde naar de officiële dealer geweest o.a differentieel kapot totale kosten 11.000,-.
Nu moet
...
Lees meer
Dynafix
Hoi.
Mijn zoon heeft in januari een nieuwe Samsung telefoon gekocht. Hij heeft hem 1 keer laten vallen in het begin helaas. Er zit een klein barstje bovenin de hoek. Hij doet het hier om enorm goed!!
Tot ongeveer 4 weken geleden wil hij niet meer opladen. Dus waarschijnlijk ligt dit aan het oplaadpunt, hebben al heel wat laders getest.
Dynafix heeft de telefoon gehaald en wij hebb
...
Lees meer
Verzekeraar wil schade kapotte waterleiding niet dekken
Goedemiddag,
Vorige week heb ik een lekkage ontdekt nadat ik waterschade aan de muur zag. Die avond heb ik direct de hoofdkraan dichtgedraaid en de volgende ochtend een loodgieter gebeld. Hij vertelde dat de lekkage in de kruipruimte zit en dat dit ook zonder twijfel vergoed zal worden door de verzekeraar. Ik heb een schadeclaim ingedient bij de verzekeraar met de melding dat de lekka
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer