Bo
door BookerE1 Feb 21, 2024 om 07:45
Vakantie & reizen

Transavia bagageverlies

Ervaring Ik ben onlangs met Transavia naar Griekenland gevlogen voor een vakantie. Bij aankomst op de luchthaven bleek dat mijn koffer niet was meegekomen. Ik heb meteen een PIR-formulier ingevuld bij de bagageafhandeling en mijn contactgegevens achtergelaten. Ze zeiden dat ze me zouden bellen als ze mijn koffer gevonden hadden. Dat is nu al drie dagen geleden en ik heb nog steeds niets gehoord. Ik heb al meerdere keren gebeld en gemaild naar Transavia, maar ik krijg geen duidelijk antwoord.
Ze zeggen dat ze mijn koffer nog aan het zoeken zijn, maar dat ze niet weten waar hij is. Ik zit nu zonder kleren, toiletspullen en andere spullen die ik nodig heb voor mijn vakantie. Ik heb al wat spullen moeten kopen, maar dat kost me veel geld. Ik vind dit echt schandalig. Hoe kan Transavia zo onzorgvuldig omgaan met de bagage van hun klanten? Wat kan ik doen om mijn koffer terug te krijgen? En heb ik recht op een vergoeding voor de geleden schade? Wie heeft hier ervaring mee? Graag jullie tips en advies.