jj
door jjhensens Apr 23, 2019 om 17:15
Vakantie & reizen

Vage bankafschrift AGODA

Onlangs hebben we een rondreis door de USA gemaakt. We hebben alle hotels, vliegtickets en auto huur zeldf geregeld zonder tussenkomst van een reisorgansatie. Dit gaat volgens ons prima en bijna alles gaat goed. Behalve dat we een paar bankafschrijvingen van hotel-reserveringen niet kunnen plaatsen. Het gaat om een vooruit betaald bedrag van ca. € 265,-.  Agoda heeft dit in november afgeschreven, maar (achteraf blijkt dat dit onterecht is). Er ontbreken bevestigingnrs, cq pincodes. We hebben e.a. dubbel betaald blijkt nu we weer thuis zijn. Hoe kom ik in contact met Agoda (de z.g.n. helpdesk werkt niet voor hen!) Wie heeft tips om het teveel betaalde bedrag terug te krijgen?

2710 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

costnix
door costnix - Apr 23, 2019 om 17:27
2874 Antwoorden / 1 Vragen
1

Met een creditcard betaald, dan de dubbele betaling betwisten bij de creditcardmaatschappij.
De laatste reviews op truspilot zijn heel slecht, wat Agoda betreft:
https://nl.trustpilot.com/review/www.agoda.com

edrick3
door edrick3 - Apr 23, 2019 om 17:36
27632 Antwoorden / 85 Vragen
2

Er zijn nog al wat klachten: https://www.klacht.nl/agoda/
Hopelijk krijg je je geld terug.
Zoals al aangegeven: probeer via je creditcardmy (als je tenminste met je creditcard betaald hebt).
Stuur ze een mail: https://www.agoda.com/nl-nl/info/contact-agoda.html?cid=1657643&tag=ttnl-8362&migration=2&option=reset-password&ckuid=dc2527fc-00b9-4c36-9432-f4a1d5057fa8

marita5
door marita5 - Apr 23, 2019 om 17:53
11592 Antwoorden / 15 Vragen
3

Hallo JJHensens , 

Restitutiebeleid

Voor verzoeken om restitutie kunt op één van de volgende manieren contact met ons opnemen:

  • Via onze website agoda.com
  • Per telefoon +44 (0)20 3027 7900 (internationale tarieven zijn van toepassing)
  • Per e-mail via onze Klantenservicepagina  

Plaats een klacht op FB , daar reageert Agoda , 

https://nl-nl.facebook.com/pg/agoda/posts/?ref=page_internal

Klachten ,

https://nederlandreview.nl/vakantie/agoda-ervaringen-beoordelingen-reviews

heremietkreeft
door heremietkreeft - Apr 24, 2019 om 10:14
16908 Antwoorden / 202 Vragen
1

Als u, als al aangegeven, via een credtcard heeft betaald dat is het de meest aangewezen weg om de creditmaatschappij de benaderen met uw klacht.
Ik heb wel de vraag waarom u eerst nu reageert nu u aangeeft dat u geen overnachtingen heeft geboekt bij AGODA maar al wel in november een vooruit betaald bedrag voor hotelboekingen is afgeschreven. U heeft geen overnachtingen geboekt maar al wel in november een afschrijving geaccepteed???
Als u alles zelf heeft geregeld, hoe komt AGODA dan in het plaatje?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Au
Autotje1 - Jul 24, 2024 om 21:43
Auto & vervoer

2e hands auto kapot met grote kosten

Maand geleden auto gekocht die binnen 24 uur mankementen vertoonde.
Garage heeft hem 'gemaakt', probleem was er echter nog steeds.
Auto heeft vervolgens een week daar gestaan was helemaal uit elkaar geweest en niets aan de hand (u kan veilig rijden mevrouwtje).
Omdat het onveilig voelde naar de officiële  dealer geweest o.a differentieel kapot totale kosten 11.000,-.
Nu moet ... Lees meer

An
Anja Sportel - Jul 25, 2024 om 17:06
Garantie & verzekeringen
Dynafix

Dynafix

Hoi.
Mijn zoon heeft in januari een nieuwe Samsung telefoon gekocht. Hij heeft hem 1 keer laten vallen in het begin helaas. Er zit een klein barstje bovenin de hoek. Hij doet het hier om enorm goed!! 
Tot ongeveer 4 weken geleden wil hij niet meer opladen. Dus waarschijnlijk ligt dit aan het oplaadpunt, hebben al heel wat laders getest.
Dynafix heeft de telefoon gehaald en wij hebb ... Lees meer

ia
iaresibel - Jul 26, 2024 om 16:07
Garantie & verzekeringen

Verzekeraar wil schade kapotte waterleiding niet dekken

Goedemiddag,

Vorige week heb ik een lekkage ontdekt nadat ik waterschade aan de muur zag. Die avond heb ik direct de hoofdkraan dichtgedraaid en de volgende ochtend een loodgieter gebeld. Hij vertelde dat de lekkage in de kruipruimte zit en dat dit ook zonder twijfel vergoed zal worden door de verzekeraar. Ik heb een schadeclaim ingedient bij de verzekeraar met de melding dat de lekka ... Lees meer