jj
door jjhensens Apr 23, 2019 om 17:15
Vakantie & reizen

Vage bankafschrift AGODA

Onlangs hebben we een rondreis door de USA gemaakt. We hebben alle hotels, vliegtickets en auto huur zeldf geregeld zonder tussenkomst van een reisorgansatie. Dit gaat volgens ons prima en bijna alles gaat goed. Behalve dat we een paar bankafschrijvingen van hotel-reserveringen niet kunnen plaatsen. Het gaat om een vooruit betaald bedrag van ca. € 265,-.  Agoda heeft dit in november afgeschreven, maar (achteraf blijkt dat dit onterecht is). Er ontbreken bevestigingnrs, cq pincodes. We hebben e.a. dubbel betaald blijkt nu we weer thuis zijn. Hoe kom ik in contact met Agoda (de z.g.n. helpdesk werkt niet voor hen!) Wie heeft tips om het teveel betaalde bedrag terug te krijgen?

2680 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

costnix
door costnix - Apr 23, 2019 om 17:27
2874 Antwoorden / 1 Vragen
1

Met een creditcard betaald, dan de dubbele betaling betwisten bij de creditcardmaatschappij.
De laatste reviews op truspilot zijn heel slecht, wat Agoda betreft:
https://nl.trustpilot.com/review/www.agoda.com

edrick3
door edrick3 - Apr 23, 2019 om 17:36
27632 Antwoorden / 85 Vragen
2

Er zijn nog al wat klachten: https://www.klacht.nl/agoda/
Hopelijk krijg je je geld terug.
Zoals al aangegeven: probeer via je creditcardmy (als je tenminste met je creditcard betaald hebt).
Stuur ze een mail: https://www.agoda.com/nl-nl/info/contact-agoda.html?cid=1657643&tag=ttnl-8362&migration=2&option=reset-password&ckuid=dc2527fc-00b9-4c36-9432-f4a1d5057fa8

marita5
door marita5 - Apr 23, 2019 om 17:53
11554 Antwoorden / 15 Vragen
3

Hallo JJHensens , 

Restitutiebeleid

Voor verzoeken om restitutie kunt op één van de volgende manieren contact met ons opnemen:

  • Via onze website agoda.com
  • Per telefoon +44 (0)20 3027 7900 (internationale tarieven zijn van toepassing)
  • Per e-mail via onze Klantenservicepagina  

Plaats een klacht op FB , daar reageert Agoda , 

https://nl-nl.facebook.com/pg/agoda/posts/?ref=page_internal

Klachten ,

https://nederlandreview.nl/vakantie/agoda-ervaringen-beoordelingen-reviews

heremietkreeft
door heremietkreeft - Apr 24, 2019 om 10:14
16888 Antwoorden / 202 Vragen
1

Als u, als al aangegeven, via een credtcard heeft betaald dat is het de meest aangewezen weg om de creditmaatschappij de benaderen met uw klacht.
Ik heb wel de vraag waarom u eerst nu reageert nu u aangeeft dat u geen overnachtingen heeft geboekt bij AGODA maar al wel in november een vooruit betaald bedrag voor hotelboekingen is afgeschreven. U heeft geen overnachtingen geboekt maar al wel in november een afschrijving geaccepteed???
Als u alles zelf heeft geregeld, hoe komt AGODA dan in het plaatje?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

josxxl
josxxl - Jun 15, 2024 om 11:31
Vrije tijd & tuin
Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder

Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder

Ik heb naast mijn schuur op eigen terein niet te zien vanaf de straat, een stapel tegls liggen die ik nog moet leggen, maar ik heb reuma dus kan ik dat niet snel, duurt een poosje en nu wil de woningstichting dat ik die opruim! ze liggen netjes, niet te0 zien vanaf de straat en en leveren geen hinder op zelf s niet voor ons zelf daarom ligt de stapel daar. Nu dreigd de stichting ook met juridische ... Lees meer

Ma
Martengeu - Jun 15, 2024 om 10:00
Winkels & webshops

Brugman legt de voorwaarden anders uit dan op papier.

Een samenvatting van mijn verhaal is onderaan dit stuk tekst te lezen.

Binnenkort gaan mijn vriendin en ik verhuizen en trekken wij onze eerste koopwoning in. De woning is in prima staat en we zijn er daarom reuze blij mee, maar heeft wel een aardig verouderde keuken en badkamer. Omdat dit onze eerste woning is en alles wat hier bij komt kijken hierdoor nieuw is voor ons, zijn wij ons g ... Lees meer

Bitterbleu
Bitterbleu - Jun 15, 2024 om 14:01
Geldzaken & recht

Vraag rechtsbijstandverzekering

Goedemiddag, zojuist heb ik een aangetekende brief ontvangen van FBTO over mijn rechtsbijstandverzekering. Ze stellen dat ik te vaak gebruik heb gemaakt van de rechtsbijstandverzekering. Ik heb inderdaad in korte tijd 2x een geschil gehad met een werkgever (onterecht ontslag) en 1x een kwestie met een aannemer. (een grote lekkage waar hij zich niet verantwoordelijk voor voelde). Nu geven ze in de ... Lees meer