Vage bankafschrift AGODA
Onlangs hebben we een rondreis door de USA gemaakt. We hebben alle hotels, vliegtickets en auto huur zeldf geregeld zonder tussenkomst van een reisorgansatie. Dit gaat volgens ons prima en bijna alles gaat goed. Behalve dat we een paar bankafschrijvingen van hotel-reserveringen niet kunnen plaatsen. Het gaat om een vooruit betaald bedrag van ca. € 265,-. Agoda heeft dit in november afgeschreven, maar (achteraf blijkt dat dit onterecht is). Er ontbreken bevestigingnrs, cq pincodes. We hebben e.a. dubbel betaald blijkt nu we weer thuis zijn. Hoe kom ik in contact met Agoda (de z.g.n. helpdesk werkt niet voor hen!) Wie heeft tips om het teveel betaalde bedrag terug te krijgen?
![sjjoppy](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/a73feb03eae049088108b91560bf7f28f7866094a632d8bc332dfffde5c70e21.png)
Op deze wijze in contact komen misschien:
https://www.agoda.com/nl-nl/info/contact-agoda.html?migration=2&option=reset-password&ckuid=79b7fa84-e9db-4702-ba06-5a5776a0108a
![costnix](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/dc020983f2cc8759ec2be59183fafedfe2a65cd89fa0ddf7a0aade032f140a8b.png)
Met een creditcard betaald, dan de dubbele betaling betwisten bij de creditcardmaatschappij.
De laatste reviews op truspilot zijn heel slecht, wat Agoda betreft:
https://nl.trustpilot.com/review/www.agoda.com
![edrick3](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/fecd2954af608f0a043819104f50ba8cd58cab5fdf29a11bc1ca17f960401bc9.png)
Er zijn nog al wat klachten: https://www.klacht.nl/agoda/
Hopelijk krijg je je geld terug.
Zoals al aangegeven: probeer via je creditcardmy (als je tenminste met je creditcard betaald hebt).
Stuur ze een mail: https://www.agoda.com/nl-nl/info/contact-agoda.html?cid=1657643&tag=ttnl-8362&migration=2&option=reset-password&ckuid=dc2527fc-00b9-4c36-9432-f4a1d5057fa8
![marita5](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/27437faaaca3fff9e729f3ebf87dd4bb57c72f22b279f4b076b1f1f31b6afd3c.png)
Hallo JJHensens ,
Restitutiebeleid
Voor verzoeken om restitutie kunt op één van de volgende manieren contact met ons opnemen:
- Via onze website agoda.com
- Per telefoon +44 (0)20 3027 7900 (internationale tarieven zijn van toepassing)
- Per e-mail via onze Klantenservicepagina
Plaats een klacht op FB , daar reageert Agoda ,
https://nl-nl.facebook.com/pg/agoda/posts/?ref=page_internal
Klachten ,
https://nederlandreview.nl/vakantie/agoda-ervaringen-beoordelingen-reviews
![heremietkreeft](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/8bb485b83a59f81d7492eb34177ee4da1dc2c245ffa03a64d122403e376f69b8.png)
Als u, als al aangegeven, via een credtcard heeft betaald dat is het de meest aangewezen weg om de creditmaatschappij de benaderen met uw klacht.
Ik heb wel de vraag waarom u eerst nu reageert nu u aangeeft dat u geen overnachtingen heeft geboekt bij AGODA maar al wel in november een vooruit betaald bedrag voor hotelboekingen is afgeschreven. U heeft geen overnachtingen geboekt maar al wel in november een afschrijving geaccepteed???
Als u alles zelf heeft geregeld, hoe komt AGODA dan in het plaatje?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
2e hands auto kapot met grote kosten
Maand geleden auto gekocht die binnen 24 uur mankementen vertoonde.
Garage heeft hem 'gemaakt', probleem was er echter nog steeds.
Auto heeft vervolgens een week daar gestaan was helemaal uit elkaar geweest en niets aan de hand (u kan veilig rijden mevrouwtje).
Omdat het onveilig voelde naar de officiële dealer geweest o.a differentieel kapot totale kosten 11.000,-.
Nu moet
...
Lees meer
![Dynafix](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/question/0c9381df3ddcca8c605ba8f592bee53718eba38c.jpg)
Dynafix
Hoi.
Mijn zoon heeft in januari een nieuwe Samsung telefoon gekocht. Hij heeft hem 1 keer laten vallen in het begin helaas. Er zit een klein barstje bovenin de hoek. Hij doet het hier om enorm goed!!
Tot ongeveer 4 weken geleden wil hij niet meer opladen. Dus waarschijnlijk ligt dit aan het oplaadpunt, hebben al heel wat laders getest.
Dynafix heeft de telefoon gehaald en wij hebb
...
Lees meer
Verzekeraar wil schade kapotte waterleiding niet dekken
Goedemiddag,
Vorige week heb ik een lekkage ontdekt nadat ik waterschade aan de muur zag. Die avond heb ik direct de hoofdkraan dichtgedraaid en de volgende ochtend een loodgieter gebeld. Hij vertelde dat de lekkage in de kruipruimte zit en dat dit ook zonder twijfel vergoed zal worden door de verzekeraar. Ik heb een schadeclaim ingedient bij de verzekeraar met de melding dat de lekka
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer