Vakantie
We hebben via de vakantiediscounter een reis naar Sicilië geboekt. En nog wel eerst door de telefoon omdat wij graag aan de zee wilde zitten. De foto's zagen er mooi uit. Daarom maar afgesproken te doen. Alles op de site ingevuld. Komen we aan in letojannie klopt er geen moer van. Wij ge vragen aan de receptie. Ik foto erbij laten zien. Dit uitzicht!! Zeg die beste man. Dat hebben wij niet.
Ik hier en weer bellen en mailen van de vakantiediscounter naar de jong intra vakanties.
Ze schuiven mij van de een naar de ander. Hopeloos. En dan probeer je nog een beetje van je vakantie te genieten. Wat moet ik doen!!
Ter plekke een klacht indienen ook bij de reisdiscounter en na terugkedr bij de ANVR als de reisorganisator daarbij is aangesloten.
Dat alles indien er niet meteen na uw klacht nu wel accomodatie wordt aangeboden als door u verwacht. U heeft al geprobeerd de reisorganisator te benaderen even als De Jong die volgens mij NVR lid is.
ANVR geschillencommissie reizen.
Hallo Herman 63 ,
Lees deze informatie eens door , klik op de rode regels .
https://www.vakantiediscounter.nl/service/article/vakantie-verwachting/
https://www.vakantiediscounter.nl/service/article/klacht-indienen/
https://www.vakantiediscounter.nl/service/aangesloten/
Wat is de geschillencommissie reizen ?
Als een klacht niet (tijdig) tot tevredenheid is opgelost of als ter zake geen genoegdoening is verschaft, kunnen reizigers tot uiterlijk een jaar na afloop van hun reis het geschil schriftelijk voor te leggen aan de Geschillencommissie Reizen, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. Kijk voor meer informatie over de Geschillencommissie Reizen op www.sgc.nl.
Zorgen dat de reisleiding of het reiscontact ter plaatse direct voor andere accomodatie zorgt. Gebeurt dat niet dan uw klacht daar schriftelijk - klachtenformulier - melden en door de reisleiding laten ondertekenen en in Nederland direct uw klacht indienen.
Beste Herman,
ik herken uw probleem helemaal. Zorg ervoor dat u bij de camping/vakantiepark uw beklag indient. U moet daar een klachtenformulier indienen. Als u dat niet doet vervalt uw kans op restitutie. Lees even de algemene voorwaarden door bij de reisorganisatie.
Moet wel bekennen dat het een lastig verhaal gaat worden. Wij hebben ook een vakantie gehad waarin bijna over alles is gelogen op de website. Eind van het verhaal is dat je zelf via de geschillencommissie niet verder komt dan 15% restitutie. Reisorganisaties wordt de hand boven het hoofd gehouden en klaarblijkelijk mogen ze liegen over alles en verkeerde foto's plaatsen om u te lokken naar een vakantiebestemming....
Veel succes!
U bent nog helemaal niet naar de geschillencommissie geweest, dus u kunt geen uitspraak doen over de vergoeding.
Er was in uw geval wel een ietsiepietsie aan te merken op de wervende tekst van de accommodatie. Dat is erkend en u is een vergoeding van 20% geboden.
Als er iemand liegt hier, ben u het: het is gewoon onwaar dat u bij de geschillencommissie bent blijven steken op 15% restitutie. U bent niet eens bij de commissie geweest!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering
Hoi iedereen,
Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.
Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie.
...
Lees meer
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Extreme tandarts angst
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer