pe
door petrao Jun 7, 2016 om 18:45
Vakantie & reizen

Vakantie aanbieder extracamp

Ik wil een stacaravan in italie boeken bij aanbieder extracamp.
Ik heb alleen nog nooit van deze aanbieder gehoord en kan er ook niets over vonden op internet.
Weet iemand iets over deze aanbieder of wie heeft ervaring met extracamp.

4113 11 Rapporteer

marita5
door marita5 - Jun 7, 2016 om 18:52
11528 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Petrao ,

U kunt er niks over vinden , lees dan maar eens hier klik op de rode regel .

https://www.google.nl/#q=extracamp+ervaringen

pe
door petrao - Jun 7, 2016 om 18:56
12 Antwoorden / 4 Vragen

die sites heb ik gehad maar bij geen van allen staan ervaringen van mensen

tenormin
door tenormin - Jun 7, 2016 om 19:47
16844 Antwoorden / 108 Vragen

@petrao, er staat zo verrekt weinig dat ik het op voorhand niet echt vertrouw. Helemaal nooit 1 klacht? De site die ik kan vinden is zo kaal als een geplukt kippetje. Zou toch bij een vertrouwde naam ergens een stacaravan huren. Ook nooit 100% zeker maar....
Fijne vakantie in Italië.

pe
door petrao Jun 7, 2016 om 20:06
12 Antwoorden / 4 Vragen

De site van hun ziet er wel goed uit maar ik kan verder op google niets van hun vinden.

ja
door janf43 Jun 7, 2016 om 21:44
733 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk eens op www.extracamp.de . Dat ziet er toch redelijk profesioneel uit. Het bureau in Zwolle handelt namens de Duitse organisatie.

Topantwoord

jo
door jorisw - Jun 7, 2016 om 19:49
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Geen klachten betekent geen klanten.... Er zijn zoveel gerenommeerde verhuurders, waarom dan het risico overwegen?

pe
door petrao - Jun 7, 2016 om 20:03
12 Antwoorden / 4 Vragen

De site ziet er wel goed uit en er staat een nummer van de kamer van koophandel bij.
Als je dit nummer invoert bestaat het wel onder de naam yeswe/extracamp.
Je kunt ze ook gewoon bellen. Er moeten toch ergens mensen zijn die geboekt hebben bij hun.

marita5
door marita5 - Jun 7, 2016 om 21:04
11528 Antwoorden / 15 Vragen

@Petrao ,

Als je dit nummer invoert ( Kvk ) bestaat het wel onder de naam yeswe/extracamp.

Dit is juist , hier de contactgegevens :

Extracamp Nederland

Goudsteeg 19
8011 PP Zwolle

Telefoon: +31 (0)38 750 37 75
Telefoon: +31 (0)6 26 15 78 40
Email: info(at)extracamp.nl
www.extracamp.nl
www.facebook.com/extracamp.nl

Yeswecamp/ Extracamp
KVK-nummer: 54523117
BTW- nummer: 104938109 B01

Maar uw overeenkomst is met Extracamp Holidays in Duitsland , afgehandeld door reisagent Yeswecamp .
Zo staat het op de site .

Bron : extracamp.com

aurora1
door aurora1 - Jun 7, 2016 om 22:09
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik zie niet zo direct of ze ergens bij aangesloten zijn, behalve bij thuiswinkelvergelijker.
Verder is het in het algemeen verstandig te denken: bij twijfel niet doen.
Ik zou eerder, zoals al is gezegd, bij een bekende en gerenommeerde organisatie boeken.
Of misschien rechtstreeks bij de camping die u op het oog heeft, en voordat u dat doet dan eerst via internet uitzoeken hoe de betreffende camping is, of er mogelijk klachten over te vinden zijn en ervaringen met die camping en hun stacaravans.

pe
door petrao - Jun 7, 2016 om 22:37
12 Antwoorden / 4 Vragen

iedereen bedankt voor de informatie.
Ik weet niet of extracamp betrouwbaar is dus moet ik er nog maar even over denken of ik bij hun boek.
misschien bel ik morgen wel met de camping, kijken of ik daar wat wijzer wordt.

tenormin
door tenormin Jun 8, 2016 om 23:02
16844 Antwoorden / 108 Vragen

Goed idee, better safe then sorry.

marita5
door marita5 - Jun 8, 2016 om 05:32
11528 Antwoorden / 15 Vragen

@Petrao ,

Lees ook eens de reis -  en boekingsvoorwaarden , klik op de rode regel .

http://www.extracamp.nl/nl/reis-en-boekingsvoorwaarden/

pe
door petrao Jun 8, 2016 om 08:47
12 Antwoorden / 4 Vragen

Ik heb dit gelezen maar ik weet hiermee niet of ze betrouwbaar zijn en echt caravans op campings hebben staan.
ik denk dat ik vandaag maar even contact opneem met de camping
ook als ik op zoover kijk dan kom ik deze aanbieder nergens tegen.

pe
door petrao - Jun 9, 2016 om 14:57
12 Antwoorden / 4 Vragen

hoi

Ik heb contact gehad met de camping en ze hebben wel eens een voucher gehad van extracamp.
Dus denk ik dat het wel goed zit en kan ik gaan boeken.
Iedereen bedankt

Ex
door Extracamp - Jun 13, 2016 om 11:23
1 Antwoorden / Vragen

Hallo allemaal,

Met verbazing hebben wij gelezen hoe gemakkelijk sommige mensen een standpunt ten opzichte van een bedrijf innemen, terwijl ze zelf überhaupt geen ervaring met het bedrijf in kwestie hebben. Alleen omdat er geen klachten / negatieve reacties op het internet gevonden worden. Het is toch raar, als aangegeven wordt dat een bedrijf op voorhand niet te vertrouwen is omdat er niet veel (negatiefs) over het bedrijf te vinden is.

Jammer, dat er (met name op het internet) zo snel een oordeel geveld wordt, zonder dat de desbetreffende personen over de juiste informatie beschikken.

Contact zoeken met het desbetreffende bedrijf en de twijfel aankaarten is toch een voor de hand liggende stap?
In ons geval zijn wij van maandag - vrijdag / 09.00 - 18.00 uur telefonisch en per email te bereiken.

Tel. 038 750 3775
info@extracamp.nl

Iederen een prettige dag gewenst.

Met vriendelijke groeten

Extracamp team

Kasper

pe
door petrao Jun 13, 2016 om 13:39
12 Antwoorden / 4 Vragen

Ik heb alleen een vraag gesteld op deze site en geen negatieve reactie gegeven over jullie.
Als mensen daarop negatief reageren kan ik niets aan doen.
Op de site van zoover zoek je ook naar beoordelingen van campings en zo zocht ik op deze site naar
meningen van andere mensen over extracamp.
Dit was niet slecht bedoeld, sorry als je dat zo hebt ervaren.

costnix
door costnix Jun 13, 2016 om 14:09
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ah, de slager, die zijn eigen vlees keurt.

Ex
door Extracamp Jun 13, 2016 om 17:57
1 Antwoorden / Vragen

@Petrao, de reactie was niet zo zeer op u gericht. Dat u een vraag stelt op een website als die van Kassa begrijpen wij zeer goed. Zeker omdat er - helaas - ook "zwarte schapen" zijn. Echter zijn verreweg de meeste bedrijven wel serieus.

Dat er reacties op uw vraag komen is natuurlijk ook legitiem en helemaal goed! Dat er door enkele echter zo gemakkelijk een standpunt ingenomen wordt, zonder dat dit echt onderbouwd is, vinden wij op z´n minst bijzonder. Dit is dan ook de reden dat wij ook een reactie hebben geplaatst.

Groeten en prettige avond nog!
Extracamp team
Kasper

Ex
door Extracamp Jun 13, 2016 om 18:00
1 Antwoorden / Vragen

@Costnix, ik geloof niet dat uw uitspraak in dit geval van toepassing is, toch? We nemen geloof ik gewoon stelling in op hetgeen sommige mensen (in onze ogen nogal voorbarig) schrijven. Dat moet toch kunnen vinden wij.

Groeten en prettige avond nog!
Extracamp team
Kasper