ri
door rijstad Apr 5, 2010 om 17:50
Vakantie & reizen

Vakantie gewonnen

ik heb een vakantie gewonnen van summerbay resorts t.w.v 3000 dollar met 5 dagen orlando 7 dagen autohuur 3 dagen daytona 3 nachten bahama cruise 4 nachten cancun mexico zelf moet ik de vliegtickets en 650 dollar betalen via visacard het gaat uit van booking.com onderdeel van priceline wie heeft hier ervaring mee?

1819 9 Rapporteer

vladja
door vladja - Apr 5, 2010 om 17:56
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Je hebt een vakantie gewonnen. Heb je ergens in meegespeeld, waarbij dit 1 van de hoofdprijzen was?

Nee, dan zit er een hele dikke adder onder het gras.

Vladja

varabas
door varabas - Apr 5, 2010 om 18:00
450 Antwoorden / 35 Vragen

rijstad,
Gefeliciteerd met uw prijs, maar toch een vraag: Bij welke loterij heeft u deze prijs gewonnen?
Als het antwoord b.v. is: "Ik heb geen lot gekocht" of "Ik heb nooit met een loterij meegedaan"
Dan heeft u dus niets gewonnen!, maar als u er op ingaat gaat u verliezen!

Bassie

sonjaatje
door sonjaatje - Apr 5, 2010 om 18:02
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Je hebt een vakantie gewonnen maar moet zelf de tickets en 650 dollar betalen.
Yeah right.
Vergeet de vakantie maar.

stacey
door stacey - Apr 5, 2010 om 18:04
10352 Antwoorden / 12 Vragen

----Summer Bay Time Share RIP OFF

PAS OP voor pop-up's die tijdens het surfen op het scherm verschijnen met de mededeling dat je een reis (in de vorm van geld) gewonnen hebt. Na een verkooppraatje aan de telefoon probeert men je een time-share project in te loodsen.
De aanbieding is bedoeld om je naar het resort toe te lokken om zo'n pakket aangesmeerd te krijgen.
De accomodaties waar je verblijft middels je gewonnen prijs zijn NIET op het resort zelf, maar in de meest simpele hotels in de buurt. Het pakket is volledig uitgekleed, je betaalt ter plaatse veel extra toeslagen en tax. Ook de eventueel aangeboden cruise (4 dgn/3 ncht) op de Bahama's betaal je, na wat speurwerk, helemaal zelf! ---Waarschuwing

tdehond
door tdehond - Apr 5, 2010 om 18:05
4744 Antwoorden / 9 Vragen

U moet de vliegtickets en 650 euro zelf betalen via
visacard.

Dat vraagt om een RED ALERT.

stacey
door stacey - Apr 5, 2010 om 19:45
10352 Antwoorden / 12 Vragen

-----Veel foute reisbureaus komen uit Florida, in de Verenigde Staten.
Deze zijn bekend bij Opgelicht?!:

Malafide reisbureaus:
Summer Bay Resort 25 Town Center Blvd, Suite C
Clermont, Florida 34714 United States

Tros Opgelich

magicscanman
door magicscanman - Apr 5, 2010 om 20:15
261 Antwoorden / 0 Vragen

Laat uw gezonde verstand spreken en vertrouw op uw gevoel: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo!

vladja
door vladja - Apr 5, 2010 om 21:01
8293 Antwoorden / 27 Vragen

magicscanman,

Bedenk eens iets origineels. Dit roeptoeter je zowat bij elke reactie. Ben je zo dom dat je niet iets anders kan bedenken?

Vladja

pino123
door pino123 - Apr 5, 2010 om 21:53
2763 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=magicscanman schreef op maandag 5 apr 2010, 20:15]Laat uw gezonde verstand spreken en vertrouw op uw gevoel: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo!

Hup gaan we weer.