Vakantie nog niet betaald moet ik dan wel annuleringskosten betalen
Ik heb een vakantiehuisje in nederland geboekt nu keek ik laatst de papieren na en blijkt er geen wifi te hebben.
Ik heb gebeld met het park en er waren nog andere huisjes nu wil de de site waar ik het geboekt hebt dit niet regelen
ik moet dan bij hun annuleren en opnieuw bij het park boeken. Dit wil ik wel maar ik moet dan wel even 466 euro betalen
aan annuleringskosten terwijl ik nog niks heb aan betaald. Kan dit?
Sorry maar lekker belangrijk wifi, je gaat op vakantie dan ga je toch niet met je telefoon of tablet zitten.
Er zijn mensen die helaas goed bereikbaar moeten zijn.
Maar ik vind dan ook dat je dat van te voren moet bekijken en niet achteraf er mee komen.
Lekker belangrijk wifi nee niet voor mij maar wel voor 2 pubers!!
Ik heb het goed nagekeken stond pas inde extra informatie die je kreeg na het boeken!!!
Ja dus, ik heb ook kinderen, en als wij op vakantie zijn, zijn we op vakantie zonder wifi. Dus nee ook voor de kids vind ik dat niet belangrijk.
Waar bemoei je je mee. Dat mag toch iedereen zelf bepalen?
Nou inderdaad waar bemoei je mee.Fijn dat jij bepaald voor je Kids wat zij belangrijk vinden. Bij ons is dat anders hebben ze ook een eigen mening.
Hallo Jess176 ,
Kijk eens wat in de voorwaarden staat , lees ook deze informatie , klik op de rode regel .
https://www.consuwijzer.nl/vakantie-vrije-tijd/accommodatie/accommodatie-annuleren
K ga op vakantie en neem niet mee: mijn tablet, laptop, computer.
Dus? Ik ga op vakantie en neem alles mee. Geen gedoe meer met papieren reisgidsen waar je niet kan vinden wat je zoekt. Gewoon een PDF op een tablet in combinatie met de website van de plaatselijke VVV en je hebt ineens extra vakantietijd omdat je niet de halve dag aan het zoeken bent.
Mijn man moet ook zijn laptop meenemen (zelfs naar het buitenland..) en bereikbaar zijn met zijn mail.
Nu heeft hij onbeperkt internet op zijn mobiel, maar met een laptop is wifi wel beter/sneller.
Wel ben ik van mening dat je zoiets van te voren moet nakijken als dat 1 van je eisen is en nooit ervan moet uitgaan dat je overal maar wifi hebt.
Vakantie is vakantie. ik ga altijd op vakantie waar geen WiFi is. Zo heerlijk rustig en de baas,.... Die kan in mijn vakantie de spreekwoordelijke pot op!
Echt ik vraag toch niet of ik wel of geen wifi moet nemen op vakantie.
Vaak biedt een park ook Wi-Fi tegen betaling aan. Is dat misschien een optie of zijn het alleen een aantal huisjes die Wi-Fi hebben?
Ja zijn alleen bepaalde huisjes waar ze dat hebben, en daarbij willen ze me dus helpen omdat even om te zetten.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Retourtermijn bij C&A webshop minder dan 28 dagen
C&A adverteert op haar website met een retourtermijn van 28 dagen. Op zich prima, vergelijkbaar met het europese herroepingsrecht - je moet bij een online bestelling binnen 14 dagen na ontvangst schriftelijk melden dat je iets retourneert en hebt dan nog 14 dagen het product te retourneren. Bij elkaar 28 dagen.
C&A hanteert niet 14 dagen voor de herroeping + 14 dagen voor verze
...
Lees meer
Houtworm in TV meubel
Begin dit jaar via een officiële mango houten winkel een tv meubel gekocht van mango hout. Echter merkte ik op dat er elke keer "zaagsel" lag in de binnenkant van het meubel. Eerst niets achter gezocht maar nu ik ook gaatjes opmerkte ben ik er achter gekomen dat er houtworm in het meubel zit. Ik heb met het betreffende bedrijf contact gezocht hierover en zij kwamen met de volgende oplossing - ... Lees meer
Afpo/Feroli WTW/CV Optifor 3.0 zorgt voor tochtoverlast
Ik woon in een appartement met een CV van Feroli dit gekoppeld is aan een WarmteTerugWin unit die de woning ventileert. Om precies 19.00 uur start het ventileren op niveau storm. Je voelt een koude luchtstroom. Dit stop om 23.00uur. De instalateur kan niets vinden. Maar die komt ook niet op het tijdstip dat het gebeurt. Volgens de instalateur zit er geen klok in de WTW en ook buiten de appartement ... Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer