Tp
door Tp Feb 5, 2011 om 09:41
Vakantie & reizen

Vakantiehuis boeken bij casamundo en bij Atreveo

Hallo allemaal,
Ben aan het zoeken naar een vakantiehuis in kroatie en bij toeval zag ik hetzelfde vakantiehuis op verschillende site’s bij Casamundo en Atreveo en JAWEL allebei in verschillende plaatsen.
Bij Casamundo was het in trget https://boeken.casamundo.nl/houseinfo.php?SearchId=697469 en
bij Atreveo in Vrbnik http://www.atraveo.nl/objekte/738774.php

Voor dat ik dit opmerkte, had ik telefonisch contact met casamundo en met een vraag aan de telefoniste: wat is het adres van dit vakantiehuis (gewoon om op google maps te kijken om een idee te krijgen), en tot mijn verbazing kreeg ik dit niet ivm privacy redenen!!!! Nu snap ik het. HET IS GEWOON BEDROG EN OPLICHTING.

1985 6 Rapporteer

el
door elfje11 - Feb 8, 2011 om 08:05
35 Antwoorden / 17 Vragen

torn, heb je al gekeken of die plaatsjes soms heel dicht tegen elkaar aanliggen? soms noemt de een het die plaats en de ander die. dat heb ik ook wel eens gezien nl. en anders bel je allebei en kijk wat voor antwoord je krijgt. adres onbekend ivm privacy is best gebruikelijk, dat zou te maken kunnen hebben met dat je geen prive contact opneemt met de eigenaar van het huis om het prive te huren zonder tussenkomst van een buro.
laat de uitkomst nog eens weten via hier

Tp
door Tp - Feb 8, 2011 om 09:52
8 Antwoorden / 3 Vragen

heb jij al gekeken waar de plaatsen liggen?
De een ligt in bij labin en de andere op het eiland otok krk (zie google maps)

adres onbekend ivm privacy is best gebruikelijk

kan toch niet!!! je koopt toch ook geen een auto zonder je ermee heb gereden en onder de motorkap heb gekeken!!!!

stacey
door stacey - Feb 8, 2011 om 10:13
10352 Antwoorden / 12 Vragen

-adres onbekend ivm privacy is best gebruikelijk-
- kan toch niet!!! --

Er staat dat de eigenaar er zelf (ook) woont en lijkt me dat de man niet platgebeld of iets wil worden door gluurders.........
of zoals aangegeven wil bedrijf niet dat er direct zaken gedaan worden of wil eigenaar zelf niet direct zaken doen.
Overigens is het interieur bij beide bungalows verschillend, enkel de buitenkant van de bungalow is hetzelfde dus of 1 van de 2 of wellicht beide zal van buiten wellicht niet zo mooi zijn als de bungalow op de foto .....
Je kunt nog even rond googlen op de bungalows naar ervaringen/revieuws.

Tp
door Tp - Feb 8, 2011 om 10:29
8 Antwoorden / 3 Vragen

@stacey

Bij een hotel/bb/koop of huurwoning moet men transparant zijn, en dat gebeurd ook en daar is niets mis bij. Bij deze organisatie is het wel een groot probleem.
Zelfs als je geboekt zou hebben kreeg je 4 weken voor die tijd pas het adres!, maar je moet wel eerder betalen!!!!

stacey
door stacey - Feb 8, 2011 om 11:15
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=torn schreef op dinsdag 8 feb 2011, 10:29]@stacey

Bij een hotel/bb/koop of huurwoning moet men transparant zijn, en dat gebeurd ook en daar is niets mis bij. Bij deze organisatie is het wel een groot probleem.
Zelfs als je geboekt zou hebben kreeg je 4 weken voor die tijd pas het adres!, maar je moet wel eerder betalen!!!!

Dit is geen hotel of iets maar verhuur van een particulier huis.....

Maar lijkt me heel simpel dan, dan boek je daar dus niet(s) ;-)

Tp
door Tp - Feb 8, 2011 om 11:37
8 Antwoorden / 3 Vragen

@stacey

inderdaad, dus daar niet boeken i.v.m. bedrieglijke en slechte informatie