John Pirovano
door John Pirovano Oct 28, 2021 om 09:00
Vakantie & reizen

Visum

Ik ben bezig met een visum aan vraag bij Thaise Ambassade in den Haag, ik heb een Covit verzekering van 100.000 dollar en een reis verzekering met extra ziekte kosten en ik heb een zorgverzekering van het Zilveren kruis.  Nu wil de Ambassade dat het Zilveren kruis ook bedragen gaat zetten op hun polissen,  dat gaan ze niet doen. Dus ik krijg geen visum, kan iemand mij en velen andere met mij helpen ?

854 4 Rapporteer

getty
door getty - Oct 28, 2021 om 09:04
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Hier niet denk ik

Topantwoord

1paul
door 1paul - Oct 28, 2021 om 09:32
3161 Antwoorden / 0 Vragen

nee dat gaan ze zeker niet doen ....

mahadma
door mahadma - Oct 28, 2021 om 09:43
11548 Antwoorden / 51 Vragen

Dat wordt voorlopig geen Thailand voor u.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - Oct 28, 2021 om 12:18
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Als je geen Visa kreeg of erg duur,   thuisblijven.

Dit soort landen is groot gevaar op problemen en hoe kom je weer thuis?

Ook als je gezond bleef,  ver weg is altijd minder hulp en ik  ben ook al 2 jaren niet naar mijn land van keuze geweest.

Niemand kan je helpen en ze  vragen onredelijke  polissen,

blijkbaar elders wel leverbaar maar een Ambasade kreeg van hun regering  een instructie

  en dat  een bepaalde polis hier niet leverbaar is,

niet hun probleem.

Als Nederland kunnen we niets doen tegen onredelijke  eisen voor een Visa van een ander land.