Al
door Aldus1970 Apr 27, 2020 om 07:22
Vakantie & reizen

Vliegtickets geannuleerd en toch weer niet ! !

In september 2019,  3 vliegtickets geboekt en betaald naar Cebu Via skychanner,
In die maanden daarna ons verblijf geboekt (Hotels en binnenlandse vlucht ) 
In januarie 2020 hadden we onze vakantie van top tot teen geregeld en betaald  !!!!
2 weken geleden keek ik op lastminut.com en zag ik dat mijn reis geannuleerd was i.v.m corona ! !
Dat was flink balen en ik vondt dat wel erg vroeg omdat ik pas 4 augustus weg gaat maar op zich wel begrijpelijk ! 
na een uurtje balen heb ik hun een mail gestuurd over hoe of wat en ze mailde terug dat ik me geen zorgen hoefde te maken omdat ze al bezig waren met een refund  !
In overleg met me Familie hebben we toen al onze Hotels geannuleerd of verschoven naar volgend jaar zo ook me vakantiedagen terug geboekt op me werk   !
3 dagen terug keek ik wederom op lastminut.com en daar waar was niets meer te vinden van een geannuleerden vlucht en ze vertelden me telefonisch dat ze van niks wisten ! Ik heb overal bewijs van !
Dit kan toch niet zomaar !! Alles is nu al geannulleerd en we zijn er eigenlijk ook wel klaar mee ! Wat kan ik hier aan doen  !  Mvg

843 0 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Nieuw op Vraag & Beantwoord

De
Debs64 - Jul 10, 2024 om 17:51
Geldzaken & recht

PostNL stopt met digitale zegel. Tegoed onder 15 wordt niet teruggegeven.

PostNL stopt per 15 augustus met digitale zegels. Bedragen onder de 15 euro worden niet teruggestort. Boven de 15 euro wel. Advies PostNL is zo veel mogelijk opmaken. Kan van restant 9 euro geen zegels printen want die zijn maar 5 dagen geldig. Mag dit zomaar? Lees meer

Sh
Shopper1998 - Jul 12, 2024 om 07:57
Winkels & webshops

Shopcredit ipv geld terug

Hoi,

Ik heb een aankoop gedaan via een webshop. Echter kom ik er nu echter dat er bij retour geen geld wordt teruggegeven maar een zogenoemd 'shopcredit' om opnieuw bij de webshop te besteden.

In de algemene voorwaarden:
'De ondernemer gebruikt voor terugbetaling een shopcredit zoals aangegeven bij de disclaimer en akkoord bij het aangaan van de aankoop voorwaarden.' ... Lees meer

Bl
BlueSee - Jul 8, 2024 om 20:31
Huishouden & energie

Karcher: service zeer slecht

De service bij Karcher is zeer slecht: er wordt niet gereageerd, ook na diverse herinneringen. Indien je belt sta je meer dan 45 minuten in de wacht. Ik wil een kappotte baterij vervangen maar tot op heden niet gelukt (4 weken wachttijd). De diverse revieuws van Karcher zijn dramatisch dus er is iets aan de hand. Lees meer