Al
door Aldus1970 Apr 27, 2020 om 07:22
Vakantie & reizen

Vliegtickets geannuleerd en toch weer niet ! !

In september 2019,  3 vliegtickets geboekt en betaald naar Cebu Via skychanner,
In die maanden daarna ons verblijf geboekt (Hotels en binnenlandse vlucht ) 
In januarie 2020 hadden we onze vakantie van top tot teen geregeld en betaald  !!!!
2 weken geleden keek ik op lastminut.com en zag ik dat mijn reis geannuleerd was i.v.m corona ! !
Dat was flink balen en ik vondt dat wel erg vroeg omdat ik pas 4 augustus weg gaat maar op zich wel begrijpelijk ! 
na een uurtje balen heb ik hun een mail gestuurd over hoe of wat en ze mailde terug dat ik me geen zorgen hoefde te maken omdat ze al bezig waren met een refund  !
In overleg met me Familie hebben we toen al onze Hotels geannuleerd of verschoven naar volgend jaar zo ook me vakantiedagen terug geboekt op me werk   !
3 dagen terug keek ik wederom op lastminut.com en daar waar was niets meer te vinden van een geannuleerden vlucht en ze vertelden me telefonisch dat ze van niks wisten ! Ik heb overal bewijs van !
Dit kan toch niet zomaar !! Alles is nu al geannulleerd en we zijn er eigenlijk ook wel klaar mee ! Wat kan ik hier aan doen  !  Mvg

799 0 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Nieuw op Vraag & Beantwoord

kl
kl.beens - May 2, 2024 om 11:57
Winkels & webshops

Hoe kan ik On that ass bereiken?

Ik heb begin dit jaar fotoboeken besteld bij Albelli samen met een collega, daarbij konden we 3 producten gratis bestellen uit een lijst van verschillende leveranciers. Mijn collega ging voor een onderbox van "On that ass". Ik heb 2 eurocent betaald en zijn adres opgegeven. Nadat hij zijn "gratis" onderbox had ontvangen, kreeg hij elke maand een ander onderbox. Hij had mij na de 1e zending gebeld ... Lees meer

ha
hansenmarja - May 1, 2024 om 16:24
Huishouden & energie
Klacht online bij fysieke winkel

Klacht online bij fysieke winkel

Ik heb ij een fysieke winkel eern pannenset gekocht omdat de winkel ze niet op voorraad had.
Na ontvangst 1 pan gebruikt en bij deze liet de binnenkant van de bodem los.
De overige pannen {nog} niet durven gebruiken.
Contact, via mail, opgenomen met winkel hoe dit op te lossen.
Zij kregen geen comntact metr de externe leverancier maar hebben mail gezonden.
Hierop kreeg ik ... Lees meer

Va
VanJetje - May 2, 2024 om 20:48
Auto & vervoer

NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren

In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen. 
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke ... Lees meer