Bo
door Bolkenbaas1949 Dec 1, 2016 om 12:19
Vakantie & reizen

Waar sluit je een reisverzkering voor? Bagage in auto niet verzekerd!

Ik was verzekerd via de Rabobank bij Interpolis met "doorlopende reisverzekering"en "buiten de deur verzekering" dus eigenlijk dubbel op.
Vanmorgen voor de 4de keer afwijzing gehad van Interpolis van de claim met als omschrijving "bagage in de auto is NIET verzekerd". Ik heb altijd gedacht dat je daar een reisverzekering voor afsloot. Wij vinden dat wij meer dan normaal gedaan hebben om deze schade te voorkomen, maar dat vindt Interpolis niet. Er zijn hier zoveel dingen fout gegaan bij Interpolis dat wij dit graag openbaar willen maken. Ik heb alles zwart op wit met foto's. Het erge is dat het hotel in Frankrijk verzekerd is voor deze schade, maar omdat Interpolis niet vergoedt, hoeven zij de schade ook niet te verhalen. Dat komt weer omdat we geen rechtsbijstandverzekering hadden. Het was ons door de Rabobank geadviseerd om die niet te nemen, omdat we nu toch alle verzekering in een alles in polis hadden, en er dus geen onenigheid tussen partijen meer kon ontstaan.
Wie helpt ons om deze zaak in het openbaar te krijgen??????

J.Th. Bolkenbaas

4523 20 Rapporteer

Gerry1969
door Gerry1969 - Dec 1, 2016 om 12:23
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Volgens mij is bij mijn verzekering ook bagage niet gedekt. Zeker niet als ik de auto alleen laat met de bagage.
Ik denk dat u weinig kans maakt.
Openbaar maken? Bel een krant of ze interesse hebben in uw verhaal.

ja
door jackyh Dec 1, 2016 om 12:34
953 Antwoorden / 4 Vragen

Als de auto staat op het besloten parkeerterrein van het Hotel zou ik me kunnen voorstellen, dat het Hotel aansprakelijk is. Zij hebben dan niets te maken met uw verzekering.

tijger1
door tijger1 Dec 1, 2016 om 12:43
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Natuurlijk is zo'n hotel dan niet aansprakelijk en al helemaal niet voor de inhoud van zo'n auto. Men kan wel voor een ton kleding in koffers hebben.

tijger1
door tijger1 - Dec 1, 2016 om 12:28
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het is nu toch in de "openbaarheid"?

ik begrijp niet wat het hotel er mee van doen heeft. Bagage in een auto is normaal gesproken gedekt, als die bagage onzichtbaar is, maar afgezien van kostbaarheden en er moeten braaksporen zijn. Maar dus in het geval dat u stopt bij een wegrestaurant, niet als u het gewoon de hele nacht in uw auto laat.

Ik ken de dekking van een "buiten de deur" verzekering niet.

Cookies
door Cookies - Dec 1, 2016 om 12:40
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Waar je een reisverzekering voor neemt, staat allemaal beschreven in de alg. voorwaarden. Alleen al bij een korte blik op de site van Interpolis, zie ik o.a. dit staan:

Wat is NIET verzekerd:

  • - Schade door opzet of overmatig gebruik van alcohol of drugs.
  • - Onbeheerd achtergelaten bagage.

edrick3
door edrick3 - Dec 1, 2016 om 12:45
27632 Antwoorden / 85 Vragen

De polisvoorwaarden van je verzekering al eens gelezen? Lijkt van niet.

Dit is niet verzekerd

In sommige gevallen bent u niet verzekerd. Hieronder leest u enkele uitsluitingen:

  • schade door opzet of overmatig gebruik van alcohol of drugs
  • onbeheerd achtergelaten bagage
  • medische kosten die onder het eigen risico van de zorgverzekering vallen
Zie art.4 lid 5 van de Voorwaarden: https://www.rabobank.nl/particulieren/verzekering/doorlopende-reisverzekering/?abt=295|1&rf=https%3A//www.rabobank.nl/particulieren/verzekering/reisverzekering/

emcede
door emcede - Dec 1, 2016 om 13:28
960 Antwoorden / 4 Vragen

"Dat komt weer omdat we geen rechtsbijstandverzekering hadden. Het was ons door de Rabobank geadviseerd om die niet te nemen, omdat we nu toch alle verzekering in een alles in polis hadden, en er dus geen onenigheid tussen partijen meer kon ontstaan."

Wat een onzin-verhaal! Een rechtsbijstandverzekering sluit je voor rechtshulp op allerlei gebied: met je werkgever, met een zaak waar je iets gekocht hebt, met de gemeente... Natuurlijk kan er onenigheid ontstaan! Daar heet het al dan niet alles in 1 polis hebben helemaal NIETS mee te maken.

tijger1
door tijger1 - Dec 1, 2016 om 13:51
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Er is ook geen onenigheid. Een dergelijke schade is gewoon niet verzekerd op uw polis reisverzekering.

Bo
door Bolkenbaas1949 - Dec 1, 2016 om 15:37
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ik ben positief verrast door alle reacties.
Maar volgens mij zitten er reacties tussen van mensen die bij een verzekeringsmaatschappij werken.
Wie heeft het over onbeheerd achterlaten. Natuurlijk ben je dan niet verzekerd. Maar na alles wat wij gedaan hebben, kan je niet meer spreken van onbeheerd achterlaten.
Wij zoeken onze overnachtingshotels uit op basis, van o.a. een hek van minimaal 200 cm hoog met een door een hek afgesloten ingang, tevens moet er een 24 uurs receptie zijn en moet de zaak bewaakt worden door camera's. Zelfs voor het hotel was dit reden om voor deze schade verzekerd te zijn, alleen willen ze niet met ons onderhandelen over de schade uitkering, maar alleen met mijn eigen verzekeringsmaatschappij. Die zegt echter de schade niet voor ons te willen verhalen omdat we geen rechtsbijstandverzekering hebben. Ik denk toch dat we de realiteit uit het oog verliezen, door het zo te stellen. Wij hebben in veronderstelling goed verzekerd te zijn een polis bij Interpolis afgesloten. Dat is dus degene die moet betalen. Maar die zeggen omdat ze niet willen betalen ze ook niet verplicht zijn om mijn schade te verhalen. Hoe krom kan het zijn. Het geld ligt in Frankrijk voor ons klaar, maar we krijgen het niet omdat Interpolis het niet wil verhalen. Bovendien hebben ze een coulance vergoeding van 1000 euro uitgekeerd, die ze ook nog eens terug krijgen als ze de schade wel verhalen.
Wie keert er 1000 euro uit, als je zegt dat de schade niet verzekerd is?

Bovendien heb ik inmiddels 3 keer een andere reden gehad, waarom er niet wordt uitgekeerd. De eerste keer had ik het zelf uitgelokt. Toen ik via foto's en beschrijvingen had aangetoond dat dat niet zo was en gezegd had, dat ik meer dan normaal had gedaan om de schade te voorkomen, kreeg ik de tweede afwijzing met de opmerking, dat ik pas echt iets extra's had gedaan, als ik de bagage mee in het hotel had genomen. De waardevolle zaken hadden wij ook mee naar binnen genomen. Met andere woorden zegt deze persoon, dat het mee naar binnen nemen (heb ik zwart op wit) dus een meer dan normale zaak is. Bij de derde afwijzing wordt keihard gezegd dat je je bagage verplicht mee naar binnen moet nemen. Dan beweren ze ook nog dat ze glashelder zijn. Iedere keer andere dingen zeggen, om zo maar niet te hoeven uitkeren. Bovendien hebben wij natuurlijk ook contact gehad met de Rabobankmedewerker die ons de polissen had verkocht. Ook volgens hem hadden wij alle benodigde maatregelen genomen en zou de schade zeker betaald worden.
Met het openbaar maken, bedoel ik een TV programma. Mijn auto heeft ruiten met een zwartdekking van 70% en ook nog zwarte screens. Bagage is voor 100% zeker niet te zien vanaf buiten. Alleen bij Interpolis zie je vanachter je computer dat "echt duidelijk is hoeveel bagage er in de auto ligt". Alleen durft er niemand naar de auto te kijken, omdat ze me dan gelijk moeten geven.

Wellicht is het verhaal zo iets duidelijker?

m.vr.gr.

J.Th. Bolkenbaas

costnix
door costnix Dec 1, 2016 om 16:49
2874 Antwoorden / 1 Vragen

U bent in overreding met die zwartdekking van 70 procent van uw autoruiten.

tijger1
door tijger1 Dec 1, 2016 om 18:43
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Zo goed afgeschermd, daar is vast wat te halen.:-))

Cookies
door Cookies - Dec 1, 2016 om 15:53
13336 Antwoorden / 36 Vragen

.....Maar na alles wat wij gedaan hebben, kan je niet meer spreken van onbeheerd achterlaten.....

Onbeheerd achterlaten, betekent dat er niemand meer in de auto zit om de goederen te beheren. Aanwezige hekken, camera's enz. doen niet ter zake. Die zitten niet in de auto en bovendien houden die natuurlijk geen inbrekers tegen. Het maakt het inbreken in de auto hooguit ietsje vervelender.

tijger1
door tijger1 - Dec 1, 2016 om 15:58
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U kunt dan verbaasd zijn door de reacties, maar als u hier het halve verhaal verteld, kunt u ook maar een half antwoord krijgen.

Ik ben persoonlijk nog altijd verbaasd door de opmerking: dat een reageerder wel bij een verzekeringsmaatschappij moet werken, omdat hij geen antwoord geeft wat in uw straatje past.

Nu waar het om gaat. U hebt geen dekking voor bagage in uw auto die onbeheerd is achtergelaten.

Het strijdpunt is dus, is die auto onbeheerd ja of te nee. Interpolis vindt van wel en u vindt van niet. Het zwetsverhaal van dat hotel, laat ik maar voor wat het is. U hebt nu blijkbaar door uw gedram nog een coulance uitkering van € 1.000 gekregen, maar op grond van welke verzekering?

En ja, Interpolis staat in hun recht uw schade niet voor u te gaan verhalen, want daar hebt u geen dekking voor.

Maar afgezien van dat alles, als u niet tevreden bent, kunt u een klacht indienen bij het Kifid.

En dat is het advies van een mens van een verzekeringsmaatschappij. Ik zal mijn collega bij Interpolis er op aanspreken, dat hij u niet op die klacht mogelijkheid heeft gewezen:-))

Zelf neem ik overigens altijd mijn koffers mee naar binnen bij een hotel, want ik vind dat je de kat niet op het spek moet binden. En dan zit er niet eens voor duizend euro kleding in.

edrick3
door edrick3 Dec 1, 2016 om 16:00
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Juist!

ma
door maarten heest Dec 1, 2016 om 18:30
463 Antwoorden / 0 Vragen

Op het woord 'gedram' na...

tijger1
door tijger1 Dec 1, 2016 om 18:43
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@maarten. Ik lees: voor de vierde kaar afgewezen. Dus gedram.

Bo
door Bolkenbaas1949 Dec 1, 2016 om 19:02
1 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo Maarten,

wat bedoel je met '"op het gedram na"?
Als je bij een verzekeringsmaatschappij werkt, ben je dus al een drammer als je na 4 keer nog eens probeert om je recht te halen. Waarschijnlijk heeft Tiger 1 nog nooit zelf iets meegemaakt, waarbij zij  of hij in een verdomhoekje gedrukt wordt door partijen die alleen maar bezig zijn om bij anderen het geld uit hun  zak te kloppen, zonder de klant eerlijk voor te lichten. Hoe zou je het zelf vinden om steeds een andere reden te krijgen voor afwijzing?

tijger1
door tijger1 Dec 1, 2016 om 23:50
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@bolkenbaas. Misschien heel raar, maar ik lees de polisvoorwaarden voordat ik een verzekering afsluit.

ma
door maarten heest Dec 2, 2016 om 10:22
463 Antwoorden / 0 Vragen

Hall   Bolkenbaas1949, ik reageerde om aan te geven dat ik het woord 'gedram' volkomen ongepast vind. Men kan u vriendelijk en zakelijk van een antwoord voorzien. Zonder oordelen of taalgebruik bedoeld om u nog eens even een flinke tik over de vingers te geven.

edrick3
door edrick3 - Dec 1, 2016 om 15:59
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Maar volgens mij zitten er reacties tussen van mensen die bij een verzekeringsmaatschappij werken.

Nou, dat is dus niet het geval. ;-)

De verduidelijking is aardig, maar blijkbaar blijft de verz.my bij het standpunt dat er niet uitgekeerd wordt.
Kan me je frustratie voorstellen; denk je dat je je goed verzekerd hebt en dan .......

Vwb openbaarheid: wellicht de belbus? http://kassa.vara.nl/rubrieken/belbus

Vwb je conflict met Interpolis: https://www.verzekeringen.com/veelgestelde-vragen/waar-terecht-klachten-verzekering

Topantwoord

ph
door philip36 - Dec 1, 2016 om 17:01
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Als u niet verzekerd was geweest had de verzekering van het hotel dan wel uitgekeerd?
Begrijp eigenlijk niet waarom ze alleen met uw verzekering willen praten.
U heeft schade, het hotel was daar voor verzekerd, waarom betalen ze dan niet uit?
Het geld ligt daar klaar zegt u.

tijger1
door tijger1 Dec 1, 2016 om 17:07
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik kan mij nauwelijks voorstellen dat een hotel daarvoor een verzekering heeft en al helemaal niet omdat dat parkeerterrein niet bewaakt is.

ph
door philip36 Dec 1, 2016 om 17:21
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Ben eigenlijk wel benieuwd wat voor bagage de TS toen in de auto heeft gelaten, als alle waardevolle spullen mee naar binnen waren genomen.
Dat moet toch nog een behoorlijke waarde hebben gehad gezien de coulance uitkering van €1000.

tijger1
door tijger1 Dec 1, 2016 om 17:53
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Vooral gezien het feit dat dagwaarde van kleding heel gering is. Moeten dus heel wat koffers vol geweest zijn.

tijger1
door tijger1 - Dec 1, 2016 om 19:29
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En waar lagen die koffers eigenlijk in uw auto? En wat zat er allemaal in? Weet u wel dat kleding binnen 2  tot 4 jaar door de verzekering wordt afgeschreven? Dan vind ik een uitkering van € 1.000 nog hoog.

Maar inderdaad, ik heb gelukkig nog nooit meegemaakt dat mijn koffers uit mijn auto gestolen zijn, maar zoals eerder gezegd, die neem ik mee naar binnen. Even gesjouw, maar better safe than sorry.

Cookies
door Cookies Dec 1, 2016 om 22:19
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@tijger1: Een beetje koffer heeft tegenwoordig wielen, dus zelfs sjouwen is er niet meer bij.

tijger1
door tijger1 Dec 1, 2016 om 22:45
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Masr ja, ze moeten toch uit de auto getild en een mens heeft maar twee handen. Hoeveel koffers moet je niet achter je aan sjorren, om € 1.000 coulance voor de inhoud te krijgen?

aurora1
door aurora1 - Dec 1, 2016 om 22:06
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Wat verstaat u onder beheerd? Als u in in het hotel bent en de auto daar ergens achter een hek geparkeerd staat?
Wat was zoal in de auto onbeheerd achtergelaten dat u maar liefst 1000 euro uit coulance heeft ontvangen?
U vertelt niet wat u "zoal gedaan heeft" om uw spullen in de auto te beheren. In de auto blijven zitten, ernaast geposteerd?
U schrijft een wat algemeen verhaal over wat voor hotels u zoekt, met een hek o.a..
Met dergelijke donkere ruiten maakt u inbraak extra aantrekkelijk, en u heeft naar mijn indruk niet vooraf de voorwaarden van de verzekering doorgelezen en nog minder uitgezocht wat "onbeheerd" eigenlijk betekent.
En ja, ik ben een van de velen op dit forum die o.a. bij een verzekeringsbedrijf werkt.

Cookies
door Cookies Dec 1, 2016 om 22:20
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Hé, collega, ook nog aan het werk?;-)

tijger1
door tijger1 Dec 1, 2016 om 22:42
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Probeer vast de bonus veilig te stellen.:-))

Cookies
door Cookies Dec 1, 2016 om 23:03
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Bonus? Voor de komende jaren geschrapt. In 2020 zal dit punt opnieuw geagendeerd worden.

tijger1
door tijger1 Dec 1, 2016 om 23:48
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik denk dat ik dan maar oproep tot een staking. :-)) Of misschien heeft Giel nog wat voor ons over of Matthijs.:-))

Cookies
door Cookies Dec 2, 2016 om 00:43
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Breek me de bek niet open over die schandalige salarissen bij een publieke omroep. 25% van de lidmaatschapsgelden gaat naar 3 presentatoren http://www.rtlz.nl/business/bedrijven/kwart-ledencontributie-bnn-vara-gaat-naar-drie-presentatoren

aurora1
door aurora1 Dec 2, 2016 om 13:21
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dat heb ik weer: ook dit jaar geen bonus...

ha
door halex - Dec 2, 2016 om 07:48
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Ook voor mij is nog steeds onduidelijk waarom de verzekeraar van het hotel alleen met uw reisverzekering wil praten. De hotelverzekeraar heeft helemaal niets met uw verzekering te maken. Dus neem gewoon zelf contact op met het hotel en handel uw zaak daar af.
Uw verzekering dekt deze schade niet, dus uw verzekering hoeft ook niets voor u te doen.

Bo
door Bolkenbaas1949 Dec 2, 2016 om 09:31
1 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo Halex,

Ik heb contact gehad met de Franse verzekeraar van het hotel. Zij hebben mij bevestigd dat het Ibis hotel bij hen zo'n verzekering heeft. Ze hebben mij zelfs het polisnummer en het schadenummer doorgegeven. Ook heb ik een door de manager ondertekend exemplaar van  mijn aangifte bij de politie. Ik heb nu tot twee maal toe een mail van de Franse verzekeraar gehad, waarin ze mij uitleggen dat er europese afspraken zijn voor de afhandeling van dit soort klachten, en dat dat dus alleen via mijn verzekeraar gaat. En die hoeven dat niet te doen volgens hun polisvoorwaarden en doen dat dan ook niet.

ne
door neodutchio - Dec 2, 2016 om 08:21
5185 Antwoorden / 12 Vragen

Ligt het verhaal niet iets anders? Probeert u het hotel aansprakelijk te stellen omdat u van uw eigen reisverzekering niets uitgekeerd krijgt? Een buitenhuisverzekering heeft hier niets mee te maken, dit is voor bv een opslagunit waar u uw spullen opslaat, niet voor het buitenland. En ja, een reisverzekering gaat geen juridische zaken in behandeling nemen, daarvoor dient een rechtsbijstandsverzekering. Ik heb zo het idee dat u uw gelijk ergens probeert te halen voor een fout die u zelf veroorzaakt heeft. U heeft een verkeerde verzekering en deze ook nog eens verkeerd gelezen.

Bo
door Bolkenbaas1949 Dec 2, 2016 om 09:34
1 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo Neodutchio,

Gaat u maandagavond eens kijken naar de uitzending van Tros radar. Die gaat toevallig over rechtsbijstandverzekeringen en het nut daarvan.
Bovendien geldt de buiten de deur verzekering wel degelijk in het buitenland.

ne
door neodutchio Dec 2, 2016 om 09:59
5185 Antwoorden / 12 Vragen

u hoeft mij niets te vertellen over het nut van een rechtsbijstandsverzekering. Deze heb ik en maak ik ook regelmatig gebruik van. Had u zich daar ook maar in verdiept, dan zat u nu niet in deze situatie.
En idd, correctie, een buitendedeur verzekering is ook voor het buitenland. Maar er zit een wezelijk verschil tussen een buitende deur en een reisverzekering. Buiten de deur wordt afgesloten in combinatie met een inboedelverzekering. Uw inboedel is verzekerd bij normaal gebruik. Bij een dagje weg neemt u enkele spullen mee, kleding die u aanheeft, evt camera en wat geld. Dit is verzekerd. Ook kind op kamers kan meeverzekerd worden hierin. Als u langere tijd weggaat en koffers vol met spullen meeneemt bent u op reis en betaald de buitendedeur dus niets uit. U bent met meer op stap dan de  spullen die u normaal op dat moment nodig heeft. U draagt geen 3 sets kleding tegelijk, dus dat is meer dan dat u bij normaal gebruik nodig heeft.
In uw geval heeft u schade opgelopen die het hotel schijnbaar wil middelen. Zij willen dit op een juridisch gelijke manier verwerken en ja, daar heeft u een rechtsbijstandsverzekering nodig. Dit heeft niets te maken met bovenstaande verzekeringen te maken. Dus nogmaals, u denkt voor iets verzekerd te zijn, maar heeft geen idee waarvoor en wat u ermee kan.

tijger1
door tijger1 - Dec 2, 2016 om 09:47
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ongetwijfeld heeft dat hotel een aansprakelijkheidsverzekering voor bedrijven en dat u een door de manager ondertekend exemplaar van de aangifte hebt, is ook niet bijzonder. Maar dat maakt nog helemaal niet dat dat hotel aansprakelijk zou zijn of zelfs aansprakelijkheid erkent.

Maar geeft u nou eens antwoord op de gestelde vragen. Waar waren die koffers en wat zat er allemaal in. En via welke verzekering hebt u een coulanceuitkering gehad.

Bo
door Bolkenbaas1949 Dec 2, 2016 om 10:13
1 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo Tiger 1,

U weet hoe verzekeringen zijn. Ik kan en mag hierover geen details geven, anders kan dat weer de volgende afwijzingsgrond zijn.
Wel kan ik u zeggen, dat wij een zelf ontworpen constructie in de auto hebben gemaakt die voor een vertragingsfactor 24 zorgdragen.
Daar hebben we samen wel een uur voor nodig om dat zo te maken. Dus dat haal je niet zo maar even leeg in je hotel.

Ten aanzien van de Franse verzekering nog even dit. We hebben inderdaad een bevestigingsbrief van Eurocross (de hulporganisatie van Interpolis) waarin de hoteldirecteur de aansprakelijkheid erkent. Dit gesprek is telefonisch vastgelegd.

ne
door neodutchio Dec 2, 2016 om 10:31
5185 Antwoorden / 12 Vragen

U heeft pas een vertragingsconstructie als dit door een verzekeraar gecontroleerd en goed gekeurd is. Iedereen kan een hoop verzinnen om diefstal tegen te gaan, maar feit blijft dat de bagage in de auto lag, en dat is bij uw reisverzekering niet te claimen. Tenzij uw verzekeraar akkoord is gegaan met uw constructie, maar dat is niet uit uw verhaal te halen.
Het hotel erkent zijn aansprakelijkheid, dus daar moet u zijn om de schade vergoed te krijgen. Enkel, tussen halen en krijgen zit een bug. Hier is dus een rechtsbijstandsverzekering voor nodig.

tijger1
door tijger1 - Dec 2, 2016 om 10:27
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wat een onzin. U  mag en kan geen details geven waar die koffers in de auto lagen? Omdat dat weer een afwijzingsgrond voor de verzekeraar zou zijn? Die dingen liggen in de kofferbak, onzichtbaar of in de auto, meer keus is er niet. En uw claim is al vier keer afgewezen. Interpolis gaat dat nu echt niet erkennen.

Een speciale constructie met een factor 24. Waar hebt u het over? Elke auto is door gehaaide inbrekers zo open te maken.

En u hebt een brief van Eurocross waaarin het hotel de aansprakelijkheid erkent? En daarnaast hebt u het over een vastgelegd telefonisch gesprek. Tussen wie en waarover?

Maar over hoeveel koffers gaat het nu eigenlijk en wat voor waarde zat daar in?

Bo
door Bolkenbaas1949 Dec 2, 2016 om 10:32
1 Antwoorden / 1 Vragen

Sorry,

maar de toon van uw antwoorden bevalt mij niet. Zo wordt je dus ook bij Interpolis behandelt. Vandaar.

Cookies
door Cookies Dec 2, 2016 om 10:38
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Vraag dan verder advies van 'deskundige' Maarten Heest, die weet het allemaal zo goed en hij heeft ook zeer veel kennis op allerlei gebied........

ne
door neodutchio - Dec 2, 2016 om 10:48
5185 Antwoorden / 12 Vragen

Wat zoekt u hier eigenlijk? Wilt u graag ja horen en dat iedereen ongelijk heeft? U stelt hier een onvolledige vraag die u later verontwaardigd aanvult, maar u bent niet blij met de reakties. Zou het niet iets kunnen betekenen dat uw claim al 4 keer is afgewezen en dat u met niemand hier ook niet verder komt? Of bevalt mijn toon en antwoord u ook niet?

Cookies
door Cookies Dec 2, 2016 om 10:52
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Wat hij hier zoekt? Zijn gelijk!, meer niet.

tijger1
door tijger1 - Dec 2, 2016 om 10:52
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar u begrijpt het dus niet goed. U hebt schade, heel vervelend. U claimt die schade, maar die schade, is volgens de verzekeraar niet gedekt.

U zoekt hier hulp. Maar om hulp te kunnen geven, moet de zaak wel duidelijk zijn. Maar verduidelijken wilt u niet, uw wilt alleen Interpolis aan de schandpaal nagelen.

Blijkbaar of schijnbaar heeft Interpolis, om van uw gezeur af te zijn, u uit coulance € 1.000 uitgekeerd voor gestolen kleding.

Het komt mij voor dat uw schade daarmee ruimschoots gedekt is.

Ook al zou dat hotel aansprakelijkheid erkennen voor schade aan auto's en de inhoud op hun parkeerterrein, dan nog zal de hoogte van die schade de € 1.000 niet te boven gaan.

En Interpolis kan een schadeuitkering uit coulance nooit verhalen op een ander.

Cookies
door Cookies Dec 2, 2016 om 10:53
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Zonde van je energie.

tijger1
door tijger1 Dec 2, 2016 om 10:56
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Eigenlijk wel ja. :-((

Cookies
door Cookies Dec 2, 2016 om 11:03
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Een bonus krijg je toch niet de komende jaren, dus je uitsloven is nergens voor nodig.;-) Meneer wil gewoon zijn gelijk krijgen / halen, ondanks de 4 ontvangen afwijzingen. Het woordje 'drammen' lijkt mij dus wel degelijk op zijn plaats, ondanks dat ene MH het gebruik ervan schandalig vindt.

tijger1
door tijger1 Dec 2, 2016 om 11:05
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Da'snieerluk:-((

ma
door maarten heest Dec 2, 2016 om 13:51
463 Antwoorden / 0 Vragen

Eerst 'gedram' en nou weer 'gezeur'. De reacties zijn van een constant niveau, dat moet gezegd worden. Maar het kan altijd beter natuurlijk!
Enkele suggesties om u wat verder te helpen: 'Geëtter', 'gezeik', 'oeverloos gezwam'. Zit daar iets voor u bij?

tijger1
door tijger1 Dec 2, 2016 om 15:40
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@maarten, dat zijn dus uw woorden.:-)) Die gebruik ik niet. Ik houd het bij gedram en gezeur.

Cookies
door Cookies Dec 2, 2016 om 18:04
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Oeverloos etteren, gebruik ik voor mensen die helemaal niets zeggen over de kwaliteit van de antwoorden, zelf niets zinvols toe te voegen hebben, maar zeiken over het gebruik van 1 woordje, welk woord bovendien gewoon in het Nederlands woordenboek staat en GEEN scheldwoord is.

ha
door halex - Dec 2, 2016 om 11:31
1374 Antwoorden / 4 Vragen

En u gaat daar zomaar mee akkoord? U moet de verzekeraar van het hotel aan de schandpaal nagelen, niet Interpolis. Maar misschien geldt die franse polis enkel indien de gedupeerde zelf verzekerd is voor de schade.
Interpolis heeft net zoveel met uw schade te maken als uw hypotheekverstrekker of uw verhuurder.

Bo
DOOR BOLKENBAAS1949 2 DEC. 2016 OM 09:31
ANTWOORDEN / VRAGEN

Hallo Halex,Ik heb contact gehad met de Franse verzekeraar van het hotel. Zij hebben mij bevestigd dat het Ibis hotel bij hen zo'n verzekering heeft. Ze hebben mij zelfs het polisnummer en het schadenummer doorgegeven. Ook heb ik een door de manager ondertekend exemplaar van  mijn aangifte bij de politie. Ik heb nu tot twee maal toe een mail van de Franse verzekeraar gehad, waarin ze mij uitleggen dat er europese afspraken zijn voor de afhandeling van dit soort klachten, en dat dat dus alleen via mijn verzekeraar gaat. En die hoeven dat niet te doen volgens hun polisvoorwaarden en doen dat dan ook niet.