richard30
door richard30 Jul 8, 2004 om 23:06
Vakantie & reizen

Warm land

Ik wil graag op vakantie naar een lekker warm land en niet al te duur.
Iemand een leuke suggestie?

1336 31 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 8, 2004 om 23:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ziet er goed uit en klinkt goed, maar wa kos da?

ve
door verwijderd - Jul 8, 2004 om 23:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

We hadden in december geboekt en waren voor 15 dagen/2 personen € 800,- kwijt (vliegtickets en appartement)

ve
door verwijderd - Jul 8, 2004 om 23:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben op vakantie geweest naar het Canarische Eiland Fuerteventura.
Echt een super lekker klimaat, erg veel zon i.c.m. een verkoelend briesje.
Bekijk het filmpje en de foto's op http://www.felixrothuizen.nl

Ik heb geboekt bij Sudtours via D-Reizen, heen gevlogen met Dutchbird en terug gevlogen met MartinAir. Het was een uiterst succesvolle 2 weken vakantie.

Met vriendelijke groet,

Felix Rothuizen
Kassa-expert

ve
door verwijderd - Jul 13, 2004 om 14:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Richard, Turkije is goedkoop, vind ik, en een warm land, dus wat wil je nog meer.

ve
door verwijderd - Jul 14, 2004 om 00:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kroatië is een erg mooi land.

Als je houdt van op luieren kun je dat daar perfect doen aan de middelandse zee.

Houdt je van natuur dan kun jezelf daar helemaal uitleven, ze hebben enkele van de mooiste natuurparken en met name plitvicka met de mooiste watervallen het blauwste water dat je je voorstellen.

En als je van cultuur/architectuur houdt is er Dubrovnik.

En het is momenteel nog redelijk betaalbaar.

Ik ga er ook weer naartoe dit jaar.

ve
door verwijderd - Sep 2, 2004 om 20:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

nou weet ik niet of je al met vakantie bent geweest (lees deze vraag vandaag pas), maar als je van Spanje houdt en je wilt nog gaan, dan betaal je in september en oktober rond de 200 euro (busreis, halfpension, zonder 1-pers.toeslag) voor 10 dagen. Dit lees ik in een reisgids (P. Langhout) die ik gisteren heb ontvangen.

ve
door verwijderd - Sep 30, 2004 om 19:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Turkije zou ik doen hoor, is een mooi nog redelijk goedkoop land.

Ik ben voor de 12e keer geweest en nooit spijt gehad, jammer alleen dat het soms te toeristisch gaat worden.

ve
door verwijderd - Nov 9, 2004 om 12:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Turkije, eens en nooit weer! Wat een soepzooi en niets geregeld. Ga beter naar Kenya of Ghana, heb ik geen slechte ervaringen mee, en mooi!

ve
door verwijderd - Nov 9, 2004 om 13:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hé Kassa-Expert, Is het nu moeilijk om je eigen vragen te beantwoorden ?

ve
door verwijderd - Nov 9, 2004 om 13:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Paul, dit is al een oude vraag. Daarna is Felix R. ook van het forum verwijderd. Ik weet niet waarom deze vraag ineens weer opduikt. Hier hoeft de redactie dus niks meer an te doen. Alleen moet Richard ook nog weg, want dat is dezelfde, maar dat kan de redactie (nog) niet bewijzen.

ve
door verwijderd - Nov 9, 2004 om 13:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Paul, dit is al een oude vraag. Daarna is Felix R. ook van het forum verwijderd. Ik weet niet waarom deze vraag ineens weer opduikt. Hier hoeft de redactie dus niks meer an te doen. Alleen moet Richard ook nog weg, want dat is dezelfde, maar dat kan de redactie (nog) niet bewijzen.

ve
door verwijderd - Nov 9, 2004 om 14:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hi Cats, Ik begrijp dat er al eerder maatregelen genomen zijn maar wat
ik niet begrijp is dat hij telkens toch weer met naam, aantal vragen,
score etc. opduikt .  Er moet dan toch iets niet in order zijn dat
hij ondanks die verwijdering toch steeds weer op deze manier opduikt.
Groet - PML

ve
door verwijderd - Nov 9, 2004 om 14:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Relatief veilig in Israël namelijk Eilat.

Kijk op www.isropa.nl (Rode Zee) waar ik zelf regelmatig boek.

Vr. gr.

Aldert

ve
door verwijderd - Nov 9, 2004 om 15:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Paul, hij duikt niet weer op, hij staat nog steeds in de topics. Daar kan hij niet uit verwijderd worden, kennelijk. Maar klikt je op zijn naam, dan is zijn pagina leeg, ook bij de experts-rubriek is hij verdwenen. Deze vraag was van 8 juli, toen deed hij nog volop mee. Als iemand dan deze vraag tegenkomt, en weer gaat reageren,dan lijkt het of hij meedoet, maar het is een oude vraag.

ve
door verwijderd - Nov 9, 2004 om 16:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Cats ik zie het nu pas. Even de leesbril niet op en dan krijg je dit soort dingen. Ik let voortaan beter op. Groeten - Paul

ve
door verwijderd - Nov 9, 2004 om 16:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Cats. Om er nog aan toe te voegen: dat heb je als sommige mensen vragen
gaan beantwoorden die soms meer dan een jaar oud zijn en dus helemaal
niet meer actueel. Ik begrijp niet helemaal waarom ze dat doen maar
ineens komen er dan een hele trits hoogbejaarde vragen voorbij. Vorige
week was er een of andere lieve schattebout die op die manier 19 vragen
beantwoordde waarvan de houdbaarheidsdatum al een poosje verstreken
was. Maar dit is een vrij land dus ook dat moet kunnen. Groeten maar
weer - Paul

ve
door verwijderd - Nov 18, 2004 om 15:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

wat dacht je van egypte? maar ga dan wel na oktober anders is het er te warm ;-)

ve
door verwijderd - Nov 18, 2004 om 16:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Sushi, deze vraag werd gesteld door een hele enge persoon n.l. Felix Rothuizen, die door met een andere alias de vraag te stellen zichzelf kan belonen met het beste antwoord - zie de oranje balk. Zie ook de verdere commentaren en je weet met wat voor griezel je te maken hebt. Zijn onderschift kassa expert zegt al genoeg.Reageren op zijn vragen is dan ook zinloos. Groeten - PML

ve
door verwijderd - Nov 19, 2004 om 17:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Florida is uitstekend of Phoeniz Arizona of California zijn uitstekende oorden om op vakantie te gaan en gezien de koers van de US$ goedkoop

Ik kom er regelmatig

Wim

ve
door verwijderd - Nov 19, 2004 om 17:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Florida is uitstekend of Phoeniz Arizona of California zijn uitstekende oorden om op vakantie te gaan en gezien de koers van de US$ goedkoop

Ik kom er regelmatig

Wim

ve
door verwijderd - Nov 19, 2004 om 19:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Al 5 jaar Zuid Frankrijk aan de Middelandse Zee,

De kust plaatsen Agde, le cap de Agde prima vertoeven. en het weer krijgt een 9+.   Je bent blij als er in 3 weken een bui zou vallen.

Of Vias plage ook aan de middelandse zee,

Of Seté, alle maal fantastiche.

succes

ve
door verwijderd - Nov 19, 2004 om 23:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het ligt er aan waar je heen wil. Ik zelf ben de laatste drie jaar naar India geweest. Het duurste is de vlucht. Overnachtingen en eten is zeer goedkoop. Ik huur altijd een auto met chauffeur. Dit jaar kostte me dat 750 euro voor 5 weken. Auto, benzine, tol, slaapplaats chauffeur. Indien belangstelling kan ik je het mailadres van deze man geven. Spreekt goed Engels. Je moet beslist van cultuur houden wil je dit land bezoeken. Daarnaast heeft het ook prachtige natuur.

M. Reuser

ve
door verwijderd - Nov 20, 2004 om 00:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Des te vreemder vind ik de keuze van de redactie om deze vraag (die geen echte vraag was, en ook nog eens ruim 4 maanden oud is) op te nemen in de Nieuwsbrief van vrijdag 19 november...

Enterprise.

ve
door verwijderd - Nov 20, 2004 om 12:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Enterprise,  ik heb gistermiddag, toen ik de nieuwsbrief kreeg, mij ook al heel sterk verbaasd, en de redactie gemaild, dat dit niet getuigt van oplettend redactie toezicht. Eigenlijk te gek voor woorden. <<Overigens, vond ik het vorige logo spectaculairder, meer enterprise-achtig - dit lijkt meer op de reparatie windows-dokter, wat je natuurlijk ook wel bent >>

ve
door verwijderd - Nov 21, 2004 om 10:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ga 2005 als ik het grijsketen van mijn auto nog kan betalen weer

naar JAVEA (spane) dit ligt ongeveer 50km voor benidorm,tem.camp,en de eigenaar van de camping is super,en de prijs ook ik heb in 2004 €.7,20 p.n. alin bet. maar dan moet je wel minstens 21dagen op die camp. blijven.

Groetjes Jo

ve
door verwijderd - Nov 21, 2004 om 10:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ Enterprise - je hebt helemaal gelijk, dat was niet erg slim van de redactie. Ik lees ook de forumdiscussies en soms staan daar opmerkingen in die, laat ik zeggen, vrij ruzieachting zijn en waar men elkaar voor reeds lang rottende vis uitmaakt en prompt zijn die stukjes de volgende dag door de redactie er tussen uitgeknipt. Dus waarom deze vraag er niet tussenuit gehaald wordt en al zo lang doorsuddert, ja zelfs de weekbrief haalt getuigt nu niet bepaald van oplettendheid van de Kassa redactie. Misschien is mijn antwoord er morgen ook wel tussenuit gehaald.

Groeten - PML

ve
door verwijderd - Nov 22, 2004 om 19:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je bent natuurlijk allang weer terug van die heerlijke vakantie.. maar ik hoop dat je bij een reisorganisatie en reisbureau hebt geboekt die zijn aangesloten bij zowel het ANVR als het SGR!!! Dus never nooit met de busboer P. Langhout op reis gaan want daar krijg je alleen maar tramelant mee!!

ve
door verwijderd - Aug 19, 2013 om 12:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb jarenlang kleding bezorgd in Amsterdam bij de bijenkorf maar t is ook niet zo n kunst om zo n zaak te beheren als je allemaal retailers in huis hebt die allemaal vierkante meters huren en ja de een doet t beter dan de ander

ve
door verwijderd - Aug 19, 2013 om 14:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ergerg jammer. Ik woon in het noorden en waarom sluit men nu juist een filiaal in Groningen?? Volgens de beruchten zijn alle filialen toch winstgevend en ik vraag mij dan ook zeer af waarom juist Groningen dicht gaat. Bestaat er boven de rivieren niks meer?

ve
door verwijderd - Aug 19, 2013 om 18:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het staat het concern vrij te doen wat het nu doet. Maar per direct ben ik geen Bijenkorf-klant meer. Nergens meer.

ve
door verwijderd - Sep 18, 2015 om 14:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vroeger...... stond iedereen zich te vergapen aan die mooie st Nicolaas etalages, is niet meer,
ook geen zwarte Pieten meer, dan ook nog die opruimingsweken weg.Dus nu lopen we stilletjes hun winkeltje voorbij, op zoek naar een winkel waar nog wel zwarte Pieten zijn