sandos
door sandos Mar 13, 2023 om 17:24
Vakantie & reizen

We hebben vorig jaar okt een vakantie geboekt voor 23 april 2023 en nu al voor de 2x veranderd????

We hebben vorig jaar okt een vakantie geboekt voor 23 april 2023

Nu een paar weken geleden kwamen ze met dat het hotel dicht was en we een andere uit moesten zoeken zo gezegd hebben we dat gedaan alles goed.

maar nu komen ze met weer het zelfde verhaal dat het hotel dicht zit en dat zij een ander hotel aanbieden,

Dit hotel zijn wij geweest en willen daar liever niet meer na toe dus nu heb wij een ander hotel gezien maar dat willen ze niet doen

kunnen ze ons zomaar in een ander hotel doen wat wij niet willen.

en wat kunnen we en welke rechten hebben we.

vrg Harry

5370 6 Rapporteer

getty
door getty - Mar 13, 2023 om 17:33
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Gaat de reis wellicht naar Turkije?

Veel hotels zijn nu in gebruik door aardbevingsslachtoffers, wellicht is dat de oorzaak.

neem contact op met uw reisorganisatie

marita5
door marita5 - Mar 13, 2023 om 18:21
11592 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Sandos ,

Lees deze informatie eens door , klik op de rode regel .

https://www.consuwijzer.nl/reizen-en-accommodaties/reisaanbieder-wijzigt-boeking/pakketreis

1paul
door 1paul - Mar 16, 2023 om 08:25
3260 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Harry, lees dit even door en vooral ook de voorwaarden die je gehad hebt van de reisaanbieder!

https://www.consuwijzer.nl/reizen-en-accommodaties/reisaanbieder-wijzigt-boeking/mag-de-reisaanbieder-mijn-accommodatie-wijzigen-annuleren

wi
door wim koelewijn - Mar 20, 2023 om 11:40
73 Antwoorden / 1 Vragen

Wellicht heeft de "verkoper" lees; reisburo, van deze vakantie ná Uw boeking op een of andere manier problemen met de hotels en zijn de contracten verbroken..

mo
door mof - Mar 20, 2023 om 16:45
3619 Antwoorden / 3 Vragen

U kunt gewoon kostenloos annuleren. Men levert u niet waarvoor u heeft geboekt.