sandos
door sandos Mar 13, 2023 om 17:24
Vakantie & reizen

We hebben vorig jaar okt een vakantie geboekt voor 23 april 2023 en nu al voor de 2x veranderd????

We hebben vorig jaar okt een vakantie geboekt voor 23 april 2023

Nu een paar weken geleden kwamen ze met dat het hotel dicht was en we een andere uit moesten zoeken zo gezegd hebben we dat gedaan alles goed.

maar nu komen ze met weer het zelfde verhaal dat het hotel dicht zit en dat zij een ander hotel aanbieden,

Dit hotel zijn wij geweest en willen daar liever niet meer na toe dus nu heb wij een ander hotel gezien maar dat willen ze niet doen

kunnen ze ons zomaar in een ander hotel doen wat wij niet willen.

en wat kunnen we en welke rechten hebben we.

 

vrg Harry

5370 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

getty
door getty - Mar 13, 2023 om 17:33
4179 Antwoorden / 10 Vragen
1

Gaat de reis wellicht naar Turkije?

Veel hotels zijn nu in gebruik door aardbevingsslachtoffers, wellicht is dat de oorzaak.

neem contact op met uw reisorganisatie

marita5
door marita5 - Mar 13, 2023 om 18:21
11592 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo Sandos , 

Lees deze informatie eens door , klik op de rode regel . 

https://www.consuwijzer.nl/reizen-en-accommodaties/reisaanbieder-wijzigt-boeking/pakketreis

1paul
door 1paul - Mar 16, 2023 om 08:25
3260 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hoi Harry, lees dit even door en vooral ook de voorwaarden die je gehad hebt van de reisaanbieder!

https://www.consuwijzer.nl/reizen-en-accommodaties/reisaanbieder-wijzigt-boeking/mag-de-reisaanbieder-mijn-accommodatie-wijzigen-annuleren

wi
door wim koelewijn - Mar 20, 2023 om 11:40
73 Antwoorden / 1 Vragen
0

Wellicht heeft de "verkoper" lees; reisburo, van deze vakantie ná Uw boeking op een of andere manier problemen met de hotels en zijn de contracten verbroken..

mo
door mof - Mar 20, 2023 om 16:45
3619 Antwoorden / 3 Vragen
0

U kunt gewoon kostenloos annuleren. Men levert u niet waarvoor u heeft geboekt.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Au
Autotje1 - Jul 24, 2024 om 21:43
Auto & vervoer

2e hands auto kapot met grote kosten

Maand geleden auto gekocht die binnen 24 uur mankementen vertoonde.
Garage heeft hem 'gemaakt', probleem was er echter nog steeds.
Auto heeft vervolgens een week daar gestaan was helemaal uit elkaar geweest en niets aan de hand (u kan veilig rijden mevrouwtje).
Omdat het onveilig voelde naar de officiële  dealer geweest o.a differentieel kapot totale kosten 11.000,-.
Nu moet ... Lees meer

An
Anja Sportel - Jul 25, 2024 om 17:06
Garantie & verzekeringen
Dynafix

Dynafix

Hoi.
Mijn zoon heeft in januari een nieuwe Samsung telefoon gekocht. Hij heeft hem 1 keer laten vallen in het begin helaas. Er zit een klein barstje bovenin de hoek. Hij doet het hier om enorm goed!! 
Tot ongeveer 4 weken geleden wil hij niet meer opladen. Dus waarschijnlijk ligt dit aan het oplaadpunt, hebben al heel wat laders getest.
Dynafix heeft de telefoon gehaald en wij hebb ... Lees meer

ia
iaresibel - Jul 26, 2024 om 16:07
Garantie & verzekeringen

Verzekeraar wil schade kapotte waterleiding niet dekken

Goedemiddag,

Vorige week heb ik een lekkage ontdekt nadat ik waterschade aan de muur zag. Die avond heb ik direct de hoofdkraan dichtgedraaid en de volgende ochtend een loodgieter gebeld. Hij vertelde dat de lekkage in de kruipruimte zit en dat dit ook zonder twijfel vergoed zal worden door de verzekeraar. Ik heb een schadeclaim ingedient bij de verzekeraar met de melding dat de lekka ... Lees meer