na
door naataalie Apr 6, 2012 om 21:08
Vakantie & reizen

Wie weet een leuke familie/kinder camping

Wij hebben een aantal jaren geleden mensen leren kennen op een camping waar we nu nog steeds mee op vakantie gaan. We gaan al jaren naar dezelfde camping en zijn nu op zoek naar iets anders omdat de kinderen ouder worden (jongste 7, oudste 11). Het probleem is dat wij een eigen tent hebben en dat het andere gezin in een huurtent vakantie viert. De camping waar we nu op vakantie gaan staan de huurtenten en de eigen accomodaties door elkaar waardoor we dus op een veld staan. Dit is moeilijk ergens anders te vinden (op internet). Wie weet een leuke camping, in Nederland, waar we op een veld kunnen staan, dus met huurtenten en eigen tenten door elkaar.

3635 18 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 6, 2012 om 21:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

naatalie, heb geen idee in welk deel van Nederland je wilt doorbrengen maar de Delftsehout Camping is kleinschalig, kindvriendelijk en heel gezellig. Ook als je Delft eens echt wilt leren kennen (als uitje) is hartstikke leuk. Ben wel een beetje bevooroordeelt, want leuke herinneringen blijven hangen.

ve
door verwijderd - Apr 6, 2012 om 22:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Waar in Nederland maakt niet uit en het hoeft ook niet een kleine camping te zijn. We hebben bijv. interesse in camping De Paal en in camping De Molencate. Dus best grote campings met genoeg te doen. Ik ben op zoek naar mensen met ervaring op deze of vergelijkbare campings. Helaas zien mijn kinderen niets in de animatieprogramma's die aangeboden worden maar meer in activiteiten als een zwembad en een grote speeltuin.

ve
door verwijderd - Apr 7, 2012 om 13:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Camping Duinrel in Wassenaar heeft zowel huurtenten als plekken voor eigen tenten. Daar is ook heel veel te doen voor je kinderen die niet voor animatie voorzieningen willen gaan. Dat staat echter niet, zoals je gewend was, door elkaar maar zoveel afstand zit er ook niet tussen dat het niet "te belopen" zou zijn. Is wel een prijzige camping. En het Tiki-bad moet (natuurlijk) extra betaald worden.

ve
door verwijderd - Apr 7, 2012 om 13:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

tenormin, dank je voor je reacties, ik ga ervan uit dat de campeerders onder ons het paasweekeind wegzijn.

Duinrell hebben we ook naar gekeken, maar de regels voor het zwembad bevalt ons niet. Tot 1.20m mag je bijna geen glijbaan af en ben je verplicht om drijvers te dragen, ook als je kind diploma's heeft. Tot 1.50m mag het uitsluitend onder begeleiding van een vowassene. Daarnaast moet er extra voor betaald worden, maar dat is niet echt een probleem als er geen beperkingen zouden zijn. Ook de campeertarieven zijn erg hoog en om Duinrell in te mogen moet je weer een pasje kopen. Het moet wel leuk (betaalbaar)blijven.

ve
door verwijderd - Apr 7, 2012 om 14:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

We hadden ook interesse in Atraktiepark Slagharen, maar het andere gezin vind de tipi helemaal niks en daar kan ik ze geen ongelijk in geven. Die staan zo dicht op elkaar dat je de buren hoort ademen.

ve
door verwijderd - Apr 7, 2012 om 14:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Tja, dat schreef ik ook dat het duur zou zijn. En inderdaad, de meeste mensen met tent en kinderen zijn nu natuurlijk op pad. Maar heb je alle sites inmiddels bekeken? Het is als buitenstaander moeilijk om 2 verschillende gezinnen iets aan te raden. Wat één niets vind, is voor de ander weer wel goed. Dus eigenlijk best een moeilijke vraag, omdat het persoonlijk is. Succes met het vinden van een camping die aan ieders verwachting voldoet. Prettige Paasdagen.

ve
door verwijderd - Apr 7, 2012 om 17:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo naataalie

Als jullie echt eens wat anders willen overweeg dan eens camping stortemelk op Vlieland .
KLIK

Mede door de overtocht krijg je een echt vakantie gevoel , nadeel ( of voordeel ) je mag niet je auto meenemen .

Als je éénmaal op Vlieland bent geweest wil je nooit meer wat anders .

Hans

ve
door verwijderd - Apr 7, 2012 om 17:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

zowel delftse hout als vlieland zijn de moeite waard om even nader te onderzoeken.
bedankt voor deze tips.

ve
door verwijderd - Apr 13, 2012 om 11:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

heeft er verder nog iemand een tip?

ve
door verwijderd - Apr 13, 2012 om 11:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

naataalie schreef op zaterdag 7 apr 2012, 13:59:
Duinrell hebben we ook naar gekeken, maar de regels voor het zwembad bevalt ons niet. Tot 1.20m mag je bijna geen glijbaan af en ben je verplicht om drijvers te dragen, ook als je kind diploma's heeft. Tot 1.50m mag het uitsluitend onder begeleiding van een vowassene. Daarnaast moet er extra voor betaald worden, maar dat is niet echt een probleem als er geen beperkingen zouden zijn. Ook de campeertarieven zijn erg hoog en om Duinrell in te mogen moet je weer een pasje kopen. Het moet wel leuk (betaalbaar)blijven.

Die regels voor het zwembad zijn echt noodzakelijk. Het is allemaal net iets heftiger dan in een ander/gewoon zwembad.

Je hoeft volgens mij geen pasje te kopen om Duinrell in te mogen

In het zomerseizoen (31 maart t/m 2 november 2012) is voor gasten van de familiecamping het verblijf altijd inclusief toegang tot het attractiepark voor de hele duur van uw vakantie. In de zomer kunt u voor de nodige verkoeling dagelijks voordelig spetteren voor slechts € 3,50 per twee uur in het tropische Tikibad.
In het winterseizoen (vanaf 3 november 2012) kunt u onbeperkt gebruik maken van het Tikibad! Het attractiepark is dan gesloten.

ve
door verwijderd - Apr 13, 2012 om 11:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Geen campingtip, maar stel je vraag eens op het ouders online forum, rubriek vakantie,daar ziten vast mensen die tips hebben.

ve
door verwijderd - Apr 13, 2012 om 20:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk eens bij "eiland van Maurik " erg leuke en gezellige camping

ve
door verwijderd - Apr 14, 2012 om 05:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Of ze huur tenten hebben weet ik niet, maar kijk eens op :

http://www.camping-schoene-aussicht.de/

Leuke camping en leuke streek, zeker voor kids!

Ik ben er vorig jaar voor het eerst sinds ik volwassen ben weer eens geweest, als kind kwam ik er elk jaar

En een eigen tent kost ook niet al te veel ( onze tens was 250 eur , nieuw , 4 pers. )

ve
door verwijderd - Apr 16, 2012 om 17:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk eens op beerzebulten.nl.

Beerze Bulten is een ruim opgezet vijfsterren kids vakantiepark in een bosrijke omgeving.

De kampeerplaatsen zijn bijzonder ruim en liggen speels over het terrein verdeeld en de kampeerplaatsen worden afgewisseld met diverse verhuuraccommodaties.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2012 om 18:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

@cvtechnieker, eiland van maurik is een prachtige camping, ik mis wel een zwembad maar dat is goedgemaakt door een strand en daarnaast is er erg veel te doen voor de kinderen. Bedankt voor deze tip.

@beerzebulten, dit is exact wat wij zoeken, ik weet niet of onze vrienden iets willen huren wat te veel op een huisje lijkt, maar daar moeten we het even over hebben dan. Bedankt voor deze tip.

@rma070, deze camping is een beetje te kleinschalig, toch bedankt voor de tip.

ve
door verwijderd - Apr 22, 2012 om 11:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Weet iemand anders nog een grote luxe camping?

ve
door verwijderd - Apr 22, 2012 om 13:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

nataalie, google eens op glamping kamperen in Nederland: glam staat voor glamour, dus luxe!

ve
door verwijderd - Apr 22, 2012 om 14:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

@tenormin
bedankt, nog nooit van gehoord.