Wij hebben bij centerparcks geboekt maar dat is geanuleert
nu is mijn vraag mogenze van de vouyer het bedrag afterkken van de kerstactie
dat was 150 euro
het hele bedrag was intotaal wat wij moesten betalen 200,00 euro
maar nu krijgen wij de de vouyer niet vergoed mag da ze zeggende actie is afgelopen
maar we hebben voor die tijd geboekt
dus al met al krijgen we 200,00 euro terug
mag dat is mijn vraag
jan en alie rosch
[edit, gegevens verwijderd - redactie]
Natuurlijk mag dat. U heeft toch niet betaald voor die 150 euro. U krijgt wat u betaald heeft. Geen euro meer .
Er komen vast weer nieuwe acties. Ze hoeven u natuurlijk geen cash of tegoed te geven in ruil voor die actie . Dan heeft u straks actie op actie .
Na jaar wordt hij automatisch bij niet gebruik omgezet in geld . Dan zouden ze u dus ff 150 extra moeten betalen??
Leuk dat we weten wat uw adres is. Als het nog kan verwijder dit, u ben op een openbaar forum en ontvangt u straks reclamepost vanuit de hele wereld.
Maar nu uw vraag, u heeft een kortingsbon, dus geen voucher, t.w.v. €150,- gehad welke gebruikt kon worden tijdens de kerstactie.
Uw boeking was dan blijkbaar totaal € 350,- en minus de korting heeft u € 200,- betaald. En alleen daar heeft u recht op en niet op die extra €150,- die u immers niet betaald heeft.
ik zou zeggen , schaar u bij de meute die hier probeert zijn gelijk te krijgen cq de al reeds aanbetaling , betaling, cadeaubon en voucher terug wil krijgen .
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
Merkkleding besteld, chinees goed gekregen
Via Bertina moda (of Van Dongen mode) een jas besteld van Gant.
Er komt weken later een jas uit China, niet de maat en niet met het Gant-logo.
Geprobeerd terug te sturen en geld terug te krijgen, maar zij sparren met allerlei eigen regeltjes,
Heb gemaild dat dat tegen de Europese regels is, maar niets meer gehoord.
Kunt u mij adviseren?
F. Koot
06 [telefoonnum
...
Lees meer
Liander wil mijn meter vervangen
Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .
Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ?
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer