pe
door petranooijen Jan 14, 2005 om 10:11
Voeding & gezondheid

Ab king pro

ik wil de ab kijng pro bestellen,maar helpt het apparaat ook echt wel?anders is het nog te duur,en zoja waar kan ik hem het beste kopen?

2815 5 Rapporteer

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Jan 14, 2005 om 10:41
763 Antwoorden / 1 Vragen

hallo petra,

geen ervaring mee, maar voor dit soort apparaten geld dat het werkt als je het ook gebruikt in de praktijk komt hier weinig van terecht en is het meestal weggegooid geld en beland zo'n ab king al weer snel in de kast of op de zolder dus overweeg eerst eens of je je geld eraan wilt besteden,
mocht je er dan toch een aan willen schaffen kijk eens bij de grote postorder bedrijven otto, wehkamp etc.

groet tuinfreak

ir
door irene157 - Jan 16, 2005 om 16:50
24 Antwoorden / 0 Vragen

Niet doen, niet doen, niet doen, deze apparaten worden alleen via verkoopshows en dergelijke verkocht, omdat ze niet getest zijn. Deze apparaten hebben geen goede prijs kwaliteit verhouding, en worden geleverd met een verkeerde instructies. Er was gisteren een uitgebreid programma op BBC die ten zeerste het gebruik van dit soort apparaten afraden, er waren mensen die deze apparaten al gebruikt hadden en die hadden lichamelijke klachten gekregen, omdat ze de instructies van het apparaat hadden gebruikt. Ook waren meerdere apparaten al na een paar keer gebruiken kapot gegaan.

Er is voor dit soort apparaten een zeer goed alternatief, dat heet de sportschool, daar krijg je de begeleiding die je nodig hebt. Als je dit te moeizaam vindt zijn er apparaten te koop waarmee je meerdere oefeningen kunt doen, en deze zijn gewoon te koop via de reguliere handel en hebben alle keuringen doorstaan die voor dit soort apparaten nodig zijn en je krijgt er ook garanties bij waar men zich aanhoud, wat bij de Ab King Pro wel anders is.

ge
door gerion - Jan 23, 2005 om 20:01
1 Antwoorden / 0 Vragen

hallo Petra,

Wij hebben de ab king pro besteld bij fitnessapparatuur.nl voor de prijs van 79.00 euro + 10.00 verzendkosten. wij hebben het nu nog in bestelling, verwacht dat ie eind deze week geleverd wordt. Nu staat ie ook te koop bij Perry Sport, kost daar 59.00 euro. Zelf nog niet geprobeerd, echter mijn neefje die een trouwe sportschoolbezoeker is heeft het bij de Perry geprobeerd en is erg onder de indruk. Moet wel goed zijn dus. Bij Tell sell krijg je er ook een "in 10 dagen slank pakket" bij. Ik heb geen idee wat dat inhoudt, maar ben er wel nieuwsgierig naar. Misschien dat iemand mij daar nader over kan informeren. Hoop dat je iets aan mijn reactie hebt.

Groeten Christa

ka
door kakelvers - Mar 16, 2005 om 17:17
1 Antwoorden / 0 Vragen

Je kunt de ab king pro ook bij de kijkshop kopen. Via Kijkshop.nl (GEEN VERZENDKOSTEN!!!), je kunt gewoon betalen via een acceptgiro. Als je niet tevreden bent kun je het binnen 16 dagen terug geven bij een kijkshop filiaal in heel Nederland. Je krijgt meteen je geld terug.

vladja
door vladja - Mar 16, 2005 om 17:28
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Oud sportief draadje

Vladja