la
door latorre Oct 26, 2020 om 14:44
Voeding & gezondheid

Absubsievelijk hondenvoer abbonement, hoe ko ik daar van af

Beste mensen,
Ik vroeg een proefpakketje hondenvoer aan bij Buddy Bites. Nu blijk ik aan een abbonement vast te zitten voor maandelijks een pak hondenvoer van wel 6 kilo, maar ik heb een kleine verwende yorkshire terriër. Ik moet mij nu registreren om er vanaf te komen. En kom ik daar dan wel zo gemakkelijk af? Ik voel me belazerd!
Mvgr Suze Latorre

3772 9 Rapporteer

marita5
door marita5 - Oct 26, 2020 om 14:53
11545 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo latorre ,

Om een proefpakket te bestellen , moet u zich aanmelden met een e-mailadres .

Veelgestelde Vragen

Ben ik gebonden aan een lidmaatschap ?

Nee, bij Buddybites is er geen binding. Je kan je lidmaatschap op elk moment kosteloos uitstellen of stopzetten.

Meld je aan met je emailadres en wachtwoord. Kies een nieuwe leverdatum of klik op “lidmaatschap stopzetten”.

Ben jij niet zo handig met de computer? Bekijk dan hier onze instructievideo of stuur een mailtje naar info@buddybites.be.

Hoe kan ik mijn lidmaatschap uitstellen of stopzetten ?

Meld je aan en kies een nieuwe leverdatum of klik op “lidmaatschap stopzetten”.  Je kan op elk moment wijzigingen doorvoeren of stopzetten.

Wegens de privacywetgeving, kunnen wij het voedingsplan niet voor jou stopzetten. Ben jij niet zo handig met de computer? Bekijk dan hier onze instructievideo of stuur een mailtje naar info@buddybites.be.

tenormin
door tenormin Oct 26, 2020 om 14:59
16859 Antwoorden / 108 Vragen

@marita5, er stond nog niets, snik, en nu ben ik te laat. ;-)

marita5
door marita5 Oct 26, 2020 om 15:00
11545 Antwoorden / 15 Vragen

@tenormin , maakt niks uit , beter 2x dan helemaal niet

tenormin
door tenormin - Oct 26, 2020 om 14:57
16859 Antwoorden / 108 Vragen

Als u het heeft besteld bij de site in België, kennelijk niet. Lees maar bij vragen. Iets naar beneden schrollen.

https://buddybites.be/proefpakket/

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 26, 2020 om 15:05
16887 Antwoorden / 202 Vragen

Naar mijn mening is het dan toch (eenvoudig) een kwestie van registreren en dan afmelden zoals @MARITA5 al aangaf in een verwijzing.

Hoe dan ooik dient er m.b.t. een abonnement ook nog worden aangeven tot welke datum dat geldt en of er na niet tijdig afmelden automatisch wordt verlengd. Normaliter is dat dan een jaar maar dat moet gemeld zijn.

Maar herhaald, de al aan u gegeven info lezend: registreren en meteen beëindigen.

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 26, 2020 om 15:13
7225 Antwoorden / 3 Vragen

Zodra u gegevens verstrekt moet er rekening mee gehouden worden dat er een abonnement aankomt.

https://buddybites.be/proefpakket/

Ki
door Kimberly87 - Oct 29, 2020 om 10:08
5 Antwoorden / 1 Vragen

Je kunt het nergens via de website opzeggen? Ik heb zitten kijken, maar je zou eventueel ook kunnen mailen of bellen?

1paul
door 1paul - Oct 29, 2020 om 11:17
3188 Antwoorden / 0 Vragen

volgens mij heb jij je al geregristreerd bij aanvraag, log in en kijk welke mogelijkheden ze bieden....

Frank Egbers
door Frank Egbers - Feb 17, 2021 om 13:03
2 Antwoorden / Vragen

Hetzelfde heb ik een tijdje geleden meegemaakt. Na lang zeuren hebben ze toch het abbonement opgezegd voor me, maar het ging niet van harte.

sira
door sira - Feb 17, 2021 om 13:22
2380 Antwoorden / 24 Vragen

Om dergelijk gedoe in de toekomst te voorkomen, kan ik u maar 1 advies geven: lees in het vervolg eerst de algemene voorwaarden alvorens te bestellen. Dan pas had u geweten hoe het werkt, dan had u de beslissing kunnen nemen wel of niet te bestellen en had u zich achteraf ook niet belazerd gevoeld.

U kunt het gewoon stopzetten hoor.