ti
door tinyess May 12, 2010 om 18:25
Voeding & gezondheid

Afslankslippers

ik kreeg een aanbieding over afvalslippers getest door Kassa
klopt dat?

5815 22 Rapporteer

gallito
door gallito - May 12, 2010 om 18:36
480 Antwoorden / 66 Vragen

@tinyess
Kijk even rechts bovenin de pagina. Daar staan alle Kassa testen.

stacey
door stacey - May 12, 2010 om 18:44
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Kan er zo gauw niets van vinden dus zal wel niet, en als Kassa ze wel getest heeft was de conclusie vast dat het onzin en oplichterij is ;-)
Maar dat vergeten ze wellicht dan te melden...........hahaha

Maar als je er lang genoeg op blijft rondlopen val je wellicht wel wat af, maar dat zal op gympen dan net zo goed lukken, kwestie van genoeg kilometers maken............
liefst dan wel hardhollend ;-)

Succes,

ti
door tinyess - May 12, 2010 om 18:51
1 Antwoorden / 2 Vragen

het antwoord dat het niet helpt wist ik ook wel
en ik wandel 80km in de week dus beweeg genoeg
maar ik snapte niet dat kaas het getest zou hebben

gallito
door gallito - May 12, 2010 om 19:06
480 Antwoorden / 66 Vragen

Waarschijnlijk legt de aanbieder het woord 'afval' anders uit.

druifje01
door druifje01 - May 12, 2010 om 19:17
1712 Antwoorden / 140 Vragen

Ook als ze niét door Kassa getest zijn lijkt het me een wassen neus. Zo wassen dat er waarschijnlijk een bekrachtiging van een test(verzinsel) bij moet om aantrekkelijk te worden.

elenay
door elenay - May 13, 2010 om 19:49
1031 Antwoorden / 142 Vragen

Ha, ha ik lig weer in een deuk om de gevatheid van stacey, leuk gevonden.

Misschien had je die tekst op de aanbieding moeten zetten en het retourneren.

Ze zullen wel gedacht hebben van laat ik er de naam kassa opzetten om vertrouwd over te komen.

Misschien dachten ze van dat je daar harder van ging lopen. Samen met die afstand van stacey val je dan gegarandeerd af.

Wie weet kun je voor die slogan nog wel een tegoedbon krijgen, smile.

stacey
door stacey - May 13, 2010 om 19:51
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=elenay schreef op donderdag 13 mei 2010, 19:49]Ha, ha ik lig weer in een deuk om de gevatheid van stacey, leuk gevonden. , smile.

Kwam nog leukere tegen op forum ergens laatst ;-)
-----
1. de afvalriem (flink aansnoeren)
2. het afvalondergoed (flink zweten)
3. de afvalhandschoen (flink duimen)
4. de afvalbril (flink dunnere kijk op jezelf)
5. de afvalschuurspons (flink schuren)
6. het afvalgebit (geen hap meer door de keel)
------

stacey
door stacey - May 13, 2010 om 20:18
10352 Antwoorden / 12 Vragen

De afvallers onder ons kunnen afvalgrapjes blijkbaar niet waarderen hahahaha

Lsk520
door Lsk520 - May 13, 2010 om 20:25
827 Antwoorden / 2 Vragen

Ongeveer een half jaar geleden, kan iets langer zijn, heeft Kassa allerlei dieten getest.
Resultaat ken ik niet maar waarschijnlijk wordt dit bedoeld.
Getst door Kassa betekent dus niet dat de slippers werken....persoonlijk denk ik dus van niet!

edrick3
door edrick3 - May 13, 2010 om 20:32
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@ stacey,

.......3. de afvalhandschoen (flink duimen)......

Blijkbaar gebruiken sommigen die deze site bezoeken deze al en moeten dus toch al flink afgevallen zijn! ;-)

ikbenik
door ikbenik - May 13, 2010 om 20:39
2845 Antwoorden / 27 Vragen

Afvallen door middel van slippers.

Wat een giller zeg!

Wat je wel moet doen:

1. In ieder geval niet die slippers kopen.

2. Een goed dieet volgen.

3. Meer lichaamsbeweging.

En op de reclame op tv zegt men wel dat men maar 5 minuten per dag moet sporten om resultaat te boeken, maar dat is de grootste onzin die er is.
Om vet te kunnen verbranden dien je minimaal 30 minuten te sporten, omdat pas na 12 minuten je vet gaat verbranden.

tvdeem
door tvdeem - May 13, 2010 om 22:38
57 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=stacey schreef op donderdag 13 mei 2010, 20:18]De afvallers onder ons kunnen afvalgrapjes blijkbaar niet waarderen hahahaha
Van mij krijg je anders wel een duimpje hoor, ondanks dat ik flink wat kilo's kwijt probeer te raken.

Overigens... afvalslippers: ik heb afvalschoenen gekocht....
haha, nee, niet om af te vallen, maar wel om te wandelen!
Je hebt ze misschien wel gezien, de shape-ups van de reclame.

Dat ik er niet van af ging vallen, dat wist ik van te voren wel te vertellen, ik snap echt niet dat mensen er zo ontzettend in kunnen tuimelen. Maar ik moet wel zeggen, zoals iedereen al vertelde: ze zitten echt ontzettend heerlijk!

elenay
door elenay - May 13, 2010 om 23:46
1031 Antwoorden / 142 Vragen

[quote=stacey schreef op donderdag 13 mei 2010, 20:18]De afvallers onder ons kunnen afvalgrapjes blijkbaar niet waarderen hahahaha

En van mij krijgt Stacey ook een duimpje. Laat degene die die rode duimen geeft zich maar eens bekend maken. Heb eens lef!

ikbenik
door ikbenik - May 13, 2010 om 23:54
2845 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=elenay schreef op donderdag 13 mei 2010, 23:46][quote=stacey schreef op donderdag 13 mei 2010, 20:18]De afvallers onder ons kunnen afvalgrapjes blijkbaar niet waarderen hahahaha

En van mij krijgt Stacey ook een duimpje. Laat degene die die rode duimen geeft zich maar eens bekend maken. Heb eens lef!

Doen ze niet.

Ik vind het ook ontzettend laf dat ik een rode duim gekregen heb.

Het zijn gewoon luilakken die niet eens zijn met mijn uitspraak.
Ze willen gewoon hetzelfde vette hap vreten, niet bewegen en toch afvallen!
Mislukkelingen zijn het gewoon.

Klinkt het hard?

Dat is ook de bedoeling.

Wonderslippers waarmee je afvalt bestaat niet.

Je dieet aanpassen helpt wel.
En ik kan het weten.

Ik ben zelf al een paar maanden bezig met afvallen.
Al 13 kilo kwijt.
Door gewoon mijn dieet aan te passen.
En ik heb in het verleden ook aan fitness en kracht training gedaan.
Doordat ik gestopt was met sporten en meer, vetter en suikerrijk ben gaan eten, was ik weer aangekomen.

Nu ben ik toch weer behoorlijk wat kilo's kwijt.

Dus ik weet heus wel waar ik over praat.

Echter zal er weer een sukkel komen die het lef heeft om dit bericht te belonen met een rode duim.

ikbenik
door ikbenik - May 13, 2010 om 23:55
2845 Antwoorden / 27 Vragen

En als je een rode duim geeft, zeg dan gewoon waarom.
Anders ben je echt een lafaard.

Zal ook wel weer een rode duim opleveren.

ikbenik
door ikbenik - May 13, 2010 om 23:57
2845 Antwoorden / 27 Vragen

Ik heb net aan elenay, stacey en aan tvdeem groene duimen gegeven.

elenay
door elenay - May 15, 2010 om 01:16
1031 Antwoorden / 142 Vragen

[quote=ikbenik schreef op donderdag 13 mei 2010, 23:55]En als je een rode duim geeft, zeg dan gewoon waarom.
Anders ben je echt een lafaard.

Zal ook wel weer een rode duim opleveren.

Een groene duim dus, dus zoals altijd!

ikbenik
door ikbenik - May 15, 2010 om 01:43
2845 Antwoorden / 27 Vragen

oftopic:

Het lijkt de Eurosongfestival wel! hihihihi

ikbenik
door ikbenik - May 15, 2010 om 01:54
2845 Antwoorden / 27 Vragen

Toch wil ik het volgende opmerken:

Op tv en op internet worden zoveel afslank en fitnessproducten aangeboden, dat moeilijk te bepalen wat nu wel werkt en wat niet.

Echter...
Als een product echt goed werkt, gebruiken de professionals het ook.

Bij fitness apparaten:
Als iets goed werkt, staat het ook in de sportschool cq fitness ruimte.

Als een afslankproduct echt goed werkt, wordt het ook wel degelijk door diatisten gebruikt.

Wat men ervan zegt:

[quote]Ook ú kunt uzelf nu slank lopen met behulp van deze unieke Afslank Slippers. Een gewichtsverlies van 4 tot 10 kilo in 30 dagen is zonder inspanning mogelijk. U hoeft er niet extra voor te lopen, het werkt al bij normaal gebruik!

4 tot 10 kilo in 30 dagen gaat gewoon veel te snel.

[quote]Op deze oude Chinese wetenschap berust de werking van de moderne Afslank Slippers. Deze zijn bezet met massageknoppen voor de reflex-zones van de spijsverteringsorganen. Door op deze slippers te lopen, worden maag, darmen, lever en nieren onafgebroken gestimuleerd, waardoor hun functie weer optimaal wordt. De stofwisseling wordt beter en giftige stoffen worden efficiënter afgevoerd. De verbranding van het voedsel herneemt z’n normale gang, waardoor ook de natuurlijke vetreserves worden afgebroken.

Ik zeg niet dat het bovenstaande niet waar is.
Zeker zal het bij sommige mensen wel werken, maar die hebben dan ook echt een stoornis in het lichaam zitten, en dan kan het bovenstaande wel degelijk helpen.
Echter is dit maar bij een zeer kleine groep mensen van toepassing. Een normaal dieet slaat bij deze groep mensen niet aan.
De grootste groep van de mensen heeft het geen zin om dergelijke slippers te gebruiken, omdat men gewoon teveel, te vet en veel te calorierijk voedsel gebruikt.
En zonder aanpassen van het dieet heeft afvallen totaal GEEN zin.

De advertentie is na te lezen op:
http://www.afvallenperpost.nl/Unieke-artikelen/Afslank-slippers.html

christin
door christin - May 17, 2010 om 13:52
105 Antwoorden / 4 Vragen

Ik kreeg ook zo'n mailtje over de afvalslippers en door Kassa getest. Er stond niet bij hoe de testuitslag was. Dus op de Kassasite zelf gekeken en kwam jullie reacties tegen. Precies wat ik al dacht. Die slippers zijn niks. Degenen die jullie commentaar een rode duim gaven zijn natuurlijk de mensen die deze slippers verkopen. We kopen niks, al die afslank nepmiddelen is geldklopperij. Als ik ook een rode duim krijg weet ik het zeker. Dat zijn de verkopers van de slippers.

knoop4x9
door knoop4x9 - May 24, 2010 om 19:44
533 Antwoorden / 0 Vragen

Af vallen doe je zelf en niet met hulp van goeroes en allerlei advertenties je kan ook nog slapende af vallen ,het is allemaal graaien en snaaien,ik zou zeggen doe je boodschappen gewoon lopend of met de fiets en niet on line en ga is dagelijks fietsen en wandelen gecombineerd,die duimen intreseren me geen flikker alleen de puntenjagers, eris er eentje die al in mijn nek loopt te hijgen en scoord er zomaar 40 per dag, ik zou zeggen let er maar is op,ik zit rond de 40.

Mvrgrt Nico

ni
door nientje1989 - Feb 20, 2011 om 15:18
8 Antwoorden / 0 Vragen

http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadetail/afslank-slippers/?vHash=c749c73j