Afzetterij ParisPure
Geachte Kassa,
Ik heb in April een proeftube Paris Pure creme aangevraagd en daar portokosten voor betaald. Twee maanden later werd er ongevraagd € 59,90 van mijn rekening afgeschreven. Ik had wel een week ervoor een verpakking ontvangen, daar zaten 2 potjes creme in die ik niet besteld had. Deze potjes kunnen niet retour want er staat nergens een adres van de afzender. Ik heb het bedrag terug laten storten op mijn rekening omdat ik niets besteld had. Nu blijkt dat er meer gedupeerden zijn wil ik me graag laten horen om elkaar te steunen voor deze smerige praktijken. Via 0900 4040000 heb ik contact opgenomen met ParisPure klantenservice. Toen de telefonist merkte dat ik een klacht had zei hij dat hij het gesprek niet met mij wilde vervolgen. Ik bel 0900 op mijn kosten zei ik dus moest de man luisteren. Ik bleek een abbonnement te hebben en zou elk kwartaal potjes toegestuurd krijgen en pittige afschrijvingen. Ik ben heel allergies en wil dit product niet meer gebruiken. Hij heeft mijn oneerlijke abbonnement beeindigd. Via de post kreeg ik een aanmaning met € 5,00 extra verhoging. De rekening had ik niet betaald. Nu krijg ik weer een aanmaning met de mededeling dat ik "schuld" heb. Het is te gek voor woorden dat ze mij dit sturen. Als ik de rekening niet betaal gaat het naar de incasso en komt er € 40,00 extra bij. Ze suggereren dat je onderhand bij de schuldsanering hoort, schandalig gewoon. Smerige practijken. Ik heb de €65,32 betaald maar ben zeer ontstemd over de gang van zaken. Van mij mag het in het programma Kassa eens flink aan het licht gebracht worden Ik hoop dat veel mensen dit lezen en aan een ieder doorgeeft dat ze nooit met ParisPure in zee moeten gaan en niets bestellen!!!!! Met belangstelling zie ik uw reactie tegemoet. Hoogachtend,
U had die 65,32 niet moeten betalen. U stond nl in uw recht om niet te betalen en ze hadden u helemaal niets kunnen maken als u ze voor de rechter zouden slepen (wat ze overigens niet doen). Zo gaat het dus, mensen worden bang van de incassokosten en gaan dan toch maar betalen. Jammer.
klik hier voor alle informatie die u nu helaas te laat bereikt.
Parispure wordt slapend rijk van al die bangmakerij.
Een veelvoud van soortgelijke ervaringen vind je als je de Paris Pure Creme in het zoekveld hierboven (rechts) intypt.
Belangstelling van de redactie krijg je eventueel als je deze hier onderaan de site via de contactknop mailt met het verhaal.
Zwemmer
Mij is hetzelfde overkomen. Ongeveer een maand geleden kreeg ik zo'n proeftubetje, ik vond het eigenlijk al zonde van de portokosten, zo klein was het.
Daarom was ik erg verbaasd dat ik een paar dagen geleden nog 2 kleine potjes toegestuurd kreeg.
Ik dacht dat ze misschien een fout hadden gemaakt en niet het hele proefpakket hadden opgestuurd en dat dit er nog bijhoorde.
En nu ineens is er € 59,95 van mijn rekening afgeschreven. Ik heb het natuurlijk gelijk laten storneren. Ik ben zeker niet van plan dit te gaan betalen, het proefpakketje was vrijblijvend! Wat een brutaliteit. Als ze mij gaan dreigen met incassobureaus en dagvaardingen, stap ik naar de rechter.
Dat is nou net het probleem het is niet vrijblijvend er staat in de voorwaarden dat u zich af moet melden als je geen verdere toezendingen wilt ontvangen.
Zou als ik u was alsnog opzeggen anders blijven er rekeningen komen en op den duur een incassobureau.
Van de site:
Paris Pure Proefpakket
Prijs per product (stuks): €3,99
--------------------------------------------------------------------------------
Als onderdeel van het ParisPure Natural Skin Care abonnement ontvangt u een gratis proefpakket met daarin 1 flacon van 10ML om te kunnen beoordelen of dit product aan uw wensen voldoet. U betaalt hiervoor enkel de verzendkosten van 3,99 euro. Wanneer u tevreden bent met ons product, ontvangt u automatisch het vervolgpakket met daarin 2 verpakkingen van 50ML (voldoende voor drie maanden) voor 59,99 euro, inclusief verzendkosten. Mocht u besluiten om geen gebruik te maken van deze vervolgzending, dan heeft u tot zeven dagen na ontvangst van het proefpakket de tijd, om u af te melden via onze website www.parispure.com. De periodieke verzending van 3 maanden geldt tot wederopzegging vooraf, waarbij u alleen rekening hoeft te houden met de opzegtermijn van zeven dagen na dagtekening van de begeleidende brief van de laatste zending. Mocht u, om welke reden dan ook besluiten om geen vervolgzending te nemen, dan mag u te allen tijde het proefpakket houden. De voorwaarden van deze actie zijn terug vinden op onze website.
Bron:klik
[quote=aviliza3 schreef op dinsdag 31 jul 2012, 11:11]
En nu ineens is er € 59,95 van mijn rekening afgeschreven. Ik heb het natuurlijk gelijk laten storneren. Ik ben zeker niet van plan dit te gaan betalen, het proefpakketje was vrijblijvend! Wat een brutaliteit. Als ze mij gaan dreigen met incassobureaus en dagvaardingen, stap ik naar de rechter.
begin met aangetekende brief waarin u het tot standkomen v.e. overeenkomst ontkent.
Voorbeeld brief Consuwijzer:
klik op Hier
Aanpassen aan uw omstandigheden.
verzendbewijs + copie brief bewaren.
Ook ik was het slachtoffer van deze 'legale' praktijken. Het is onbegrijpelijk dat ze deze handelwijze hanteren terwijl ze op hun vingers kunnen natellen dat het een enorme golf van antireclame zal geven, ongeacht de wel of niet goede kwaliteit.
Probeer overigens maar eens op hun site te komen, totaal onvindbaar! Ik hoop van harte dat ik er via de telefoon een eind aan kan maken, maar als ik de ervaringen lees ben ik weinig optimistisch...
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kwantum vloer
Hallo,
Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde
...
Lees meer
Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?
Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",
Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.
Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee
...
Lees meer
(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten
Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma
...
Lees meer
Populair in Voeding & Gezondheid
ALDI Duurdere Notenmelange
April dit jaar(2018) kocht ik 2 exact dezelfde nootjes. De kassa sloeg 2 verschillende prijzen aan. Waarom? Andere barcode. En nu is hij nog duurder en proef je flouwe noten bijna zonder zout terwijl de wikkel nog uniek is.
Wie heeft hier nog meer ervaring mee?
Lees meer
Motion Free
Iemand bekend met motion free? Zou o.a. moeten helpen bij rugpijn en gezwollen benen. Iemand beken met dit "Wonder middel?" Lees meer
Mag dit in de oven
schaal van arcopal Lees meer