fw
door fwmvanbeek Jan 13, 2006 om 17:33
Voeding & gezondheid

Aktie Kellogg's special K T-shirts

Medio 2005 heb ik de aktie punten en het benodigde geld overgemaakt naar Kellogg's voor de Esprit T-shirt aktie


met moeite heb ik maanden later na veel brieven schrijven een antwoordt gehad dat het nog 3 maanden zou duren omdat de shirts niet meer op voorraad zouden zijn.


Tot op heden heb ik nog steeds geen shirts ontvangen


Is er iemand die ook aan deze aktie heeft meegedaan?


Graag ervaringen hierover.


Franc


 


 

1003 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

brynnar
door brynnar - Jan 16, 2006 om 08:51
1782 Antwoorden / 27 Vragen
0

Beste Franc,


Heeft u al telefonisch contact met Kellogg's opgenomen via 073 - 6406850 of 073 - 6444490? (Met dank aan collega Hutch die deze nummers eerder al publiceerde).


Brynnar

mu
door muis52 - Jan 22, 2006 om 12:20
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Franc,


Ja, ook ik ben hier al tijden mee bezig. Na de verstreken levertijd, heb ik met moeite een tel.nr. gevonden in Belgie via goudengids.be en wel 00 3227126300. Heb daar naar toe gebeld, daarop hebben zij mij een mail gestuurd met een emailadres benelux.reception@kellogg.com en nog een ander telefoonnummer 00322594470. Maar telefoneren naar Belgie vind ik te duur worden. Dus mail gestuurd, geen antwoord. Maar na verloop van tijd een brief ontvangen van Two4Mail, die wrsch. naar iedereen is verstuurd, met de keuze om geld terug te krijgen of op het t-shirt te wachten. Omdat ik er totaal geen vertrouwen meer in had, heb ik per mail  naar info@two4mail.be geantwoord dat ik geld terug wilde, met uiteraard alle gegevens om het te storneren. Er is nog een keer gebeld, om het gironr te controleren. Dat is merkwaardig zo over de telefoon. Heb ik weer een mail met de gegevens gestuurd. Geen enkele reactie. Af en toe stuur ik een mail met de vraag of ze misschien een keer kunnen antwoorden op mijn vraag waarom ik niets meer hoor. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Voorstel: ga ook mailen. Ik ga dat ook weer doen, na weer 2 wkn te hebben gewacht. Ik stuur een email naar beide adressen. Succes. Wimmie.

an
door ankebarsema - Mar 8, 2006 om 22:54
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Franc,


In augustus 2005 heb ik de aktiepunten opgestuurd en het geld overgemaakt. In dec. 2005 kreeg ik een brief dat de keuze van het t-shirt niet aangegeven zou zijn, of ik dat alsnog wilde doen. Op de brief kon ik m'n keuze kenbaar maken en vervolgens retour sturen. Dit heb ik gedaan. In febr. 2006 kreeg ik nogmaals een brief. Two4mail bedankte mij voor m'n bestelling, maar ze hadden nog geen betaling binnen. De vraag was of ik het bedrag voor 15 febr over kon maken (de brief viel op 15 febr. bij mij door de bus!), anders zou de bestelling geannuleerd worden. Het bedrag stond toen al een half jaar op de rekening van two4mail. Omdat geen telefoonnummer op de brief vermeld stond, heb ik wederom een brief geschreven. Deze keer heb ik mijn frustatie goed laten blijken. Tot op heden heb ik hier nog geen reactie op ontvangen. Ik wacht nog steeds af.


Groeten Anke

je
door jessiekat - Jan 3, 2007 om 12:31
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Franc


Ik heb In juli 2005 de punten en aanvraag gestuurd. Maanden lang heb ik niks gehoord in febuari 206 heb ik net als anke op 15 febuari een brief ontvangen, vragend of ik voor 15 febuari geld over wou maken, dit heb ik zo spoedig mogelijk gedaan. Ergens in april heb ik een brief gehad die op 29 maart geschreven zou moeten zijn geweest dat er geen t-shirts meer waren. Sindsdien heb ik vanalles geprobeerd aan bellen en mailen om mijn geld terug te krijgen


groetjes Saskia

nowhere
door nowhere - Jan 3, 2007 om 12:41
127 Antwoorden / 1 Vragen
0

Schrijf ze eens een brief met klacht en het dringende verzoek u het geld binnen een termijn van twee weken terug te storten op uw rekening. U kunt daar ook meteen bij vermelden dat u (gezien de gang van zaken), indien ze daar niet aan voldoen, overgaat tot verder stappen (incasso bureau).


Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer

Ri
Rick van Oosten - Sep 17, 2024 om 23:02
Vakantie & reizen

Kan Booking.com alles maken?

Ik had een hotel geboekt voor 5 nachten.  Nu wil ik 1 nacht eerder weg. Voor het hotel geen probleem, maar Booking.com verhoogt de totaalprijs met 50%. Dat is toch misdadig???? Lees meer

Wi
Wim-Bart - Sep 19, 2024 om 14:45
Computers & telefonie

Delta kabel wil niet opleveren terwijl buren al maanden Delta hebben

Gechte,

2,5 jaar geleden is de kogel door de kerk en krijgen we Delta Kabel in Vianen. Na de nodige hobbels is onze wijk een paar maanden geleden opgeleverd.

Nu was er bij de oplevering van mijn adres iets fout gegaan, geen licht in de kabel of zo iets, maar daar is een monteur voor langs geweest. En boel (Volgens Circet) netjes afgemeld op 22 juli.

Afijn een week ... Lees meer