door wimrenders Jul 19, 2004 om 22:28
Voeding & gezondheid

Anti-aanbaklaag

Als de anti-aanbaklaag van een pan beschadigd is en je blijft hem nog gebruiken, kan dat dan schadelijk zijn voor je gezondheid?

1339 3 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 19, 2004 om 22:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zolang er geen stukjes anti-aanbaklaag loslaten en het wat krassen zijn kan het geen kwaad natuurlijk, wel zonde van de pan want deze zal nu sneller aanbakken. ik heb ook nog even op de site van tefal gekeken mocht u een stukje anti-aanbaklaag binnenkrijgen dan schijnt dit ook niet schadelijk te zijn voor de gezondheid, het stukje tekst is terug te vinden op site:
http://www.tefal.nl/tefal/services/faqs.asp?dept%5Fid=110&mscssid=ASNBUTAG0QG39PKFGW192NG6MSWR9538

groeten tuinfreak

ve
door verwijderd - Jul 19, 2004 om 23:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag wimrenders,

Het beschadigen van de anti-baklaag van onze pan is heel slecht voor mijn gezondheid. Ik krijg dan flink op mijn kop van mijn vrouw. Als gevolg daarvan steek ik meer sigaretten op en drink extra veel koffie. Als het een beetje meezit krijg ik dan hartkloppingen en heb geen zin meer on naar de sportschool te gaan waardoor ik minder beweeg enz. enz. Groeten, Ton.

ve
door verwijderd - Oct 22, 2013 om 21:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het sociale is dan uit het systeem als de tandartsen dit stelsel door voeren. Laat ze een gedeelte van de premie reserveren voor klanten die het niet kunnen betalen. Een tandarts is wel in staat om te zien of een gebid onder houden wordt of niet. Ik zou dit zeer waarderen als dit gerealiseerd wordt. En