TO
door TONIE1953 Jan 12, 2019 om 14:46
Voeding & gezondheid

Auresoil Sensi & Secure tegen gehoorverlies. Wat is hierover bekend? zie de site

Op de site https://yourmarket24.com/31/auresoil-med/gps/  wordt gewag gemaakt van een revolutionair middel tegen doofheid.De ontwikkelaar prof. Henk de Leeuw zou zelfs genomineerd zijn voor een nobelprijs. Heb echter nooit van de man gehoord en is op internet ook niets over te vinden. Vraag is natuurlijk is dit geen oplichting.

Helemaal onderaan de pagina staat in de privacy policy vermeld dat de namen van de mensen die lovende kritieken over het produkt hebben uit privacy overwegingen zijn verandert.

24474 12 Rapporteer

ge
door gewicht - Jan 12, 2019 om 15:06
170 Antwoorden / 1 Vragen

Geloof je echt dat het waar is ?  Kunnen veel van die KNO artsen en opticiens/audiciens een ander vak opzoeken.

tijger1
door tijger1 - Jan 12, 2019 om 15:08
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ga naar de Efteling als u in sprookjes gelooft.

Cookies
door Cookies - Jan 12, 2019 om 15:13
13336 Antwoorden / 36 Vragen

In Polen heet deze professor Feliks Jaworski. Professor Romuald Kosiński zie ik ook voorbij komen. Deze man heeft blijkbaar veel alter ego's.

Mocht je nog in sprookjes geloven, meteen kopen https://yourmarket24.com/31/auresoil-med/gps/

tenormin
door tenormin Jan 12, 2019 om 16:25
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Ben dovig aan het worden en na dit gelezen te hebben, heb ik uiteraard onmiddellijk een proefpakket besteld. Wat zal het fijn zijn als ik over 28 dagen weer gewoon kan horen.

marita5
door marita5 - Jan 12, 2019 om 15:40
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Tonie1953 ,

Lees ook hier , klik op de rode regel .

https://opgelicht.avrotros.nl/forum/viewtopic.php?f=24&t=32807

Voor deze onzin ben ik Oost - Indisch doof ;-))..

Topantwoord

gerbera
door gerbera - Jan 12, 2019 om 15:51
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Auresoil Sensi & Secure tegen gehoorverlies.

Gelukkig dat ik kan lezen want als u mij dit had verteld had ik moeten vragen... watzeggu.
Bij de fabeltjeskrant heet diezelfde prof. Loekie de Leeuw. En als mijn tante een man was, was het mijn oom.
Al met al dus, net wat ik hier schrijf, de grootst mogelijke onzin, maar ja wie ben ik....

costnix
door costnix Jan 13, 2019 om 00:30
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Correctie:
Loekie de Leeuw is van de STER reclame (asjemenou)
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Loeki_de_Leeuw

gerbera
door gerbera Jan 13, 2019 om 10:33
7364 Antwoorden / 14 Vragen

kweet het, kon het niet meer aanpassen. Maar misschien loopt er ook wel een in het enge bos;-))

tijger1
door tijger1 Jan 13, 2019 om 14:51
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dat was Bor de wolf.

gerbera
door gerbera Jan 13, 2019 om 14:59
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Er lopen meer beesten in een bos.

edrick3
door edrick3 - Jan 12, 2019 om 16:00
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Ja hoor.
Reclame voor goedgelovige zielen.
Gelg-uit-de-zak-klopperij.
Dure druppeltjes!
Ga naar je KNO-arts.

tenormin
door tenormin Jan 12, 2019 om 16:26
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Maar die verricht die wonderen niet. ;-)

va
door vanlotjegetikt - Jan 12, 2019 om 16:41
809 Antwoorden / Vragen

Iets wat kapot is kan je niet meer repareren, in dit geval de trilhaartjes in het binnenoor. Bij 80db of meer gaan ze stuk en zijn niet te repareren.
Geef je geld uit aan realistische zaken, een goed hoortoestel bv.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 12, 2019 om 16:52
16848 Antwoorden / 202 Vragen

Ik zie dat mijn reactie van 14:49 (via smartfone) niet is overgekomen. Zelfde strekking als al gegeven andere antwoorden. Voor problemen met doofheid is een kno arts de aangewezen persoon voor medicijnverstrekking en het middel dat u noemt is duidelijk iets voor 'oost-indisch doven'' waar het echter ook niet voor zal helpen.

panter22
door panter22 - Jan 12, 2019 om 19:27
6599 Antwoorden / Vragen

Lees deze site eens, Dan ben je al snel klaar met die vermeende professor Henk Deleeuw
https://www.dokter.nl/nieuws/keel-neus-en-oren-nieuws/cholesteatoom-een-agressieve-middenoorontsteking/

hutch
door hutch - Jan 12, 2019 om 20:26
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Als ik dit soort websites zie moet ik altijd ehhh.... glimlachen.

Klik * hier * eens:
'Stockfoto - Zakelijk succes. Portret van een aardige opgetogen gelukkige zakenman die terwijl het bekijken u glimlacht'

Ook de foto's van die zogenaamde positieve reacties zijn niets anders dan stockfoto's. Dit zijn foto's die gratis of tegen betaling gebruikt mogen worden.
Uiteraard zijn die verhaaltjes verzonnen en vallen onder de categorie: gelogen en onzinnige verkooppraatjes.

Zie bijv. ook * dit *..... enz. enz.

Allemaal leugens / misleiding. Zelfs de privacy policy.
Nooit aan beginnen dus, u bent gewaarschuwd !!

ne
door neodutchio - Jan 12, 2019 om 21:26
5152 Antwoorden / 12 Vragen

Toch wel gek dat we veel ziekenhuizen hebben en dat artsen jarenlang moeten studeren en zich specialiseren om ons te helpen. Eigenlijk allemaal weggegooide tijd en geld aangezien het ook met wondermiddeltjes kan.

jo
door jorisw Jan 12, 2019 om 22:17
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Ja, maar dat is wat de MSM je willen doen geloven. Die moeten dat zeggen van de regering en die moeten dat doen van de farmaceutische industrie... Aldus veel alu-hoedjes... ;-)

Ro
door Robert Blom - Feb 1, 2019 om 11:02
1 Antwoorden / Vragen

Heb even een opmerking op die site geplaats met wanneer deze onzinnige leugens nu eens verboden zouden worden.
Heeft er precies 10 seconden zichtbaar opgestaan.
Ik ben zelf bezig doof te worden en bij het speuren op internet kwam ik dit artikel tegen.
Nu weet ik dat als de haartjes die het gehoor regelen beschadigd raken deze niet meer regenereren.
Heb trouwens nog nooit een kalend persoon spontaan (wat ikzelf ook ben) zijn haar terug zien krijgen.