Bereikbaarheid Medipoint
Ik probeer Medipoint te bereiken. Heden, 10-02-2018 ging het Hoog-Laagbed dat voor mijn zorgsituatie noodzakelijk is, kapot. De motor voor het verstellen van de bedbodem (knik voor de kniestand) doet het niet en staat in de geknikte stand. Zo kan ik vannacht niet slapen.
Medipoint leidt me op verschillende manieren steeds naar 088 10 20 100 en ik krijg steeds de mededeling dat men dicht is en de verbinding wordt verbroken, vervolgens de piep-piep-piep toontjes: verbroken.
ik belde de monteur voor mijn elektrische rolstoel in wanhoop, hij kon me niet helpen en gaf ook als enig juiste nummer 088 10 20 100.
Heeft iemand een ander nummer (let op: ik probeerde ook via Harting-Bank en anderen, steeds verwijst men naar hetzelfde nummer. Dus is er een bereikbaarheidsnummer dat me wel toegang tot de beddenservicemonteur kan verschaffen? Help svp, dit is een noodsituatie.
Topantwoord
Heb net dat 088 nr. gebeld, wordt gewoon opgenomen (keuzemenu).
Ja, het keuze menu heb ik ook steeds gekregen. Uiteindelijk krijg ik steeds op alle keuzes, ook de meest logische: betreft het een WMO-voorziening via de gemeente, het bericht dat ze gesloten zijn. Dus echt op alle mogelijke keuzes krijg ik uiteindelijk te horen dat ze gesloten zijn. Probeer zelf maar eens aub. Het is een gratis nr.
bvd, Jaap
Hallo Jpm ,
Kies in het keuzemenu voor optie 3 ,
https://www.medipoint.nl/klantenservice/contact/telefoon
Telefonisch contact
Wij zijn telefonisch bereikbaar via 088 – 10 20 100
Wij zijn bereikbaar op:
maandag t/m vrijdag: 8:00 – 17:00
zaterdag: 8:30 – 17:00
zondag: gesloten
Lukt dit niet , probeer dan een winkel bij u in de buurt .
https://www.medipoint.nl/winkels
welnu, hetzelfde resultaat hoor, helemaal nul, nada, zero.
Al die winkels zijn op zaterdag gesloten, men verwijst naar... 088 10 20 100 met als resultaat als ik bel: we zijn gesloten, de verbinding wordt verbroken. Dus winkels, voor mij Nijkerk of Soest: zie hiervoor. Dit frustreert enorm. Ook dat men op zaterdag open is, dit slaat nergens op, ze zijn er niet om te helpen.
Heeft u al gekeken of er geen zekering stuk is?
Dag Toonder, nee ik zou niet weten waar die kan zitten. Ik zou misschien moeten bukken vanuit mijn el. rolstoel. Dat lukt me natuurlijk niet.
Was je niet te vroeg met bellen? Net weer gebeld, keuzemenu 3 is voor de webshop, heb voor keuze 4 gekozen. Ben gestopt toen gevraagd werd mijn pc in te toetsen, daar had ik geen zin in.
dat heb ik ook gewoon gedaan: postcode ingetoetst met als resultaat: bel de winkel in de buurt, voor mij dus Soest en Nijkerk. Die geven aan: bel 088 10 20 100, o wacht... zelfde nummer. Echt, alles geprobeerd, zelfs op websites gemaild via contactbericht: klacht, alles hoor. Maar resultaat: niets. Iedereen bedankt tot zover. Ik houd dit forum in de gaten voor mogelijk nog andere oplossingen, ik hoop op een wondertje.
Het gebeurt wel vaker dat het contact in het weekend later geactiveerd wordt.
Tot heden nog steeds niets. Ik bel voortdurend met als resultaat niets, Natuurlijk ben ik blij met je boodschap, misschien gaat het een keer wel goed, dat ze er ineens wel zijn. Dus ik blijf bellen en deze site in de gaten houden. Dank soppie.
inmiddels met verkeerd postcodenummer de servicetoestand in Drachten (kan je nagaan, ik woon in Amersfoort) te pakken gekregen. Er blijkt daar van alles mis te gaan, nu zal dhr in Drachten van Medipoint iemand bellen die mij (hij hoopt binnen een uur) zal moeten bellen. Daar wacht ik op. Mijn hartelijke dank aan allen, ik meld hier als het is opgelost, de afloop. Hartelijk dank voor het meedenken.
Hopelijk voor u komt het spoedig in orde.
@Jpm ,
Probeer eens dit nummer , ik heb dit gebeld , krijgt u een keuze menu .
Voor vragen of persoonlijk advies kunt u ons bereiken via telefoonnummer 0900 – 112 112 5
Wij staan graag voor u klaar.
https://www.medipoint.nl/thuiszorgorganisaties/harting-bank
@jpm ,
Ik heb het nr 0800 10 20 100 gebeld , gekozen voor optie 3 .
Daar krijg ik te horen , voor een storing ( regionale storingstelefoon nr ) moet u kijken in de aflevermap / of het pasje , daar staat een tel.nr op .
Maritas, ik ben teruggebeld door ene mevrouw v.d. Zee. Ze sturen vandaag nog een monteur, voor de zekerheid neemt hij een heel ander Hoog-Laag bed mee. Als het niet reparabel blijkt, wisselen ze het bed om.
Mijn succesvolste actie was uiteindelijk: een hoog postcodenummer invoeren omdat het op mijn eigen postcode-nummer bij het beoogde servicepunt niet lukte. Toen kreeg ik Drachten wèl aan de lijn. Deze man was zo vriendelijk intern binnen de organisatie Mevr. v.d. Zee te bellen en bereikte haar dus wel. Zij stuurt nu de monteur aan. Hoe laat het ook wordt, als het is opgelost meld ik het even, niet in het minst door jullie tips. Ook al helpt het niet altijd, het geeft een ontzettend goed gevoel als je er niet alleen voor staat, zo voor mijn gevoel. Nogmaals, vele malen dank.
Service en reparatieformulier ingevuld en opgestuurd? Spoed is binnen 4 uur.
Zie hier: https://www.harting-bank.nl/klantenservice/service-en-reparatie/
Als u even op de link van Harting-bank klikt, ziet u dat hier ook het nr. 0881020100 als te bereiken voor storingen en spoed wordt vermeld. De juiste storingsmonteur had daar ook niet op gereageerd, had w.s. geen zin in weekenddienst.
Maar ik heb aangegeven dat er een formulier ingevuld kan worden, waarna er gereageerd zal worden.
@Jpm ,
N.a.v uw reactie , hopelijk word het probleem snel opgelost .
inmiddels met verkeerd postcodenummer de servicetoestand in Drachten (kan je nagaan, ik woon in Amersfoort) te pakken gekregen. Er blijkt daar van alles mis te gaan, nu zal dhr in Drachten van Medipoint iemand bellen die mij (hij hoopt binnen een uur) zal moeten bellen. Daar wacht ik op. Mijn hartelijke dank aan allen, ik meld hier als het is opgelost, de afloop. Hartelijk dank voor het meedenken.
@Jpm ,
Graag gedaan , goed dat u een ander postcodenummer heeft ingevoerd .
Hopelijk word dit snel opgelost , en kunt u genieten van een welverdiende nachtrust in een fatsoenlijk bed .
Maritas, ik ben teruggebeld door ene mevrouw v.d. Zee. Ze sturen vandaag nog een monteur, voor de zekerheid neemt hij een heel ander Hoog-Laag bed mee. Als het niet reparabel blijkt, wisselen ze het bed om.
Mijn succesvolste actie was uiteindelijk: een hoog postcodenummer invoeren omdat het op mijn eigen postcode-nummer bij het beoogde servicepunt niet lukte. Toen kreeg ik Drachten wèl aan de lijn. Deze man was zo vriendelijk intern binnen de organisatie Mevr. v.d. Zee te bellen en bereikte haar dus wel. Zij stuurt nu de monteur aan. Hoe laat het ook wordt, als het is opgelost meld ik het even, niet in het minst door jullie tips. Ook al helpt het niet altijd, het geeft een ontzettend goed gevoel als je er niet alleen voor staat, zo voor mijn gevoel. Nogmaals, vele malen dank.
Welnu, helemaal opgelucht. Er is een monteur geweest die de storing heeft opgelost. De motor bleef “hangen”,waardoor de knikstand niet naar geheel plat kon worden gezet. Hij heeft het opgelost. Inmiddels wel vernomen dat de “storingsmonteur met weekenddienst” die gewoon zijn telefoon had moeten aandoen vanmorgen, die van Amsterdam, dat gewoon van tijd tot tijd schijnt te vertikken te doen. Dus onbereikbaarheid door een onwillige monteur. De monteur die wel kwam was van Arnhem, die eigenlijk nooit op storingen van middelen voor langdurige zorg verstrekt worden mag reageren, maar aangestuurd door boven genoemde dame, hij komt van de afd. storingen voor kortdurende zorg. Dus de verkeerde monteur kwam buiten zijn werkgebied vandaan om me te helpen. Sorry voor de uitvoerige omschrijving, als ik emotioneel wordt kan ik het niet kort houden. Nogmaals: bedankt, ik voel me gered.
Mooi, iemand met hart voor de zaak en de klanten.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Mag mijn tandarts mij weigeren als ik mijn tanden bij een specialist behandel
Beste Kassa,
Ik heb een vraag over de rechten van een patiënt bij het kiezen van tandheelkundige zorg.
Ik sta momenteel ingeschreven bij mijn huidige tandarts en heb een plakbrug bij mij voortanden die vervangen moet worden en een gehele restauratie van mijn kiezen.
Voor mijn inschrijving bij deze tandarts had ik al aangegeven dat ik ook gesprekken had lopen bij een
...
Lees meer
Wielerflits zoekt telefoonnummers van anonieme gebruikers op
De afgelopen dagen heeft de hoofdredacteur van Wielerflits anonieme forumleden gebeld. Dit met betrekking tot reacties onder een nieuwsbericht waarbij de website bekritiseerd werd op slechte journalistiek. De hoofdredacteur licht zijn werkwijze zelf netjes toe:
"(Gebruikers)naam intikken in de zoekmachine. Paar slimme zoektermen en je vindt vaak een adres of 06."
Zie hier bijvoorbeeld
...
Lees meer
Meer mensen problemen met huismerk PrintAbout?
7 jaar lang print ik dagelijks met 2 grootformaat Canon printers met de originele Canon cartridges.
In al deze jaren slecht 1 printkop moeten vervangen.
Na een aankoop bij PrintAbout werd ik net als velen telefonisch benaderd of ik het huismerk niet wou proberen.
Ze beloven zelfde kwaliteit en levenslange garantie en dan voor minder geld.
Te mooi om waar te zijn? Ja inderdaad!
...
Lees meer
Populair in Voeding & Gezondheid
ALDI Duurdere Notenmelange
April dit jaar(2018) kocht ik 2 exact dezelfde nootjes. De kassa sloeg 2 verschillende prijzen aan. Waarom? Andere barcode. En nu is hij nog duurder en proef je flouwe noten bijna zonder zout terwijl de wikkel nog uniek is.
Wie heeft hier nog meer ervaring mee?
Lees meer
Motion Free
Iemand bekend met motion free? Zou o.a. moeten helpen bij rugpijn en gezwollen benen. Iemand beken met dit "Wonder middel?" Lees meer
Mag dit in de oven
schaal van arcopal Lees meer