BEST BABY SHOP .nl
Onlangs een Hauck Babycenter besteld bij Bestbabyshop.nl, zij hadden volgens de website de center op voorraad; artikel op voorraad zou ook levering binnen 3 dagen zijn. Gelijk bij bestelling betaald via Ideal. Moet goed komen zou je denken. Na drie dagen niets ontvangen. Gelijk gebeld, nee mevrouw die hebben we niet op voorraad, komt waarschijnlijk volgende week weer. Joh, wat vreemd waarom staat ie dan als "op voorraad" aangemerkt op jullie site? Alle vergelijkbare modellen die ze verkochten hadden ze niet op voorraad??? Dus heb ik mijn bestelling geannuleerd omdat men niet tijdig kan leveren. Dat was prima dan zou ik mijn geld zo snel mogelijk terugkrijgen. Wat is zo snel mogelijk? Binnen 14 dagen. Dit is ook bevestigd per e-mail. Inmiddels zijn er 6 weken verstreken en heb ik weer telefonisch contact met hen gehad. De goede man die ik aan de lijn kreeg kon het zo niet vinden, hij ging het na kijken en dan zou ik de volgende dag het geld terug zien op mijn bankrekening. Nog niets ontvangen dus.
Wie o wie heeft er ook zulke slechte ervaringen met BESTBABYSHOP.NL? Ik vind het zo waardeloos.
Beide personen heb ik ook gesproken, ze gaan echt niet leveren.
Ik heb de voorbeeld incassobrief gebruikt hier op de website en aangepast met wat eigen dingetjes en die naar ze toegezonden, ze hebben wederom aangegeven dat eea naar hun boekhouder werd doorgestuurd en dat ik dan deze week mijn geld zou ontvangen. Zo niet.....dan ga ik dus echt naar de deurwaarder. Best baby shop is een onderdeel van Interadius bv, een keten met diverse webshops. Ik ga er inmiddels van uit dat dit hun handelwijze is.
Ik heb de hauck babycenter besteld in Duitsland en had 'm binnen een week in huis, perfecte levering vanuit Munchen! Niet alle duitse webshops leveren aan NL.
Na mijn incassobrief per mail hebben ze woord gehouden, mijn 99 euro zijn inmiddels teruggestort op mijn bankrekening. Eind goed al goed.
Ook wij hebben iets besteld bij Bestbabyshop. Een zitkussen voor de baby, op 13 juni 2012. Het werd in eerste instantie geleverd, al duurde het een maand. En toen bleek het totaal niet te passen dus we hebben het terug gesuurd met opgaaf van reden en het verzoek om ons geld terug te storten. Op 30 juli 2012 kregen we per mail bevestigd dat het geld zo spoedig mogelijk teruggestuurd zou worden, maar nu nog steeds geen cent terug, ook niet na meermalen telefonisch- en mailcontact. Ons telefoonnummer en e-mailadres lijken inmiddels door Bestbabyshop te zijn geblokkeerd, we krijgen geen contact meer, tenzij we contact opnemen vanaf een ander telefoonnummer of een ander e-mailadres, hebben we ook al geprobeerd.
Wij zijn er nu wel klaar mee en gaan morgen aangifte doen bij de politie. Hierbij wil ik ook een oproep doen aan iedereen die een soortgelijke ervaring heeft met deze zaak. Neem even de moeite om naar de politie te gaan en aangifte te doen. Als we allemaal aangifte doen, moet er onderzoek gedaan worden. Doet niemand dat, dan staan we alleen en gebeurt er niets. Voor niemand.
In ons geval gaat het niet om een heel groot bedrag, maar waar we recht op hebben, dat willen we geregeld zien.
Dit bericht komt op iedere site te staan waar reviews over Bestbabyshop op staan, en inmiddels heb ik al heel wat klachten voorbij zien komen. Het lijkt erop dat heel veel mensen ernstig zijn benadeeld.
Ook wij hebben iets besteld bij deze webwinkel (september 2012). Product zou op voorraad zijn en binnen de genoemde 3 dagen geleverd worden. Betaling heeft plaatsgevonden via Ideal.
Toen na een aantal weken en meerdere mail wisselingen is gebleken dat ze het product gewoon niet leveren hebben we de bestelling geannuleerd en wilden we ons geld terug. Dit zou geen probleem zijn en binnen een maand krijgen we ons geld terug zeiden ze..., maar dit is niet gebeurt! Na nogmaals meerdere telefoongesprekken en mail wisselingen krijgen we telkens een ander verhaal waarom het geld nog niet retour is. We hebben al digitaal aangifte gedaan bij de politie, maar daar hebben we verder nog niks van gehoord.
Ik heb ze (best babyshop) vandaag (22-03-'13) weer gesproken en er is mij weer verteld dat ze er achteraan gaan. Ik wacht af, maar heb er geen vertrouwen in..
Wat te doen als ze niks terugbetalen??
Bij mij werkte het toen ik een incassobrief per mail heb verstuurd, bij een incassobrief geef je ze ook een termijn en reageren ze niet.....dan staat daar in dat je het uit handen gaat geven.....bij mij werkte het en heb ik mijn geld toen teruggekregen....ik had anders ook echt een deurwaarder ingeschakeld.
ik heb ook problemen. hoe en waar heb jij de incassobrief vandaan hier op de site. ik heb 17 jan een autostoel geannuleerd en heb nog steeds me 69 euro niet terug. ook verschillende mails gehad dan het naar de boekhouder zal gaan en binnen enkele dagen me geld terug zou krijgen nou ik heb nog steeds niks gehad. ben er zo klaar mee!!
Ze leveren nu zogenaamd zelfs via de site van Bol.com. Ik begrijp niet dat zo'n gerenommeerd bedrijf met zulke prutses in zee gaat.
bedankt voor jullie snelle reacties.
Ik heb wederom telefonisch contact gehad en er werd mij voor de zoveelste keer verteld dat het naar de administratie ging en het geld zo snel mogelijk retour wordt gestort. Dit is nog steeds niet gebeurt, ik ga nu verdere stappen ondernemen. Indien meer bekend deel ik het.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kan Booking.com alles maken?
Ik had een hotel geboekt voor 5 nachten. Nu wil ik 1 nacht eerder weg. Voor het hotel geen probleem, maar Booking.com verhoogt de totaalprijs met 50%. Dat is toch misdadig???? Lees meer
Delta kabel wil niet opleveren terwijl buren al maanden Delta hebben
Gechte,
2,5 jaar geleden is de kogel door de kerk en krijgen we Delta Kabel in Vianen. Na de nodige hobbels is onze wijk een paar maanden geleden opgeleverd.
Nu was er bij de oplevering van mijn adres iets fout gegaan, geen licht in de kabel of zo iets, maar daar is een monteur voor langs geweest. En boel (Volgens Circet) netjes afgemeld op 22 juli.
Afijn een week
...
Lees meer
BKR registratie
Hi!
Mijn vader heeft een BKR registratie lopend, met een bedrag van 0 euro. Een codering A2 staat hierbij. Dit vinden wij best wel gek. Aangezien het een schuld uit 2008 zou betreffen. In de tussentijd heeft hij onder bewind gestaan en in de WSNP gezeten. Een eventuele schuldenlijst kan ik opvragen bij de bewindvoerder aangezien zij claimen gegevens 7 jaar te bewaren.
Echte
...
Lees meer
Populair in Voeding & Gezondheid
ALDI Duurdere Notenmelange
April dit jaar(2018) kocht ik 2 exact dezelfde nootjes. De kassa sloeg 2 verschillende prijzen aan. Waarom? Andere barcode. En nu is hij nog duurder en proef je flouwe noten bijna zonder zout terwijl de wikkel nog uniek is.
Wie heeft hier nog meer ervaring mee?
Lees meer
Motion Free
Iemand bekend met motion free? Zou o.a. moeten helpen bij rugpijn en gezwollen benen. Iemand beken met dit "Wonder middel?" Lees meer
Mag dit in de oven
schaal van arcopal Lees meer