jh
door jheesterbeek Aug 24, 2012 om 23:53
Voeding & gezondheid

Bierbuikje

Beste leden van kassa,

Ik heb geen overgewicht, maar begin langzaam een bierbuikje te krijgen. Toevallig kwam ik op een website die revolutionaire resultaten belooft in het verliezen van je bierbuik en het kweken van spieren:
http://www.topcaralluma.com/nlm2/
Ik ben een wantrouwende Brabander en ben heel benieuwd of hier iemand is die bekend is met het product of de ingredienten en die me uit eigen ervaring het ware verhaal kan vertellen

John

1805 11 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 25, 2012 om 00:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als Brabander heb je vast wel eens van het sprookjesbos in de Efteling gehoord.

Hahaha, in 4 weken je bierbuik verliezen zonder er verder iets voor te doen of te laten staan, hahaha

ve
door verwijderd - Aug 25, 2012 om 00:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

jheesterbeek schreef op vrijdag 24 aug 2012, 23:53: het ware verhaal

Photoshop zou ik zeggen ;-)

Geen van dit soort middelen doet je lichter worden, enkel je portemonee.........

ve
door verwijderd - Aug 25, 2012 om 00:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zou er zeker voor gaan. Raak je niet van je bierbuik af, dan toch op zijn minst van je overtollige lichaamsbeharing. Zelfs onder je armen verdwijnen de plukken als sneeuw voor de zon.

ve
door verwijderd - Aug 25, 2012 om 07:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoe werk je een bierbuikje weg:
klik op Hier

De capsules zijn zonde van uw geld. Op deze site staan eenvoudige adviezen om van overtollig gewicht af te komen.

ve
door verwijderd - Aug 25, 2012 om 08:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

De enige manier om van overtollig vet af te komen is minder eten (en meestal ook anders eten) en flink bewegen. Maar wel op de juiste manier. Even googlen op vetverbranding en je vindt heel veel mogelijkheden om van je buik af te komen.

ve
door verwijderd - Aug 25, 2012 om 10:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

John,
Ik ben niet bekend met dit "product", maar vraag eens aan Uw huisarts of hij/zij dit "product" kent.

Omdat het weekend is, lees eens iets over een bierbuik, als U wil. klik hier

ve
door verwijderd - Aug 25, 2012 om 11:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat een nood! Laat het bier staan en ga eens regelmatig zwemmen (fietsen, e.d.) .Ook andere lichamelijke bezigheden kunnen het figuur ten goede komen.

ve
door verwijderd - Sep 8, 2012 om 00:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het 'bierbuikje' heb ik inmiddels ook, ik drink geen bier, nooit lekker gevonden.. Ik drink nauwelijks alcohol..

Op onze leeftijd (35-40) beginnen je (buik)spieren te verslappen en heb je minder voedsel nodig. Bewegen is de enige oplossing (koop anders een Wii) beetje letten op wat je eet en in mijn geval: zorg dat je geen nierdialyse buikspoeling hoeft te ondergaan want dan rekt je buik helemaal op..

Pilletjes en capsules werken simpelweg niet, je moet cerdorie gewoon wat moeite doen om dat buikje kwijt te raken! Overigens staan de meeste mensen van onze leeftijd die géén buikje lijken te hebben maar wel ons gewicht altijd rechtop met hun buik ingetrokken. Zij letten specifiek op hun houding. Ik ben nu zelf een beetje zo van: Ik ben blij dat ik nog leef en laat dat maar hangen.

Ik ben nu 5 kilo zwaarder dan dat ik mijn hele leven ben geweest en het lijkt nou net allemaal dáár te zitten.. Bij mannen zitten die vetcellen nu eenmaal rond de buik, daar is niets aan te doen behalve zorgen dat die spieren weer stevig worden.

Het feit dat je aan capsules denkt zegt mij echter al dat je wel dat buikje kwijt wil, maar er eigenlijk geen moeite voor wilt doen..

Als trainen, hardlopen of naar de sportschool je tegenstaat, koop dan een Wii of ga dansen. Elk soort beweging is goed. Verbouw je tuin, verbouw de tuin van je buren, help je moeder het huis opknappen, koop een hond of laat een tijdje de hond(en) van de buren uit (wel zakje meenemen hè ;-) ). Zat dingen te doen die niet onder 'trainen' vallen maar je wel beweging bezorgen.

ve
door verwijderd - Sep 8, 2012 om 02:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Al 50 jaar kun je kopen wat je wilt en dat ook nog goedpraten, maar helpen zal het niet. Echter het geld is gemaakt en zal blijven gemaakt worden. Net als met alles is er geen wondermiddel dat ook maar iets oplost aan al onze gecreerde gebreken en toch is de industrie van miljardenomvang. Neem bijvoorbeeld iets simpels als mascara of gewassen haar. Het inmiddels zo ver dat je niet meer geaccepteerd wordt als je zonder de deur uitgaat naar werk.

En zo ook de bierbuik. Dat zal ongetwijfeld niet goed zijn voor de gezondheid net als roken. Dus moet het gestraft en moet iedereen met tegenzin dieeten en sporten.Maar hoe. Moet JK de Jager gestraft worden voor zijn overgewicht? Nee natuurlijk niet hij zorgt namens ons allen voor de centen.

Het probleem met gecreerde culturele ontwikkelingen is de afhankelijkheid.

Aan de onderkant wordt het onbetaalbaar.

ve
door verwijderd - Sep 8, 2012 om 07:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

festinger schreef op zaterdag 8 sep 2012, 02:50: Al 50 jaar kun je kopen wat je wilt en dat ook nog goedpraten, maar helpen zal het niet. Echter het geld is gemaakt en zal blijven gemaakt worden. Net als met alles is er geen wondermiddel dat ook maar iets oplost aan al onze gecreerde gebreken en toch is de industrie van miljardenomvang. Neem bijvoorbeeld iets simpels als mascara of gewassen haar. Het inmiddels zo ver dat je niet meer geaccepteerd wordt als je zonder de deur uitgaat naar werk.

En zo ook de bierbuik. Dat zal ongetwijfeld niet goed zijn voor de gezondheid net als roken. Dus moet het gestraft en moet iedereen met tegenzin dieeten en sporten.Maar hoe. Moet JK de Jager gestraft worden voor zijn overgewicht? Nee natuurlijk niet hij zorgt namens ons allen voor de centen.

Het probleem met gecreerde culturele ontwikkelingen is de afhankelijkheid.

Aan de onderkant wordt het onbetaalbaar.

Het is beter voor je gezondheid om de bierbuik "weg te werken". Dat heeft niets met straffen te maken. Minder eten ( en als alcohol een rol speelt, minder alcohol) en meer bewegen dus.

ve
door verwijderd - Sep 8, 2012 om 08:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Afvallen doe je door op je eten te letten en genoeg beweging.
Na een tijdje minder eten wordt je maag vanzelf kleiner en je buik.

Een oefening voor je buikspieren: ga op je rug liggen met je handen achter je hoofd en trek jezelf voorover. Doe dit iedere dag voor minimaal een kwartiertje en je zult verbaast zijn.

Het heeft bij mij geholpen dus waarom niet bij andere mensen.

Discipline is een noodzaak die je nooit met pillen kunt oplossen.