be
door beere246 May 7, 2006 om 13:06
Voeding & gezondheid

Bleken van je tanden

Heeft iemand ervaring met het zelf bleken van je tanden met een apparaat van b.v. Tell Sell. De naam van het app. is White Light. Ik weet zelf niet wat beter is : z'n White Light aanschaffen of naar een kliniek gaan. Heeft iemand hier ervaring mee.

19776 9 Rapporteer

hutch
door hutch - May 7, 2006 om 14:24
4521 Antwoorden / 29 Vragen

Dag Beere246,

ik heb weliswaar geen ervaring met het bleken van je tanden, maar ik wil wel kwijt dat, indien er geen noodzaak aan ten grondslag ligt voor dit bleken (ik doel op bijv. verkleurde tanden), dit m.i. overbodig is. Velen vinden echt witte tanden mooi, alhoewel zij zelf van zich ook al mooie tanden hebben. Maar dat is persoonlijk.....

Mocht u het toch willen doen, lijkt mij dat het beter is, om dit via een tandarts te laten doen, dan zelf maar gaan "klungelen"......

Witte tanden

Gr. Hutch

du
door dutchies - May 8, 2006 om 15:09
7 Antwoorden / 0 Vragen

hallo

ik heb mijn tanden laten bleken bij een tandarts die er in gespecialiseerd was

de behandeling is niet pijnlijk maar ook niet prettig

je zit met je mond wagenwijd open en met een mondstuk in je mond

maar het resultaat is schitterend

ik zou het zo weer doen

m.vr.gr dutchies

la
door ladylaaf - May 8, 2006 om 20:52
57 Antwoorden / 5 Vragen

vraag om advies bij je tandarts ik wildde het ook maar mij werd het afgeraden

gevoelige tanden en tandhalsen  daarbij heb ik kronen  dus als je zou gaan bleken kleuren die niet mee

ik gebruik wel een whiting tandpasta

succes marloes

movieman
door movieman - May 8, 2006 om 21:03
180 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Ik koop nooit producten bij bedrijven zoals TellSell en HSE. De kans dat je iets koopt dat echt werkt is mijns inziens zeer gering. Ik weet niet hoeveel mensen al op de koffie zijn gekomen met die rotsooi.

Zoals anderen reeds vertelden, het is beter om je tanden professioneel te laten bleken bij de tandarts. Het is duur maar dan weet je wel dat er resultaat zal zijn. Ik moet je wel van de droom bevrijden dat je door bleken "Hollywood-tanden" krijgt want dat is zeer zeker niet het geval. Meestal zullen je tanden 3 tot 5 tinten lichter worden.

Groetjes en succes. ;-)

el
door eles - May 25, 2006 om 09:23
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ja hoor, werkt super! En je valt ook nog eens 5 kilo af. Dat krijg je er gratis bij, omdat je na het gebruik van white light drie weken niet meer normaal kunt eten!!!!!!

Dus...als ik iedereen een tip mag geven...?!
Nooit gebruiken!!!

Ik heb het product volgens de gebruiksaanwijzing gebruikt.
Eenmalig 20 min.
De dag na het gebruik van white light had ik last van gevoelige tanden. Dit stond ook in de gebruiksaanwijzing, dus ik trok niet meteen aan de alarmbel.
In plaats van minder werd de pijn alleen maar erger, en binnen vier dagen had ik mijn hele mond ontstoken. Een bezoek aan de tandarts gebracht, en deze zei dat het vanzelf over moest gaan met regelmatig poetsen en spoelen met desinfecterend mondwater.
Eerst paracetamol genomen tegen de pijn en toen die niet meer hielpen nurofen gaan slikken, maar ook deze hielpen na een dag al niet meer. Ik ben tot drie keer toe naar mijn tandarts geweest, maar het werd alleen maar erger. Na een week kon ik niet meer slapen van de pijn, en eten werd ook steeds moeilijker. Wat ooit mijn mond was, was nu veranderd in een groot bloedend, etterend en pijnlijke zooitje.
Toen ik ook nog eens koortsaanvallen kreeg ben ik naar mijn huisarts gegaan, en deze heeft mij meteen een zware antibioticakuur, en pijnstillers voorgeschreven.
Na een paar dagen begon het eindelijk iets beter te gaan, maar uiteindelijk ben ik er nu al drie weken zoet mee, en het is nog steeds niet helemaal genezen. Mijn tandvlees is nog altijd gevoelig, en sinds gister heb ik weer wat pijn. Het zal dus zeker nog wel een paar weken duren voordat alles weer helemaal gezond is.

Dit is natuurlijk wel een heel extreem verhaal, en niet iedereen die dit product gebruikt zal er hetzelfde op reageren, maar zo zie je maar dat dit soort dingen nooit helemaal zonder risico zijn.
Voor mij dus ook geen whiteners meer. Dan maar gele tanden. Als ze maar gezond zijn!

an
door annemarieke_1 - Oct 28, 2006 om 20:12
4 Antwoorden / 0 Vragen

Zelf heb ik geen ervaring met het bleken van tanden, maar ik heb er wel veel verhalen over gehoord, het zou schadelijk zijn om zelf je tanden te bleken, en uit ervaring vallen de apparaten bij zulke bedrijven zoals tell sell altijd tegen, op de tv lijkt het beter dan het is, mijn advies is, ga informatie inwinnen bij je tandarts over de prijs en schade enz..

want misschien is het wel veel geld bij de tandarts, je hebt daar wel veel betere spullen, en als er iets fout gaat is de tandarts aansprakelijk!!

ge
door gesali - Oct 30, 2006 om 15:14
2 Antwoorden / 1 Vragen

Mijn tandarts heeft een mal gemaakt van mijn boven en ondergebit .

Nu koop ik als ik ter controle kom een setje bleekgel en kan dan zelf mijn tanden bleken.De boven en ondermal kostte 230,00 euro en de bleekgel 8,00 euro.

Dus eenmalig een bedrag van 230,00 euro ,voor een op maat gemaakte mal!

al
door allisagirl - Nov 5, 2006 om 10:44
3 Antwoorden / 0 Vragen

Weet je ik zou gewoon blij zijn met wie je bent persoonlijk vind ik dat je pas aan je mag laten 'sleutelen' als je ergens last van krijgt. maar als jij je er beter bij voelt zou ik toch naar een tandarts gaan want die heeft er meer ervaring mee en dat spul van telsell is meestal super duur en werkt dan nog niet eenses goed

-xxx-

Allisa

cj
door cjanssen - Aug 12, 2013 om 12:15
2 Antwoorden / 3 Vragen

[reactie verwijderd - redactie]