ve
door vegacee Jul 20, 2005 om 00:04
Voeding & gezondheid

Blijft tatoeage mooi?

Ik ben van plan een tatoeage te laten zetten, het betreft een soort slingerplant om mijn pols met een vlinder. Mijn vraag is nu: hoe ziet een tatoeage eruit als ik, zeg, 30 jaar ouder ben? Oudere tatoeagebeziiters, laat van u horen aub!!

14648 8 Rapporteer

holstein
door holstein - Jul 20, 2005 om 08:23
922 Antwoorden / 16 Vragen

Heb er zo'n 25 jaar terug ook een paar laten zetten in verschillende kleuren, maar die zijn wel bleker geworden, maar tegenwoordig zijn ze wel beter heb ik wel gehoord.
Vooral als je alleen zwart/grijs gebruikt blijft het mooier, want fellere kleuren worden nu eenmaal minder over de jaren.....

annaknoop
door annaknoop - Jul 20, 2005 om 09:09
22 Antwoorden / 2 Vragen

ik heb een tatoeage  van een kleur en die blijft wel mooi maar voor je dat doet denk wel goed na want je kunt het niet zo maar wegvegen ikzelf heb daar nooit problemen mee gehad maar toch een waarschuwing is nooit verkeerd afz anna

aukje1973
door aukje1973 - Aug 3, 2005 om 15:45
32 Antwoorden / 5 Vragen

ik heb 7 jaar geleden er een laten zetten en heb m een keer bij laten kleuren dit is overigens gratis bij diegene die m heeft gezet

dus als hij vervaagt bij kleuren

maar denk na voor je zel je zit er je hele leven aan vast want laseren is lelijk dat heeft een vriend gedaan hij heeft een hele lelijke litteken

ka
door karekiet_1 - Aug 3, 2005 om 17:25
6 Antwoorden / 0 Vragen

Dat hangt er helemaal van af hoe oud je nu bent ;-)

Voor zover ik weet blijven tattoos jaren goed, maar als de kleuren verbleken kan je ze weer wat laten bijwerken.

brynnar
door brynnar - Aug 3, 2005 om 17:57
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Ben zelf tattoo-loos, maar ik heb wel een tip (van een meisje die ik jaren geleden gekend heb). Zij had een tattoeage laten zetten in de vorm van een rode roos op haar schouder. Zag er prachtig uit toen hij net gezet was, maar hij jeukte af en toe. Dat is op zich niet zo vreemd: bij het tattoeren worden kleine gaatjes in je huid gemaakt, waar de inkt in wordt gespoten, dus kan ik me voorstellen, dat een nieuwe tattoo een beetje kan irriteren. Zij begon er echter flink aan de verse tattoo te krabben, met als gevolg, dat het plaatje al snel vervaagde en het heldere rood al gauw een soort bleekroze werd.

Brynnar

aukje1973
door aukje1973 - Aug 12, 2005 om 12:30
32 Antwoorden / 5 Vragen

dat word ook gezegt dat je niet moet krabben als je de tatoo goed invet met vaselline of uiercreme is het jeuken voorbij dit heeft te maken met uitdrogen van de huid waar de tatoo is geplaatst

stacey
door stacey - Apr 16, 2006 om 11:54
10352 Antwoorden / 12 Vragen

hallo,

Ik heb al zo`n 20 jaar geleden een tatoeage laten zetten en hij is imniddels wel erg verbleekt, de mogelijkheid om hem opnieuw te laten inkleuren bestaat maar werd mij afgeraden omdat het erg duur is (je betaald feitelijk een gewone tatoeage) en naar wat mij verteld is zullen de nieuwe kleuren niet lang goed blijven dus een beetje zonde van het geld.

vladja
door vladja - Apr 16, 2006 om 12:15
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Ik denk dat er allang beslist is. Deze vraag is van juli 2005.

Vladja