bm
door bms Feb 3, 2007 om 12:15
Voeding & gezondheid

Brilleglazen krassen snel.

de glazen van mijn bril zitten na enkele keren gedragen te zijn al vol met krassen ,deze zijn van glas,meekleurend en ontspiegeld.

ik heb deze gekocht bij pearl en daar zeggen ze dat het gebruikskrassen zijn.

ik behandel de glazen zoals ik dit al jaren doe met mijn vorige brillen en daar he ik dus nooit problemen mee gehad.

voor het schoon maken spoel ik ze altijd eerst af en veeg ze schoon en droog met een zachte doek.

mijn vraag is zijn er meer mensen met klachten over de glazen die pearl gebruikt?

Bert

1442 13 Rapporteer

ve
door verwijderd - Feb 3, 2007 om 12:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Al vele jaren als klant bij Pearl Amsterdam-Noord (Buikslotermeerplein) komt uw klacht mij niet bekend voor.  Zelfs niet nu ik plastic glazen in een montuur heb laten zetten en...... ik ben niet voorzichtig!!

Kortom, ik denk toch dat er sprake is van een productiefout bij de laag meekleurend en/of ontspiegeling.

Daarom zou ik nogmaals terug gaan met uw bril naar de desbetreffende Pearl winkel en eventueel dit e-mailbericht uitgeprint meenemen.

Het kan natuurlijk zijn dat de ene Pearl winkel de andere niet is en dit soort zaken anders wil behandelen dan hetgeen ik in de Pearlvestiging Buikslotermeerplein ondervind. Men moet dan maar bedenken dat één boze of teleurgestelde klant veel meer kwaad doet dan vele honderden tevreden klanten kunnen goedmaken.

Elk besisboek Marketing zal dit redelijk uitvoerig kunnen beschrijven.

Dus, dames/heren van Pearl, behandel dit zoals men mij al jaren behandeld bij Pearl, met zelfs dat beetje extra wat men niet eens had hoeven te doen. Daarmee heeft Pearl wat mij betreft een uitstekende naam opgebouwd.

Krassende glazen, zelfs plastic glazen hoeven niet te krassen!

De Vrije Vogel

ve
door verwijderd - Feb 3, 2007 om 12:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kassa artikel / Vara Kassa-online

Of krassen. Hoe komt dat en nog belangrijker: hoe voorkom je dat? ... Agressieve stoffen kunnen brillenglazen blijvend beschadigen. ...

ve
door verwijderd - Feb 3, 2007 om 12:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mocht uw opticien u in dat geval niet tegemoet willen komen, dan kunt u zich wenden tot de Geschillencommissie Optiek (zie www.sgc.nl) als de winkel waar de bril gekocht is tenminste is aangesloten bij de branchevereniging.

ve
door verwijderd - Feb 3, 2007 om 13:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb dat ook één keer gehad bij Pearl. Er werd onmiddellijk toegegeven dat dit een fout was in de harde beschermlaag (coating) van de glazen. De glazen met de ondeugdelijke coating werden zonder problemen kosteloos vervangen. Daarna geen krassen meer gezien op de nieuwe glazen Ik ben vaste klant bij Pearl, juist om de goede service.

ve
door verwijderd - Feb 4, 2007 om 11:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk eens op de site van Optiek discussie.

Daar staat iets over de kodakglazen.

De werknemers hebben hier iets over geschreven

ve
door verwijderd - Feb 4, 2007 om 12:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

hoi Mirna .

zou je mij de link even kunnen sturen.

greetz.

bert

ve
door verwijderd - Feb 4, 2007 om 14:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Startpagina.

Dochters op alfabet,O

Dan krijg je vanzelf de optiek discussie.

ve
door verwijderd - Feb 8, 2007 om 12:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

En...........
Hallo !!!!.......
Horen wij nog hoe het afgelopen is???????
IK ben in ieder geval daar zeeeeeeeeer benieuwd naar!!

De Vrije Vogel

ve
door verwijderd - Feb 8, 2007 om 13:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

heb je deze uitzending gezien?

Droge brilpoetsdoekjes beschadigen de coating van een bril
Je zal maar een dure nieuwe bril hebben gekocht,...

ve
door verwijderd - Feb 8, 2007 om 17:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo allemaal.

tot nu toe doet pearl er niks aan,het zou tenslotte eigen schuld zijn .

wel heb ik van specsavers de aanbieding gehad dat ik daar een paar gratis kunstof meekleurende glazen kan komen halen.

bert

ve
door verwijderd - Feb 19, 2007 om 19:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo allemaal.

ik heb inmiddels de glazen van specsavers en ik moet zeggen dat ik er heel blij mee ben,de service was prima in zwolle, en dat is iets wat ik natuurlijk niet van pearl nunspeet kan zeggen.

ve
door verwijderd - Feb 19, 2007 om 19:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bert ,bedoelt u hiermee dat specsavers uw kosten van Pearl vergoed ?? B

ve
door verwijderd - Feb 19, 2007 om 19:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

twente.

inderdaad dit is het geval.

geheel gratis en snel vervangen.

bert