an
door annie55 Jan 30, 2006 om 14:10
Voeding & gezondheid

Brillenglazen

Heb nieuwe bril en de duurste glazen met leesgedeelte,ben naar een andere opticien gegaan alls voorheen,nu heb ik het idee dat deze glazen lang niet zo goed zijn las mijn eerdere glazen,de prijs is ongeveer hetzelfde,als ik nu een beetje naar links of rechts draai met mijn ogen heb ik meteen een wazig zicht,heb ik nu wel de duurste glazen,en hoe controleer je dat,op de rekening staat die info wel,maar klopt dat wel,wie kan dit onafhankelijk controleren.

1079 8 Rapporteer

ve
door verwijderd - Feb 14, 2006 om 15:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het controleren of U wel de juiste glazen in Uw montuur zitten die U besteld moet U gewoon naar een andere optiekzaak gaan.

Met de bon en gegevens, die moeten er allemaal opstaan.

Zowel de sterkte als het merk brillen glas.

Als U met Uw voorige beter kijkt klopt er iets niet.

Gewoon na laten kijken.

ve
door verwijderd - Oct 28, 2006 om 20:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Indien U naar een goede optiek zaak gaat kunnen zij daar met een speciaal vergrootglas met daaronder een raster nakijken of U ook daadwerkelijk de glazen heeft gekregen waarvoor U heeft betaald. Zoals de omschrijving van Uw probleem is denk ik dat U een minder soort multifocale glazen heeft gekregen als waar U denkt voor betaald te hebben. Indien U in de gelegenheid zou zijn om naar Oosterhout te komen zou ik in Uw bijzijn de glazen willen nakijken. Ik ben zelf eigenaar van een optiek bedrijf en ben een groot voorstander van eerlijk handelen. Wij kunnen klanten geen kortingen verlenen daar wij onze klanten altijd leveren waarvoor ze betalen. In dien een van onze klanten een goedkoper multifocaal glas wil moet deze maar een ander type uitzoeken. Per saldo multifocxale glazen zijn er al vanaf E 177,00 per stel. Mocht U belangstelling hebben voor mijn aanbod mail me dan even.

ve
door verwijderd - Oct 28, 2006 om 20:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Cardinal deze vraag is bijna een jaar oud en sluik reklame voor je eigen zaak wordt hier niet opprijs gesteld

ve
door verwijderd - Oct 28, 2006 om 20:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo annie,

Jarenlang heb ik in het verleden mijn brillenglazen bij Hans Anders hier gekocht. Maar ik bemerkte ook dat ik er toch niet goed doorzag. Tja en dan neem je eerder een andere en weer en ga zo maar door. Je denkt altijd eerst dat het aan jezelf ligt. Totdat hier Specsavers kwam, die ook een bril tegen een redelijke prijs kan leveren, dus ik dacht van ik ga eerst naar Specsavers, ogen laten meten en doe hetzelfde bij Hans Anders. Nou dat heb ik geweten. Ik weer terug naar Specsavers en heb gevraagd of ze mij de meting van Hans Anders voor de ogen wilde houden en daarna hun eigen meting.

Toen begreep ik direct waarom ik zo vaak een andere bril nodig had. Wat een verschil. Dus bij Specsavers eentje gekocht die ik nu al drie jaren heb. Dat is wat anders dan twee keer per jaar. Maar door mijn verbazing hierover, heb ik anderen hierover benaderd in mijn woonplaats. En die mensen herkenden mijn klachten en verschillende waren ook al naar een andere opticien overgestapt. Als ik nu naar Specsavers ga en mijn ogen laat meten zegt hij gewoon eerlijk van ach iets verschil, maar kan nog wel hoor, ik zou geen nieuwe kopen. Nou over eerlijkheid gesproken. Je begrijpt dat ik na al die jaren ellende van geld uitgeven en nog niet tevreden zijn over mijn bril, nu heel blij ben met mijn nieuwe opticien. Op deze manier kan ook jij een vergelijking maken tussen twee door jou gekozen opticiens.

ve
door verwijderd - Oct 28, 2006 om 20:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo krook, het is niet de bedoeling sluik reclame te maken, het bestaat toch nog ondernemers die sociale gedachten hebben

ve
door verwijderd - Oct 29, 2006 om 14:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

@cardinaal

En ik ben blij dat u zo eerlijk bent om te zeggen dat u een eigen zaak heeft, want ik bemerk dat je zodra je hier advies ergens op geeft er maar gesuggereerd wordt zoals laatst door @grootvader dat je een eigen zaak hebt en dat vind ik een kwalijke ontwikkeling. Dan zou een ieder die hier een antwoord geeft op bv. een computerprobleem een eigen zaak hebben in computerts etc. Waar zijn we hier nu mee bezig?

En het voorstel dat u doet zal heel schappelijk zijn. Ik begrijp dat u  vanuit uw professionaliteit kenbaar wilt maken dat er wel goede opticiens zijn, maar een zaak als bijvoorbeeld Specsavers of dergelijke doen het ook en ik ben heel blij na 4 jaren verkeerd te zijn behandeld, dat er ook nog eerlijke mensen zijn. En ik ben juist wel dankbaar dat u reageert en wat de vraagsteller met uw aanbod doet, dat bepaalt diegene zelf maar. Ik ga hier niet voor anderen beslissen, er bestaat ook nog eens iets van zelf verantwoording nemen. Ik kan hier alleen iets aanreiken en verder kan de vraagsteller door onderzoek te doen afwegen wat het juiste is.

ve
door verwijderd - Oct 29, 2006 om 14:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Toen ik 2 jaar geleden naar bij de oogarts was om dat ik plotseling zeer slecht ging zien ( ik had al min 4.25 ) Kon hij door dat mijn ogen door het onderzoek enig sinds geirriteerd waren, geen oogmeting meer doen. Hij adviseerde  om voor de meting naar een goede opticien te gaan maar niet naar Hans anders.

ve
door verwijderd - Oct 29, 2006 om 14:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ johanpc

Ja, ik herken je verhaal. Ik moest een prisma erin hebben en daar kwam mijn oogarts ook achter en ook die adviseerde me. En eigenlijk ben ik er doordat anderen erover klaagde pas achtergekomen. Eigenlijk ook best wel triest dat het zo moet, je zou toch toepasselijk zeggen van ze gooien hiermee hun eigen glazen in. Voorlopig ben ik in goede handen en tevreden klant.