nl
door nlalien Aug 7, 2008 om 19:23
Voeding & gezondheid

Clocs

Hallo leden van kassa. Een maand of 2 geleden zag/lees ik mijn kassa nieuwsbrief en zie een gebruikerstest over clocs en giftstoffen in dat soort schoenen. Helaas kan ik deze test niet meer vinden. Vond een ouwe kassa radio uitzending uit 2007 maar geen test. Ben vrij zeker dat er een test over deze clocs waren. Ze waren niet zo gezond wie ik dacht.  Wie kan mij helpen om dit onderwerp terug te vinden? Met vriendelijke groeten een Eva in A-dam

431 5 Rapporteer

mackey
door mackey - Aug 7, 2008 om 20:16
52 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Ik kan ook niets vinden op de Kassa site, wèl in de Telegraaf:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/1429620/__Schadelijke_stoffen_plastic_klompen__.html

Groeten,

M

stacey
door stacey - Aug 7, 2008 om 20:24
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Kwam nog wel een gebruikerstip tegen ;-)

Dus als je ze niet meer wil dragen kun je ze wellicht zo nog gebruiken :-)

--Crocs tegen katteharen
Mevrouw Schuurman: Als je last hebt van honden- of katteharen op bekleding, vloerbedekking, matten e.d. neem dan een rubberen klomp en haal deze over de bekleding. De haren wrijf je zo bij elkaar tot een propje. Zelfs als je het al met de stofzuiger gedaan hebt, geloof je niet wat er nog af komt. Goedkope rubberen klompen koop je al voor een paar euro. -----

http://kassa.vara.nl/portal?_scr=thema_artikel&number=3578013&thema=3555899

Maar loopt wel los met - Ze waren niet zo gezond wie ik dacht - zolang je ze niet eet of in de brand steekt zoals reeds werd opgemerkt.........

mackey
door mackey - Aug 7, 2008 om 20:27
52 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Het "linken" lukt nog niet altijd bij mij, nieuwe poging:

_hier_ (is dus dat artikel uit de Telegraaf)

Groeten, M

nl
door nlalien - Aug 7, 2008 om 20:36
2 Antwoorden / 2 Vragen

 Mijn vraag is gelukkig beantwoord. Het gaat om het dragen/kopen van clocs.  Kleine kinderen nemen wel alles in hun mond. Hartelijk Bedankt van een Eva in A-dam