mw
door mwj6 Oct 24, 2011 om 19:29
Voeding & gezondheid

Coca cola 125 jaar

Coca cola had aan het begin van dit jaar een aktie. Je moest coca cola doppen sparen waar codes in stonden en die moest je dan via de computer invoeren. Onze zoon wilde graag een kleine koelkast sparen. Toen hij 100 doppen had gespaard heeft hij de rest in mei bijbetaald en dan werd binnen 3 a 4 weken de koelkast opgestuurd.

Na twee maanden ben ik coca cola gaan bellen. Alle nummers die ik doorkreeg gebeld en telkens weer hetzelfde riedeltje dat zij er niets aan konden doen en dat ik een mail moest sturen naar de speciale site van coca cola. Dat heb ik gedaan, kreeg ook een mailtje terug. Het was een enorm succes maar ze gingen het regelen. Weer een maand gewacht, weer een mail gestuurd, kreeg weer antwoord met weer dezelfde smoes.

Weer een tijd gewacht, weer een mail. Of dat hij misschien zijn geld terug wilde. Nee natuurlijk niet hij wil die koelkast.
Ze waren zijn adres gegevens kwijt. Goed, zijn adres doorgegeven, nu werd het zo geregeld. Nee dus.

Nu heb ik vorige week weer een mail gestuurd en gezegd dat ik kassa eens zal vragen wat er hier aan te doen is. Ik heb geen mail meer gekregen. Helemaal niets meer gehoord.

Ik vind het schandalig. Onze zoon was 14 en voor hem is 75 euro een hoop geld. Jammer als je zo'n groot bedrijf bent en dan verder niets doet om iets goed op te lossen.

Kunnen jullie er iets mee, er moeten toch meer mensen geen spullen gekregen hebben. Je kunt ook verder nergens naar bellen ofzo.

3175 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zwemmer
door zwemmer - Oct 24, 2011 om 21:25
2638 Antwoorden / 35 Vragen
0

Je kunt als je op het web of hierboven in het zoekveld 'cocacola-spaaractie' intypt wel het een en ander hierover vinden, Ik krijg de indruk dat de artikelen waarvoor gespaard wordt wel eens meer dan 1 keer uitverkocht zijn.

r.
door r.philippo - Dec 4, 2011 om 18:08
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hier exact hetzelfde verhaal.
Naam kwijt enz.
Zeven maanden geleden betaald aan Coca-Cola.
Goddank alleen voor de transportkosten opgelicht.
Dit soort praktijken verwacht je toch niet van een bedrijf als Coca-Cola

Gr.Ron

ol
door olympicton - Dec 16, 2011 om 22:05
63 Antwoorden / 16 Vragen
0

voor info, met je ordernummer kun je bellen, lokaal tarief; 0900-3332227 Ik heb vorige maand nog gebeld, alleen de sportjacks waren er nog niet, de rest wel,maar ze zenden pas als alles binnen is. Als iets niet meer leverbaar is, zou je dus helemaal niks krijgen? Ik heb vandaag een klacht bij de Reclame Code Commissie ingediend.

zwemmer
door zwemmer - Dec 16, 2011 om 22:43
2638 Antwoorden / 35 Vragen
0

Als dit alleen maar bedoeld is om de verkoop te stimuleren dan is het inderdaad iets voor de Reclame Code Commisie. Het is zeer teleurstellend om zo valse hoop te verkopen. (Kijk voor soortgelijke ervaringen bij dit onderwerp in het zoekveld).

Zwemmer

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer