wa
door wasabi Dec 5, 2012 om 17:30
Voeding & gezondheid

Cosmeticadeals oplichters?

Bij cosmeticadeals een verrassingspakket besteld voor € 25,- + verzendkosten wat €195,50 waard zou zijn volgens advertentie. Zou 27 november verstuurd worden. Omdat PostNL (track & Trace)steeds de datum vooruit schoof, ben ik vragen gaan stellen. Nu blijkt dat Cosmeticadeals het pakket nog steeds niet verstuurd heeft, maar wel vooraf een track en trace-code heeft aangevraagd. De schuld lijkt hierdoor bij PostNL te liggen. Inmiddels gegoogled en nu blijkt dat de inhoud van het pakket ontzettend tegenvalt. Volgens de advertentie zouden er verzorgings- en make-up producten van A-merken inzitten, maar er zitten oa kerstfiguren en badeendjes in met een waarde van ongeveer € 25,-. Mag cosmeticadeals ons ten eerste zo aan het lijntje houden en ten tweede geheel andere producten met een veel lagere waarde dan beloofd versturen?

2818 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster
door zoekster - Dec 5, 2012 om 17:39
10966 Antwoorden / 34 Vragen
0

Heb je geen 14 dagen op zicht met dit pakket als je alles onaangebroken in de verpakking laat zitten?

van leyden
door van leyden - Dec 5, 2012 om 17:44
1289 Antwoorden / 17 Vragen
0

Tuurlijk "mag" dat.
Het is maar net wie erin trapt.
Hoe wou je aantonen dat er maar voor hooguit 25 euro aan rotzooi in die doos zit?
Het bedrijf zal altijd zeggen dat de waarde veel hoger is en...de rotsmoes natuurlijk dat ze het niet iedereen naar de zin kunnen maken. (ondanks dat het bijna altijd ouwe onverkoopbare restpartijtjes zijn.)

Neem je verlies want er is niks tegen te doen.

wa
door wasabi - Dec 5, 2012 om 17:48
1 Antwoorden / 3 Vragen
0

Jawel, er zit een marge op van 14 dagen (vanaf wanneer???). Als deze marge geldt vanaf de oorspronkelijke verzenddatum, zit ik er al bijna overheen en ik heb het pakket nog niet eens. Het pakket mag echter niet geopend zijn, het zegel dus niet verbroken. Dan weet je dus ook niet wat er in zit.

zoekster
door zoekster - Dec 5, 2012 om 17:52
10966 Antwoorden / 34 Vragen
0

Nee, die 14 dagen zichttermijn gaat in vanaf het moment dat het pakket bij jou binnenkomt.
(Je weet toch al wat erin zit, eendjes en andere onzin)
Als je nieuwsgierigheid het overwint, dan zit je er aan vast.

van leyden
door van leyden - Dec 5, 2012 om 18:11
1289 Antwoorden / 17 Vragen
0

[quote=wasabi schreef op woensdag 5 dec 2012, 17:48]Jawel, er zit een marge op van 14 dagen (vanaf wanneer???). Als deze marge geldt vanaf de oorspronkelijke verzenddatum, zit ik er al bijna overheen en ik heb het pakket nog niet eens. Het pakket mag echter niet geopend zijn, het zegel dus niet verbroken. Dan weet je dus ook niet wat er in zit.

Is wel logisch en handig, zo zie je niet gelijk of het rotzooi is. de gok is aan jou,,,Of dat mag betwijfel ik, denk van niet.
Tip.. niet openmaken mocht je doos alsnog geleverd krijgen, de hele bende linea recta retour als het (nog) kan.

tenormin
door tenormin - Dec 5, 2012 om 19:10
16872 Antwoorden / 108 Vragen
0

Nou ja, als je het dan uiteindelijk ontvangt (?) zal het inderdaad een rot verrassing zijn. 't Is wel zo dat, gewoon gelezen in de krant, hoor, er webwinkels zijn die op dit moment stevig gebruik zijn gaan maken van de slechte bezorgnaam van PostNl. Dus het pakketje niet versturen. Ze hebben wel je geld maar ja, het is ergens "onderweg" blijven hangen. Mocht je het ontvangen en is de terugzend termijn 14 dagen na ontvangst, kan je het terugsturen. Kom je in de volgende cirkel: komt het wel of niet aan. Het is tegenwoordig echt een zooitje. Of Cosmetica Deals je zo voor het lapje mag houden: nee, dat niet. Kan je hier iets tegen ondernemen, tja iets krijgen waar je €25,00 en verzendkosten voor betaald en het een waarde zou hebben van €195,50, kijk, dat zou ik nu niet geloven, dus het mag wel, denk ik.

dearagain
door dearagain - Dec 5, 2012 om 19:21
2462 Antwoorden / 7 Vragen
0

*een verrassingspakket is nu eenmaal een verrassingaspakket!

van leyden
door van leyden - Dec 5, 2012 om 19:50
1289 Antwoorden / 17 Vragen
0

Nee nee nee...dit keer gaan we niet de schuld geven van post nl.
Ze zijn daar niet helemaal gek>> ze weten heus wel het verschil tussen een zending van een juwelier en een doos met ouwe troep...

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Am
Amuart - Jun 18, 2024 om 17:05
Winkels & webshops

Problemen met zichtgarantie bril

Eind 2022 meting voor bril gehad in optiekwinkel en begin 2023 bril met enkelvoudige glazen ontvangen. € 238 per glas. Vanaf begin aangegeven hier niet goed mee te kunnen zien. En ook verergering van zicht en hoofdpijn klachten.

Vaak gemeld ook per mail. Werd telkens aangegeven dat bril goed is. Uiteindelijk werd het geschoven op een hersen probleem, te hoge eisen aan gezichtsvermoge ... Lees meer

si
simon1969 - Jun 17, 2024 om 16:00
Winkels & webshops
Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

Ik heb op 19 mei 2024 100 stuks injectienaalden besteld en betaald bij Safe Products.nl. Krijg netjes na betaling een mailtje van de betaalde order en dat deze binnen 2- 5 werkdagen geleverd zou gaan worden. Tot op heden is er niets geleverd en ik had ze juist snel nodig voor mijn medicijnen iname. Mijn apotheek kan deze maat naalden niet leveren en ben dus aangewezen op een online winkel. Ik heb ... Lees meer

Be
Ben van de Klok - Jun 18, 2024 om 12:13
Vakantie & reizen

Behandelen jullie nog klachten mbt Ryan air?

onterechte fee gevraagd bij incheck balie eindhoven, door fout in systeem van Ryan air.
Om in te checken moet je land van uitgifte van je paspoort opgeven .
Onze paspoorten zijn uitgegeven in Curacao, maar het systeem van Ryan air geeft die optie niet.
Dus konden we niet online inchecken

Nadat we onze bagage hadden afgegeven bij de drop off balie, zijn we naar andere bali ... Lees meer